תפריט סגור

התקנת שקע תלת פאזי

התקנת שקע תלת פאזי במחירים משתלמים במיוחד!
החיים המודרניים שופעים במוצרי חשמל שלא היו קיימים בעבר. מוצרי החשמל האלו, יעילים אנרגטית ככל שיהיו, עדיין צורכים לא מעט חשמל ולכן מומלץ להזמין התקנת שקע תלת פאזי. החשמלאים שלנו ילוו אותך בכל התהליך החל מתכנון מערכת החשמל, דרך ההתקנה שלה ועד לקבלת האישור מחברת החשמל, וכל זה במחירים אטרקטיביים ובשירות מעולה!

התקנת שקע תלת פאזי בבית בפריסה ארצית

התקנת שקע תלת פאזי אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי עבודות החשמל במקום אחד!
שירות התקנת שקע תלת פאזי מחיר החל מ – 350 ₪ (לא כולל תשתית)
חשמלאי מוסמך להתקנת שקע תלת פאזי בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי לגבי התקנת שקע תלת פאזי בבית חייגו: 055-977-9950

התקנת שקע תלת פאזי

מה צריך לדעת לפני התקנת שקע תלת פאזי?

נתחיל בפרטים היבשים. כיום קיימים שני סוגי חיבורים – חד פאזי ותלת פאזי. חיבור חד פאזי הוא החיבור הנפוץ ביותר, מכיוון שהוא מותקן ברוב הבתים הישנים בישראל והוא מספק 25 אמפר. חיבור תלת פאזי מספק את אותה כמות אמפר (25) רק בשלושה חיבורים שונים 25X3.

מוצרי החשמל הכבדים שלך – דוד חשמל, מדיח כלים, מכונת כביסה ומייבש כביסה צורכים מעל ל-2000 וואט חשמל שהם כ-9.3 אמפר. בחישוב קל אפשר להבין שהדלקה של שלושה ממכשירי החשמל האלו תגרום לקפיצה בחשמל. הקפיצה הזו בחשמל מסוכנת כי היא עלולה לשרוף שבבים וכרטיסים אלקטרוניים אשר מותקנים במכשירי החשמל השונים, מה שיגרום לך להוצאות כספיות גדולות ומיותרות.

מעבר לכך, ישנם מוצרי חשמל שדורשים התקנת שקע תל פאזי כגון מזגן מעל 3 כוחות סוס, כיריים חשמליים ועוד ולכן אם עלה הצורך להשתמש במוצרי החשמל האלו, התקנת שקע תלת פאזי היא כנראה בלתי נמנעת.

איך עוברים מחיבור חד פאזי לחיבור תלת פאזי?

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של מעבר לחיבור תלת פאזי הוא הפיצול של הפאזות. במקרה של עומס חשמל, חיבור חד פאזי לא יקבל חשמל בכלל ויגרום להפסקת חשמל. בחיבור תלת פאזי, העובדה שישנם שלושה חיבורי חד פאזי משחקת כאן תפקיד חשוב מכיוון שעומס חשמל על חיבור אחד לא יגרום להפסקת חשמל מכיוון שישנם עוד שני חיבורים שמגבים את המערכת.

איך מתבצעת התקנת שקע תלת פאזי?
פרויקט החלפת שקע חשמל הוא פרויקט ארוך שכרוך בלא מעט תכנון, לוגיסטיקה ובירוקרטיה. אנחנו נסביר על כל שלב ושלב.

שלב התכנון
היות והבית שלך מרושת במערכת חד פאזי, החשמלאי צריך להחליף את כל המערכת אשר כוללת שקעים, חוטי החשמל אשר נמצאים בקירות, את ההארקה ולפעמים גם את לוח החשמל. רגע לפני ההחלפה, החשמלאי יתכנן את מערכת החשמל החדשה בצורה שתמקסם את הניצולת של החשמל בבית שלך ותחסוך לך כסף. אגב, זוהי הזדמנות מצוינת להזיז שקעים, לעבור לבית עם חשמל חכם ולבצע כל עבודת חשמל שרצית לעשות.

שלב ההתקנה
בשלב זה, החשמלאי יוציא לפועל את התכנון שבוצע מבעוד מועד ויתקין את כל המערכת בשלמותה. לעיתים שלב ההתקנה יחייב את החשמלאי לחצוב בקיר וברצפות ולכן כדאי לוודא שיש לך אריחים וקרמיקה ספייר.

שלב האישור
לאחר התקנת המערכת, החשמלאי יזמין חשמלאי מטעם חברת החשמל שיעבור על המערכת ויאשר אותה. החשמלאים של חברת החשמל ידועים בקפדנות שלהם, ובצדק, ובהחלט יכול להיות מצב שהמערכת לא תאושר ויידרשו תיקונים כאלו ואחרים. אין מה לדאוג, זה קורה לעיתים תכופות בדיוק בזכות הקפדנות של החשמלאים האלו. לאחר אישור החשמלאי מטעם חברת החשמל, הדירה שלך תקבל אישור חיבור תלת פאזי והחשמלאי יחבר אותה באופן סופי לזרם החשמל החדש.

מה כוללת התקנת שקע תלת פאזי

בניגוד לנקודת חשמל רגילה חד פאזי, שקע תלת פאזי דורש הרבה יותר עבודה מכיוון שהוא מזרים הרבה יותר חשמל. התקנת השקע מורכבת מארבעה גורמים שמתחברים להם יחדיו:

חיווט תלת פאזי
אמנם מערכת החשמל שלך היא תלת פאזית, אבל החוטים העוברים בקירות הם חוטים חד פאזיים המתחברים כל אחד לחיבור פאזה אחר. כדי להתקין שקע תלת פאזי יש צורך להעביר חוטים מכל החיבורים יחד ובמקרים מסויימים גם להחליף את חוטי החשמל.

שקע כוח
מתחבר ישירות ללוח החשמל ללא גורמים נוספים כדי לתמוך בהעברת הזרם החשמלי.

מפסק
מספק תלת פאזי ייעודי חייב להיות מותקן כדי לעמוד בזרם החשמל ולנתק אותו במידה וקורה עומס חשמל על הנקודה.

שקע תלת פאזי
השקע הזה שונה מהשקעים החד פאזיים ונחשב לבטיחותי יותר ואף עמיד למים. חיבור החשמל מתבצע בתוך השקע על ידי תקע ייעודי אשר מגיע ממוצר החשמל בניגוד לשקע חשמלי רגיל אשר נותר חשוף.

לייעוץ חינם עם חשמלאי לגבי התקנת שקע תלת פאזי בבית חייגו: 055-977-9950

כמה עולה התקנת שקע תלת פאזי?

במידה והבית שלך כבר מחובר לחשמל תלת פאזי, מחיר התקנת שקע תלת פאזי ינוע בין 350 שקלים ל-600 שקלים (לא כולל תשתית). המחירים עלולים להשתנות בגלל מרחק של לוח החשמל ומשינויים שהחשמלאי אולי יצטרך לעשות ברשת החשמל שלך.

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 180 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת שקע תלת פאזי (לא כולל תשתית) החל מ 350 ₪
הגדלת חיבור חשמל החל מ 200 ₪
החלפת חוטי חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודה תלת פאזית למזגן (לא כולל תשתית) החל מ 450 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 200 ₪
התקנת נקודה למזגן החל מ 250 ₪
התקנת נקודה לטלפון החל מ 199 ₪
בדיקת חשמל החל מ 200 ₪
התקנת נקודה לכיריים החל מ 250 ₪

דילוג לתוכן