תפריט סגור

הגדלת חיבור חשמל

הגדלת חיבור חשמל בבית במהירות ובמחיר נמוך במיוחד!
ככל שהזמן עובר מתווספים מוצרי חשמל נוספים לחיינו שהופכים אותם לנוחים וקלים מתמיד. אך המוצרים האלו צריכים עוצמת חשמל גבוהה יותר ממה שקיים כרגע אצלך ולכן אנחנו ממליצים על הגדלת חיבור חשמל כדי לוודא שהמוצרים השונים יקבלו את כמות החשמל שהם צריכים, מתי שהם צריכים ובצורה בטוחה לך ולמשפחה שלך.

הגדלת חיבור חשמל בפריסה ארצית

הגדלת חיבור חשמל עושים אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי עבודות ותקלות החשמל במקום אחד!
שירות הגדלת חיבור חשמל מחירים הוגנים לכל קהל לקוחותנו
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות הגדלת חיבור חשמל על ידי מומחים מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי בנושא הגדלת חיבור חשמל חייגו: 055-977-9950

הגדלת חיבור חשמל

מתי נבצע הגדלת חיבור חשמל?

החיבור הסטנדרטי בבתים בישראל הוא חד פאזי 25 אמפר, מה שאומר שכמות הזרם החשמלי המקסימלית שיכולה להגיע אל הבית שלך לא תעלה על 25 אמפר או 5500 וואט. ברגע שכמות החשמל שהבית שלך צורך תעבור את מכסת ה-5500 וואט, הפקק יקפוץ והחשמל ינותק כדי לא לגרום לעומס חשמל ולשריפה של לוח החשמל וחלילה של הבית כולו.

אפשרויות הגדלת חיבור חשמל בבית

כיום קיימות שתי אפשרויות להגדיל את חיבור החשמל בבית:

  • העלאת כמות האמפר מ-25 ל-40 אמפר מבלי לשנות את הפאזי
  • מעבר מחד פאזי לתלת פאזי דהיינו שלושה חיבורים של 25 אמפר

את השאלה איזה חיבור חשמל מתאים לי עדיף לשאול יועץ חשמל שיבחן את כמות וסוגי מוצרי החשמל שבבית שלך כדי להמליץ לך בצורה קונקרטית על הגדלת החשמל המתאימה לך.

איך מתבצעת הגדלת חשמל?

הגדלת חשמל בבית הוא תהליך שלא מסתיים בביקור אחד של חשמלאי אלא כולל עבודת הכנה, תיקוני חשמל במידת הצורך והתאמה של לוח החשמל כדי שיוכל לעמוד בעומס החשמל החדש.

  • שלב ראשון – בדיקת מערכת החשמל הביתית
    כדי להגדיל את כמות החשמל אצלך בבית, החשמלאי צריך לוודא שכל מערכות החשמל בבית שלך תקינות ויכולות לעמוד בכמות החשמל החדשה. הבדיקה כוללת בדיקת תקינות חוטי החשמל, בדיקת הארקה, בדיקת לוח החשמל ובדיקת השקעים כדי לוודא שהמערכת תקינה מבחינת נהלי חברת החשמל.
  • שלב שני – התקנת שקעים ייעודיים
    הגדלת החשמל בבית נובעת מצורך מסוים כמו התקנה של מדיח, התקנת גוף תאורה, מערכת אטמור, מייבש כביסה וכו' ולכן החשמלאי יתקין שקעים חדשים לצד מוצרי החשמל החדשים ובמידת הצורך יבצעה התקנה של שקע תלת פאזי שישרת את המוצר החשמלי שצריך אותו.
  • שלב שלישי – התאמת לוח החשמל לצריכה החדשה
    תפקידו של לוח החשמל הוא לווסת את כמות הזרם החשמלי אשר נכנס אליך הביתה ולעצור אותו במידה והצריכה עולה על היכולת של לוח החשמל. היות ואנחנו מגדילים את כמות החשמל, יש צורך לתכנן מחדש את לוח החשמל כדי שלא יקפוץ בכל פעם שתגיע כמות החשמל החדשה.
  • שלב רביעי ואחרון – בדיקת חברת החשמל
    לאחר סיום שלבי ההכנות, החשמלאי שלך יזמין בודק מטעם חברת החשמל כדי שיאשר את מערכת החשמל שקיימת אצלך בבית ואת טופס הבדיקות שהחשמלאי ערך ויעלה את זרם החשמל לבית שלך. חשוב לציין שאם מערכת החשמל שלך לא תותאם בצורה יסודית לצריכת החשמל החדשה, בודק חברת החשמל לא יאשר אותה ולכן אנחנו ממליצים לעבוד עם חשמלאי שביצע הגדלת חיבור חשמל בעבר ומכיר את התחום.

כמה עולה הגדלת חיבור חשמל?

עלות הגדלת חיבור חשמל כוללת הזמנה של חשמלאי ובדיקה של בודק מטעם חברת החשמל ולכן התשלום יתפצל לשניים:

  1. הגדלת חיבור חשמל מחיר לחשמלאי
    העלות לחשמלאי הינה עלות לא קבועה מכיוון שקיימים מספר משתנים שונים הקשורים למערכת החשמל הביתית שלך. במידה והבית שלך חדש ובוצעה בו הכנה לתלת פאזי, ככל הנראה שעלות החשמלאי תרד משמעותית ותעלה ככל שיתגלו בעיות חשמל כאלו ואחרות הן בדירה והן בלוח החשמל.
  2. הגדלת חיבור חשמל מחיר לחברת החשמל
    מחיר האגרה להגדלת חיבור חשמל חד פאזי מ-25 ל-40 אמפר עומד על 3000 שקלים ואילו מחיר האגרה למעבר מחד פאזי לתלת פאזי נע בין 3000 ל-5000 שקלים כך שהגדלת חיבור חשמל היא עסק לא זול, אך בהחלט משתלם במידה ויש לך צורך לרכוש מוצרי חשמל חדשים שיהפכו את החיים שלך לנוחים וקלים הרבה יותר.

החשמלאים שלנו בחשמלאים IL מנוסים מאוד בהגדלת חיבור חשמל ולכן יכולים להעניק לך עבודת חשמל איכותית, מקיפה ובטוחה עם אחריות מלאה לתוצאה במחירים משתלמים במיוחד. נשמח לשוחח איתך כדי שנגבש תכנית פעולה שתגדיל את כמות החשמל לבית שלך במהירות, ביעילות ובכמה שפחות פגיעה בשגרת החיים שלך.

לייעוץ חינם עם חשמלאי בנושא הגדלת חיבור חשמל חייגו: 055-977-9950

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
הגדלת חיבור חשמל המחיר משתנה בהתאם לאופי העבודה
החלפת חוטי חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת תאורה החל מ 199 ₪
התקנת נקודה למזגן החל מ 250 ₪
התקנת ספוטים החל מ 199 ₪
החלפת מפסק החל מ 250 ₪
התקנת נקודה לכיריים החל מ 250 ₪
התקנת חשמל בדירה המחיר משתנה בהתאם לגודל הדירה
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 200 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודה לטלפון החל מ 199 ₪
בדיקת חשמל החל מ 200 ₪
התקנת נקודה לכיריים החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

שאלות נפוצות

icon

חיבור החשמל הסטנדרטי בישראל הוא 25 אמפר. ברגע שתצרוכת החשמל עולה על 25 אמפר הפקק יקפוץ. במידה והתצרוכת היא למעלה מ25 אמפר נדרשת הגדלת חיבור חשמל.

icon

כאשר מדברים על הגדלת חיבור חשמל, לרוב ההגדלה נעשית מ25 אמפר ל40 ללא שינוי של הפאזי. במידה וצריכים חיבור גדול יותר צריכים להתקין חיבור תלת פאזי.

icon

מחיר האגרה להגדלה של 25 אמפר ל40 נעה באיזור 3000 ש"ח ואילו הגדלה לתל פאזי יכולה להגיע גם ל5000 ש"ח

icon

הגדלה של חיבור חשמל הוא נושא מורכב והמחיר משתנה בהתאם לכמות העבודה, כמות השקעים, גדול החיבור וכמובן שצריכים להכניס לחשבון את האגרה של חברת חשמל ובנוסף בדיקת תקינות של חברת חשמל שאף היא כרוכה בתשלום.
דילוג לתוכן