תפריט סגור

חשמלאי בהוד השרון

חשמלאי בהוד השרון בהתראה מיידית
תקלות חשמל עלולות לפרוץ בכל רגע נתון, מבלי להתחשב בלו"ז שלך, ועלולות לתקוע לך את כל היום. בפורטל חשמלאים IL ניתן למצוא חשמלאים מוסמכים בהוד השרון אשר עובדים מסביב לשעון ויכולים להגיע אליך עם כל הציוד הנדרש תוך חצי שעה בלבד מרגע הקריאה! ובמחירים משתלמים במיוחד!

חשמלאי בהוד השרון 24 שעות ביממה

שירות חשמלאים בהוד השרון – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
הזמנת חשמלאי בהוד השרון מחיר החל מ – 200 ₪
חשמלאי מוסמך בהוד השרון בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי בהוד השרון חייגו: 055-977-9950

חשמלאי בהוד השרון

כל מה שצריך לדעת על הזמנת חשמלאי מוסמך בהוד השרון

נתחיל בזה שחשמלאי מוסמך זה לא תפקיד, אלא דרגת רישוי, אחת מ-12 דרגות רישוי הקיימות בישראל. הדרגה הראשונה היא דרגת חשמלאי עוזר אשר מתקבלת מיד אחרי שהחשמלאי סיים את הלימודים שלו. לחשמלאי עוזר אסור לפעול ללא פיקוח של חשמלאי מוסמך ולכן אין סיבה להזמין חשמלאי עוזר.

חשמלאי מוסמך בהוד השרון הוא חשמלאי בעל ותק שעבר הסמכות והשתלמויות תקופתיות וכמובן עבר בהצלחה את המבחנים של משרד התמ"ת. ניתן לוודא את דרגת הרישוי והתוקף של רישיון החשמלאי במספר דרכים:

  1. בדיקה באתר התמ"ת
    מכיוון שחשמל הוא נושא מסוכן, כל חשמלאי במדינה חייב להיות רשום באתר התמ"ת. בדיקה קצרה של מספר הרישוי של החשמלאי תעלה לך את כל הפרטים אודות החשמלאי, כולל התוקף של הרישיון שלו.
  2. בדיקה על גבי הרישיון עצמו
    במבט חטוף ניתן לזהות את דרגת הרישוי של החשמלאי על גבי התעודה עצמה. כדאי לבדוק גם מקרוב את תעודת החשמלאי רק כדי שהנושא יהיה ברור לחלוטין.
  3. הצלבת תעודת הזהות של החשמלאי
    לצערנו נתקלנו בלא מעט מקרים בהם חשמלאים חאפרים השתמשו ברישיונות חשמל של קולגות שלהם כדי להשיג עבודות חשמל בהוד השרון. על גבי רישיון החשמלאי מופיע מספר תעודת הזהות של החשמלאי ולכן מומלץ לדרוש לראות גם את תעודת הזהות שלו כדי להצליב ביניהם.
  4. תמונה תקינה על גבי הרישיון
    גם כאן החאפרים חוגגים ולפעמים הם מטשטשים את תמונת החשמלאי שעל הרישיון כדי להשתמש ברישיון מזויף. במידה והתמונה מטושטשת אין לעבוד עם החשמלאי הזה מכיוון שהרישיון מזויף בוודאות!
  5. היעדר לקוחות ממליצים
    חשמלאי מוסמך הוא אחד שפתר בהצלחה לא מעט תקלות חשמל וצבר ניסיון ולקוחות מרוצים במשך השנים. אפשר לבקש מהחשמלאי לשוחח עם מספר לקוחות כדי להבין מהי רמת השירות שלו, המקצועיות שלו וכמובן לכמה זמן פתרון התקלה החזיק.

טיפים מחשמלים מאת חשמלאים מוסמכים בהוד השרון

החשמלאים שלנו מאוד מנוסים בתחום החשמל ופתרו המון תקלות חשמל כמו תיקון של מזגן שמקצר ועוד. הידע העצום שלהם וההבנה העמוקה שלהם בתחום החשמל מאפשרים לך ליהנות מטיפים פשוטים אבל חשובים מאוד שיעזרו לך לחסוך לא מעט כסף בחשבון החשמל שלך.

הפעלת מוצרי חשמל בעיקר בלילה
גם במחירי החשמל ישנם תעריפים כשהמחירים היקרים יותר נמצאים ביום, בו ישנו שימוש גבוה יותר בחשמל. כדי לחסוך בהוצאות החשמל אנחנו ממליצים לך להפעיל את המוצרי החשמל הכבדים כמו מדיח כלים, מכונת כביסה ומייבש כביסה, תנור אפייה וכו' בלילה כשהמחירים צונחים.

הפעלת מזגן
הקיץ הישראלי הוא אחד הקשוחים שיש וכל מה שאנחנו רוצים כשאנחנו נכנסים הביתה מהרחוב הוא להדליק מזגן. אך יחד עם זאת, מזגן הוא צרכן חשמל לא קטן ולכן אחראי ללא מעט מצריכת החשמל הביתית שלך. טיפ של אלופים > שתייה של כוס מים קרים ברגע שנכנסת הביתה תוריד את הטמפרטורה של הגוף שלך ותדחה במעט את הדלקת המזגן. מעבר לכך, כיוון המזגן על 25 מעלות ועוצמה נמוכה גם תקרר את הבית וגם תחסוך לך כסף.

החלפת נורות בכל הבית
נורות הליבון הישנות מגיעות עם תיאבון בלתי מרוסן לחשמל ולכן החלפה שלהן והתקנה של נורות לד גם תפחית את צריכת החשמל של הבית וגם תאיר אותו בעוצמה גדולה יותר.

לייעוץ חינם עם חשמלאי בהוד השרון חייגו: 055-977-9950

כמה עולה חשמלאי בהוד השרון?

לא כל חשמלאי יוכל להבטיח לך עבודת חשמל איכותית ולכן ההמלצה שלנו היא להסתמך אך ורק על המלצות, בין אם הן אינטרנטיות או בין אם הן מפה לאוזן. חשמלאי מומלץ בהוד השרון יחסוך לך לא מעט דאגות מכיוון שהעבודה האיכותית שלו בטוחה. מעבר לחשמלאים מוסמכים, ניתן למצוא בפורטל שלנו קבלני חשמל בהוד השרון שיוכל לעזור לך עם עבודות חשמל מורכבות יותר כמו החלפת מערכת חשמל, מעבר לבית חכם והגדלת חיבור חשמל. להזמנת חשמלאי 24 שעות בהוד השרון צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם מיידית.

מחירון חשמלאים בהוד השרון

סוג השירות חשמלאי בהוד השרון מחיר
ביקור חשמלאי מוסמך בהוד השרון החל מ 200 ₪
ביקור חשמלאי בהוד השרון בשעות הלילה החל מ 300 ₪
החלפת טיימר לדוד החל מ 250 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪
החלפת מאוורר תקרה החל מ 300 ₪
התקנת נקודת תאורה לבית ולמשרד החל מ 199 ₪
החלפת שקע החל מ 250 ₪
התקנת גוף תאורה בהוד השרון החל מ 250 ₪
התקנת ספוטים החל מ 199 ₪
בדיקת פחת בלוח החל מ 200 ₪
החלפת מפסק החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 180 ₪
התקנת נקודת חשמל + חציבה החל מ 350 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודת כוח (מזגנים, כביסה, מייבש, כיריים) החל מ 250 ₪
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט חיצוני החל מ 220 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר גבס החל מ 220 ₪
החלפת חוטי חשמל החל מ 250 ₪
נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר רגיל – בטון/בלוקים. החל מ 400 ₪
התקנת נקודה תלת פאזית למזגן (לא כולל תשתית) החל מ 450 ₪
התקנת נקודת דוד חשמל כולל מפסק החל מ 400 ₪
התקנת לוח חשמל חד פאזי החל מ 1400 ₪
חשמלאי בהוד השרון מומחה להתקנת לוח חשמל תלת פאזי החל מ 2300 ₪
איתור תקלת חשמל החל מ 330 ₪
התקנת שקע תלת פאזי (לא כולל תשתית) החל מ 350 ₪

שירותים בקרבת מקום: חשמלאי מוסמך בכפר סבא | חשמלאי ברעננה | חשמלאים בראש העין

דילוג לתוכן