תפריט סגור

חשמלאי בראש העין

חשמלאי בראש העין לכל עבודות החשמל
חשמלאי מוסמך בראש העין יוכל לפתור לך את כל תקלות החשמל ולא רק את הפקק שקופץ. החל מתכנון נכון של מערכת חשמל חדשה, דרך שיפוץ מערכת קיימת ועד להתקנת מוצרי חשמל מורכבים והגדלת חיבור חשמל במהירות, במקצועיות ובמחירים משתלמים במיוחד! החשמלאים שלנו זמינים עבורך 24 שעות ביממה למגוון עבודות חשמל בראש העין כך שלא משנה איזו תקלת חשמל קרתה לך, אנחנו כאן בשבילך!

חשמלאי בראש העין 24 שעות ביממה

שירות חשמלאים בראש העין – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
הזמנת חשמלאי בראש העין מחיר החל מ – 200 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי בראש העין חייגו: 055-977-9950

חשמלאי בראש העין

טיפים לחסכון בחשמל מאת חשמלאים בראש העין

מעבר לחיסכון בכסף, חיסכון בחשמל באמצעות בדיקת חשמל בבית יכול למנוע תקלות שונות שנובעות מעומס חשמל או משימוש לא נכון במוצרי החשמל. כדי לעזור לך להתנהל נכון יותר בכל מה שקשור לחשמל שבבית שלך, חשמלאי בראש העין מצוות חשמלאים IL ריכז עבורכם טיפים קטנים ויעילים שיוכלו להוריד את עומס החשמל ולחסוך לך תקלות ולא מעט כסף.

החלפת נורות תאורה
נורות הליבון המוכרות צורכות המון אנרגיה יחסית לכמות האור שהן מפיקות ולכן מעבר לנורות לד יחסוך לך בחשמל מצד אחד ויאיר את הבית שלך בצורה הרבה יותר טובה מהצד השני.

ניקוי הלוחות הסולריים של דוד השמש
הדוד שלנו מונח על גג הבניין והוא חשוף לחלוטין לכל פגעי מזג האוויר והלכלוך. עם הזמן מצטברת עליו שכבה של אבק שמונעת מהלוחות לקלוט את אנרגיית השמש כמו שצריך, מה שגורם לירידה בתפקוד הדוד ולהדלקה של דוד החשמל לחינם.

רכישת מוצרי חשמל יעילים אנרגטית
משנה לשנה יצרניות מוצרי החשמל השונים מפתחות מוצרי חשמל שצורכים פחות חשמל אך מפיקים את אותה העבודה ואפילו יותר. הטיפ הזה חשוב מאוד דווקא במוצרי החשמל הכבדים יותר כמו מכונת כביסה, מקרר, מדיח וכו' מכיוון שהם זוללי החשמל הגדולים ביותר בבית והחלפה שלהם במוצרי חשמל יעילים יותר תוכל לחסוך לך לא מעט כסף.

ניקוי הפילטרים של המזגן
פעולת המזגן היא יחסית פשוטה – הוא שואב אוויר מבחוץ, מחמם או מקרר אותו ומוציא אותו לתוך החדר דרך פילטרים שאמורים למנוע מעבר של אבק. עם הזמן, הפילטרים האלו מתמלאים באבק שגורם למזגן להתאמץ הרבה יותר ולבזבז המון חשמל. מעבר לכך, מומלץ להפעיל את המזגן על 25 מעלות כדי לא להגדיל את צריכת החשמל בצורה אקספוננציאלית (5% אחוזי צריכה נוספים לכל מעלה במזגן).

איטום הבית
אפשר לעזור למזגן לעבוד טוב יותר על ידי בדיקת האיטום שבבית ולחפש מיקום טוב יותר להתקנת נקודה למזגן, במיוחד באיזורי החלונות. זו אמנם עבודה מעט מעצבנת, אבל היא תשתלם לך משמעותית ותשאיר את הבית שלך קר/חם ותצמצם את עבודת המזגן.

כיוונון נכון של הטמפרטורה במקרר
לכל מקרר יש מד טמפרטורות שניתן לכוון כשבדרך כלל יהיו לו חמש דרגות קירור. מומלץ לכוון את המקרר לטמפרטורה הבינונית (לרוב דרגה 3) כדי שהמוצרים ישמרו בקירור אך המקרר לא יתאמץ מדי כדי לשמור על טמפרטורות נמוכות מדי.

התקנת טיימר על דוד החשמל
כמה פעמים שכחת לכבות את הדוד אחרי המקלחת? התקנת טיימר על דוד החשמל תהפוך אותו ליחידה עצמאית שלא זקוקה לכיוונון וכך המים תמיד יהיו חמים בשעות הנוחות לך ללא צורך בהתעסקות עם הדוד. אצלנו בפורטל חשמלאים IL אפשר למצוא חשמלאי מומלץ בראש העין להתקנה של הטיימר במהירות ובמקצועיות.

כיבוי מוצרי חשמל במצב Stand By
למרות השם המחייב, מצב Stand By לא אומר שהמוצר החשמלי כבוי אלא שהוא ממתין להדלקה מה שאומר שרוב המערכות שלו עדיין עובדות ומחכות לפקודה להידלק. המערכות האלו זוללות חשמל לחינם ולכן אנחנו ממליצים לך לנתק מהחשמל את המוצרים האלו כדי לחסוך בעלות. בין המוצרים ניתן לנתק את ה-WiFi, טלוויזיות, מדפסות, מחשבים, הטענה של מוצרי חשמל שונים (שואבי אבק, סמארטפונים, טאבלטים וכו') ולחבר אותם שוב ברגע החזרה הביתה.

כמה עולה להזמין חשמלאי בראש העין?

עבודות חשמל זה לא משחק ילדים ולכן חובה להעזר בשירות חשמלאי בראש העין מוסמך בלבד, החשמלאים שלנו הינם חשמלאים מוסמכים בראש העין כך שלא משנה מי יקבל את הקריאה שלך, יהיו לו את התעודות וההסמכות השונות לטפל בכל תקלות החשמל שלך כמו איתור וטיפול בקצר בחשמל ועוד תקלות במקצועיות ובאחריות. מעבר לכך, אצלנו תמיד תוכלו למצוא חשמלאי 24 שעות בראש העין כך שלא משנה מתי התקלה פרצה נוכל לעזור לך להתגבר עליה ולחזור לחיי שגרה מלאים במהירות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד! נשמח לשוחח איתך בטלפון כדי להבין מהי תקלת החשמל אשר פרצה בביתך ואיך נוכל לטפל בה במהירות המירבית מבלי לפגוע יותר מדי בשגרת היום שלך, בימי חול ובימים מיוחדים. הזמינו כעת חשמלאי או קבלן חשמל בראש העין באמצעות הפורטל!

לייעוץ חינם עם חשמלאי בראש העין חייגו: 055-977-9950

מחירון חשמלאים בראש העין

סוג השירות חשמלאי בראש העין מחיר
ביקור חשמלאי מוסמך בראש העין החל מ 200 ₪
ביקור חשמלאי בראש העין בשעות הלילה החל מ 300 ₪
החלפת טיימר לדוד החל מ 250 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪
החלפת מאוורר תקרה החל מ 300 ₪
התקנת נקודת תאורה לבית ולמשרד החל מ 199 ₪
החלפת שקע החל מ 250 ₪
התקנת גוף תאורה בראש העין החל מ 250 ₪
התקנת ספוטים החל מ 199 ₪
התקנת אטמור החל מ 200 ₪
החלפת מפסק החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 180 ₪
התקנת נקודת חשמל + חציבה החל מ 350 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודת כוח (מזגנים, כביסה, מייבש, כיריים) החל מ 250 ₪
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט חיצוני החל מ 220 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר גבס החל מ 220 ₪
התקנת טלוויזיה החל מ 250 ₪
נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר רגיל – בטון/בלוקים החל מ 400 ₪
התקנת נקודה תלת פאזית למזגן (לא כולל תשתית) החל מ 450 ₪
התקנת נקודת דוד חשמל כולל מפסק החל מ 400 ₪
התקנת לוח חשמל חד פאזי החל מ 1400 ₪
חשמלאי בראש העין מומחה להתקנת לוח חשמל תלת פאזי החל מ 2300 ₪
איתור תקלת חשמל החל מ 330 ₪
החלפת שקע תלת פאזי (לא כולל תשתית) החל מ 350 ₪

שירותים בקרבת מקום: חשמלאי מוסמך בכפר סבא | חשמלאי ברעננה | חשמלאים בהוד השרון

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

בדיקת חשמל היא בדיקה שעורך חשמלאי מוסמך כדי לבדוק את תקינות המערכת החשמלית בבית. גם במערכת החשמל יש בלאי כתוצאה מהזמן וגורמים אחרים.

icon

חשמלאי מוסמך יכול לפתור את כל תקלות החשמל בבית ולא רק את הפקק הקופץ, החל מתכנון מחדש של מערכת החשמל בבית ועד להחלפת מאווררי תקרה ושקעים.

icon

החלפת שקע סטנדרטי מתחיל ב199 ש"ח אך, זהו אינו מחיר סופי היות וכל התקנה של שקע משתנה בהתאם לצרכים ולדרישות של הלקוח וכמובן לתנאי השטח.

icon

כל התעסקות עם תקלות חשמל דורש ידע וניסיון מקצועי, טיפול לקוי עלול לגרום לנזקים ולסכנת חיים. לכן מומלץ בכל בעיה או תקלה שיש בחשמל גם תקלה שנראית פשוטה כדאי לקרוא לחשמלאי שיבדוק שאין נזקים ותקלות נוספות מלבד תיקון התקלה הנוכחית.
דילוג לתוכן