תפריט סגור

התקנת נקודה למכונת כביסה

התקנת נקודה למכונת כביסה במהירות ובזול
רכשת מכונת כביסה חדשה שלא מתאימה למיקום של מכונת הכביסה הישנה? החשמלאים שלנו יכולים להגיע אליך תוך חצי שעה בלבד מרגע הקריאה כדי לבצע התקנת נקודה למכונת כביסה מקצועית, יעילה ומשתלמת! החשמלאים שלנו פרוסים בכל הארץ וזמינים עבורך 24 שעות יממה כך שלא משנה מתי הזמנת את מכונת הכביסה, אנחנו נוכל להכין את התשתית שהיא צריכה בזמן קצר!

התקנת נקודה למכונת כביסה בבית בפריסה ארצית

התקנת נקודה למכונת כביסה אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות ועבודות החשמל במקום אחד!
שירות התקנת נקודה למכונת כביסה מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת נקודה למכונת כביסה בבית חייגו: 055-977-9950

התקנת נקודה למכונת כביסה

מה כוללת התקנת נקודה למכונת כביסה?

נקודה למכונת כביסה היא בעצם שם קוד לשלושה גורמים שונים אשר דרושים כדי להפעיל את מכונת הכביסה שלך. בלי אחד מהם, מכונת הכביסה לא תעבוד ולכן החשמלאי שהזמנת צריך להתקין את שלושת באותו הביקור.

התקנת נקודת חשמל
מכונת הכביסה היא צרכנית חשמל כבדה ולכן צריכה נקודה משלה. אסור בתכלית האיסור לחבר מכונת כביסה לחשמל באמצעות מפצל או כבל מאריך מכיוון שהם פתרון זמני ולא יכולים לעמוד בעומס חשמל כזה לאורך זמן. חשמלאי יכול לבצע החלפת שקע חשמל או התקנת נקודת חשמל במהירות ולכן אנחנו ממליצים לך להתייעץ איתו ברגע שבחרת את המיקום החדש למכונת הכביסה. הסיבה לכך היא שהחשמלאי יצטרך להתקין שקע כוח אשר מעביר חשמל ישירות מלוח החשמל אל מכונת הכביסה, כדי שהמכונה לא תקפיץ את החשמל של הבית בכל הדלקה שלה.

התקנת נקודת מים
על מנת לכבס את הבגדים שלך, מכונת הכביסה כמובן זקוקה למים. במידה ונקודת המים רחוקה מהמכונה, ניתן לעשות את שני הדברים הבאים:

התקנת נקודת מים חדשה
זהו הפתרון הטוב ביותר מכיוון שבדיוק כמו בעבודת חשמל, תמיד עדיף להעניק למכונת הכביסה נקודת מים משלה. היא תעזור להוריד את הלחץ מחנוכיית המים ולא תגרום לירידה בלחץ המים בברזים האחרים שבבית שלך. החיסרון בדרך זו הוא התקנת הנקודה אשר עלולה לקחת זמן רב והעלות שלה. אם הדירה שלך באמצע שיפוץ, זו הזדמנות נהדרת להתקין נקודת מים למכונת כביסה.

חיבור לנקודת מים קיימת
זו הדרך הפשוטה והזולה יותר מכיוון שכל מה שצריך לעשות זה להאריך את צינור המים של מכונת הכביסה ולחבר אותו לנקודת מים קיימת. במידה וישנו מכשיר מים אחר שמשתמש באותה נקודה (מדיח כלים, תמי 4 וכו') יהיה צורך להחליף את ברז המים לברז משולב.

התקנת נקודת ניקוז
אחרי שהמכונה צורכת מים ומנקה את הבגדים שלך, היא צריכה להעביר את המים האלו הלאה אל תוך הביוב. גם כאן אנחנו ממליצים לך להתקין נקודת ניקוז חדשה ובלעדית למכונת הכביסה כדי למנוע עומס, אך התהליך הזה ארוך ויקר. ניתן בהחלט לחבר את צינור הניקוז של מכונת הכביסה אל הסיפון שמתחת לכיור על ידי התקנת סיפון משולב ובכך לחסוך התקנת נקודת ניקוז חדשה. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שהעומס על נקודת ניקוז הביוב גובר ולכן הבלאי שלה עלול להתגבר.

התקנת מכונת כביסה

לאחר שהנקודה למכונת הכביסה מותקנת ותקינה, ניתן לחבר את מכונת הכביסה על ידי מספר פעולות פשוטות:

חיבור המכונה לנקודות החשמל, המים והניקוז
במידה וכל הנקודות האלו קרובות, ניתן בהחלט לחבר אותן בכוחות עצמך. אך אם חלק מהנקודות רחוקות, אנחנו ממליצים לך להיעזר באיש מקצוע בעל רישיון חשמלאי.

כיוון מכונת הכביסה
מכונת הכביסה מגיעה עם שני מעמידים אשר מותקנים בתחתית שלה. כדאי לכוונן אותם נכונה כדי למנוע מהמכונה להיות בזווית ולצבור בלאי כתוצאה מכך.

הפעלה ראשונה
לאחר התקנת נקודה למכונת כביסה כדאי להריץ הפעלה ראשונה על תכנית קצרה ככל הניתן כדי לבדוק שההתקנה עברה חלק.

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת נקודה למכונת כביסה בבית חייגו: 055-977-9950

כמה עולה התקנת נקודה למכונת כביסה?

כמו בשאר מחירוני חשמל, מחיר ההתקנה משתנה לפי מורכבות העבודה – אם יש צורך ליצור נקודות חדשות העבודה תתייקר. במידה וצריך רק להאריך נקודות קיימות – המחיר יהיה זול יותר. שוב נזכיר שהתקנת נקודות חדשות של חשמל, מים וניקוז כרוכות בקידוחים ולכן נחשבות ליקרות וארוכות. אנחנו ממליצים לך ליצור איתנו קשר כדי שנוכל להבין מהי הדרך הטובה ביותר עבורך לבצע התקנת נקודה למכונת כביסה.

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 200 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודה למזגן החל מ 250 ₪
החלפת חוטי חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודה לטלפון החל מ 199 ₪
בדיקת חשמל החל מ 200 ₪
התקנת נקודה לכיריים החל מ 250 ₪

דילוג לתוכן