תפריט סגור

חשמל חכם טכנאי חשמל

חשמל חכם בבית

הבית החדש שלכם כבר כמעט ומעוצב לחלוטין: המטבח בעבודה אצל נגר אותו בחרתם בקפידה, הצבעים נקנו וממתינים להיצבע על קירות הבית, אריחים לאמבטיה נבחרו, וכן גם הבלטות לרצפה, טפט לחדר הילדים, רהיטים, שולחנות, כיסאות… כעת נותר להחליט כיצד תעבוד מערכת החשמול בבית. האם באופן סטנדרטי, או שמה, לאור ההשקעה הניכרת, כבר עדיף להשתדרג ולצייד הבית במערכת של חשמל חכם?

אם אתם שוקלים ומתלבטים, להלן מספר נתונים שוודאי יסייעו לכם בהחלטה:

חשמל חכם טכנאי חשמל
חשמל חכם טכנאי חשמל מקצועי לשרותכם בפורטל חשמלאים מומלצים

אחד היתרונות הבולטים של חשמל חכם בבית, היא היכולת לשלוט בכל מכשירי החשמל בבית, הן אלו שבעלי מתח גבוה והן בעלי מתח נמוך, כאשר אינך צריך להיות בבית כלל על מנת לנהל השליטה! באפשרותך לשלוט על ביתך מרחוק, להחליט מתי להדליק את הדוד, מתי המזגן בחדר השינה יידלק, ומתי הילדים צריכים ללכת לישון ועל הטלוויזיה בחדרם להסגר. באפשרותך להגדיר מראש זמן פעולה של כל מכשיר. כך, למשל, תוכל לקבוע כי הקומקום החשמלי יתחיל בפעולת הרתיחה חמש דקות לפני שאתה מתעורר, כך שתוכל להתענג על כוס קפה חם ישר ביציאתך מהמיטה בבוקר.

נסעת לנופש באילת? לא זוכר עם החשמל בבית סגור? עם המזגן בחדר השינה שלך דלוק? עם הילדים סגרו הטלוויזיה? באמצעות השליטה מרחוק, תוכל לסגור כל מכשירי החשמל שעולים בדעתך, מבלי לחשוש לחשבון החשמל לאחר שתשוב מחופשה, ומבלי לטרטר אחד מבני המשפחה או חבריך שיגיעו לבדוק האם אכן סגרת או לא סגרת החשמל…

אם אתה נהנה מגאג'טים ואפקטים, החשמל החכם יאפשר לך לשלוט על התאורה בבית, ובכך, למעשה, לשלוט על האווירה בו. רוצה ערב נעים ורגוע? עמעם את האורות. מעוניין לצפות בסרט? התאם את התאורה למצב צפייה בסרט. מעוניין בארוחת ערב כיפית ורעשנית עם כל חבריך? הדלק התאורה החזקה על מנת לתת אור שישפיע על האווירה החיובית!

מעוניין לחסוך בעלויות? בחשמל? מערכת החשמל החכם תסייע לך בכך באמצעות שימוש בתרמוסטטים אוטומטיים לתפעול תאורה בעת עזיבת הבית. כמו כן, ניתן להתקין גלאי תנועה, שכאשר יבחין כי אין תנועה כלל בחדר, יסגור המכשירים החשמלאים בו, כמו תאורה, מזגן, טלוויזיה.

ומה לגבי עלות ההתקנה?

במידה ואתה בוחר להתקין מערכת חשמל חכם סטנדרטית, מדובר עד כמה עשרות אלפי שקלים. טרם ההתקנה, אנחנו ממליצים לך בחום להזמין טכנאי חשמל מומחה, שיעבור יחד עמך על הבית, יבחן נקודות החשמל החשובות, ויתכנן, יחד איתך, את החשמל החכם בביתך. יחד, תוכלו לעשות השוואה בין ההוצאות והעלויות לחיסכון שתקבל מהמערכת. התכנון הראשוני חשוב, על מנת שהמערכת תהיה לך נוחה ויעילה.

חשמל חכם טכנאי חשמל – היכן מוצאים טכנאי חשמל מומחה בעבודות חשמל חכם?

בפורטל שלנו איגדנו חשמלאים מקצועיים ביותר, בעלי וותק וניסיון רב, כל אחד בתחומו. החשמלאים ברשימה שלנו בעלי המלצות, רישיונות ממוסדות ידועים, אמינים ובעלי עבודה מהירה ופרקטית. אתה מוזמן לפנות לעשרות מהחשמלאים שאנחנו מציעים לך כאן, לבצע סקר שוק לגבי זמינותם, ניסיונם וכן עלות השירות שמעניקים, ובכך לבחור החשמלאי המתאים לך. החשמלאים שאנו מציעים פרוסים בכל רחבי הארץ, כך שלא תהיה לך בעיה של זמינות או הגעה לביתך. יצאת מרוצה? כתוב לנו המלצה בעצמך!

דילוג לתוכן