תפריט סגור

התקנת פסי צבירה

התקנת פסי צבירה בבתים פרטיים ובעסקים
פסי צבירה הם דרך מצוינת לשלוט על התאורה בבית מבחינת עוצמת האור ומיקוד האור. הם מספקים אור חזק וממוקד שיכול להאיר קיר בסלון או חלון ראווה בחנות ולכן מומלצים למגזר הפרטי והעסקי. החשמלאים שלנו יכולים לבצע אצלך התקנת פסי צבירה במהירות וביעילות תוך תכנון מדויק של פס הצבירה כדי שיאיר ככל הניתן על האיזור שביקשת ובמחירים משתלמים במיוחד!

התקנת פסי צבירה בבית ובעסק בפריסה ארצית

התקנת פסי צבירה אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
שירות התקנת פסי צבירה מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות התקנת פסי צבירה על ידי מומחים מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת פסי צבירה חייגו: 055-977-9950

התקנת פסי צבירה

איך מתבצעת התקנת פסי צבירה?

בניגוד לעבר בו פסי הצבירה היו צמודים לקיר או לתקרה וגופי התאורה בלטו מהם, היום ניתן להתקין פסי צבירה בשיקועים מיוחדים כך שגופי התאורה נשארים חבויים ומעניקים מראה חדשני ואסתטי הרבה יותר.

פסי צבירה דורשים חיבור חשמל קרוב כדי לספק מתח לגופי התאורה שמותקנים עליהם ולכן אפשר להתקין פסי צבירה בכל מקום בבית או בעסק, כל עוד קיים שקע חשמלי ליד. לרוב, גופי התאורה יהיו מוזנים בחשמל משנאי ולכן יש לקחת בחשבון יצירת חלל עבור השנאי בזמן תכנון התקנת פסי צבירה.

ישנם שני סוגי של פסי צבירה אשר לכל אחד היתרונות והחסרונות שלו כך שלך נותר רק להחליט מה מתאים יותר לך.

  1. פסי צבירה בשיקוע – בעבר פסי צבירה לא יכלו להיות בשיקוע בגלל החום שהיה נפלט ממנורות הליבון של גופי התאורה והיה מסכן את הבית בשריפה. בזכות המעבר לנורות לד, ניתן להתקין נורות לד ולשקע את פסי הצבירה ללא חשש ובמקביל ליהנות מתאורת חזקה וחסכנית יותר.
  2. פסי צבירה צמודים – זו הגרסה הישנה יותר של פסי צבירה. הפסים האלו מוצמדים לקיר או לתקרה ועליהם מותקנים גופי התאורה השונים כך שהם בולטים מהפס. זו דרך מעולה למי שצריך לכוונן את הספוטים או מחפש תאורה ספציפית שלא ניתן להגיע אליה באמצעות פסי צבירה בשיקוע אך זהו טרנד ישן שמשנה לשנה נעלם יותר ויותר מהנוף.

כל הסיבות להזמין התקנת פסי צבירה שקועים

אם יש לך עדיין התלבטות לגבי התקנה של פסי צבירה, פירטנו עבורך את כל היתרונות של פסי הצבירה:

  • מיוצרים מאלומיניום איכותי אשר הוכח כעמיד במיוחד
  • ניתן להחליף נורות בקלות
  • בהיותו פס, ניתן לשחק עם האורך שלו ולהתקין בדיוק את אורך הפס הדרוש לך
  • מעניקים אווירה אסתטית וחדשנית לסלון או לעסק שלך
  • מתחברים לחיבור חשמל חד פאזי ותלת פאזי
  • יכולים להכיל מגוון גופי תאורה כולל ספוטים

לפני הזמנת התקנת פס צבירה, מומלץ מאוד להתייעץ עם חשמלאי  כדי לתכנן איתו את כל התהליך מבחינת העברת חשמל ונקודות לאיזור פס הצבירה. חשוב לציין שפס הצבירה צריך להיות מותקן בתוך התקרה / קיר / גבס ולכן אנחנו ממליצים לך לשאול את החשמלאי האם הוא מנוסה בהתקנת פסי צבירה ויכול לבצע את החציבה בחומרים השונים כדי לחסוך לך הזמנה של אנשי מקצוע נוספים ולהוזיל לך את עלות התקנת פסי הצבירה.

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת פסי צבירה חייגו: 055-977-9950

כמה עולה התקנת פסי צבירה?

כפי שהבנת ההתקנה כוללת חציבה בקיר, התקנה או הזזה של נקודת חשמל, גופי תאורה ואת עלות הפסים עצמם. אם מדובר בחשמלאי מוסמך שביצע בעבר התקנת פסי צבירה ויכול לחצוב בקיר ולהביא איתו את גופי התאורה אז ככל הנראה שעלות ההתקנה תהיה זולה משמעותית ותחסוך לא מעט זמן על התעסקות עם רכישות כאלו ואחרות והזמנה של אנשי מקצוע נוספים. אם גמלה בליבך החלטה להתקין פסי צבירה, אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנוכל יחד להבין מהם הצרכים והדרישות שלך ונתכנן את ההתקנה בצורה המדויקת, הנכונה וכמובן המשתלמת ביותר עבורך!

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
התקנת פסי צבירה החל מ 250 ₪
החל מ 250 ₪
התקנת תאורת לד החל מ 250 ₪
הגדלת חיבורי חשמל החל מ 200 ₪
יצירת תעלות חשמל החל מ 200 ₪
התקנת ספוטים החל מ 199 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 200 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודה למזגן החל מ 250 ₪
החלפת חוטי חשמל החל מ 250 ₪
בדיקת חשמל החל מ 200 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן