תפריט סגור

חשמלאי בתל אביב

הזמנה חכמה ומשתלמת של חשמלאי מומלץ בתל אביב

תקלות חשמל עלולות לקרות בכל רגע נתון ולהחשיך את כל הבית בבת אחת. הצרה האמיתית עם תקלות חשמל היא שאנשים ללא ידע טכני וציוד מתאים לא יוכלו לדעת מה מקור הבעיה ולכן ישארו בעלטה עד שיגיע חשמלאי בתל אביב ויציל את המצב. חשמלאים IL זמינים עבורך לכל אורך היום ומסוגלים להגיע לטפל בכל תקלת חשמל במהירות, ביעילות ובמחירים משתלמים במיוחד!

חשמלאי בתל אביב 24 שעות ביממה

שירות חשמלאים בתל אביב – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
הזמנת חשמלאי בתל אביב מחיר החל מ – 200 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי בתל אביב חייגו: 055-977-9950

חשמלאי בתל אביב

אילו שירותים מספק חשמלאי בתל אביב?

הזמנת שירותי חשמלאי בתל אביב הוא הכתובת שלך לכל תקלות החשמל ולכן באחריותו לספק פתרון מקיף ומלא לכל תקלת חשמל שתצוץ במהלך הבדיקה. ככל שסל השירותים של החשמלאי גדול יותר, כך הוא יהיה מקצועי ומנוסה יותר ויוכל לפתור את תקלות החשמל שלך בזריזות ובאפקטיביות וזו הסיבה שהחשמלאים שלנו מסוגלים להעניק סל שירותים רב הכולל בין היתר:

  • התקנת מערכות בית חכם
  • התקנות שקעים – שקעי חשמל וטלפון
  • ביצוע הכנה ובדיקות הערכות לחורף
  • הארקת חשמל לבית ולעסק
  • התקנת גופי תאורה
  • החלפת גוף חימום בדוד
  • החלפת ארון חשמל בבית ובעסק
  • התקנה והחלפת מערכות חשמל
  • תיקוני חירום ותיקון קצרים

איך לבחור חשמלאי בתל אביב?

הקלדה קצרה של הביטוי חשמלאי בתל אביב בגוגל תעלה לך עשרות רבות של חשמלאים בתל אביב אשר יציעו לך מגוון שירותים במחירים שונים ומפתים שעלולים לחפות על היותם חובבנים או חשמלאים מתחילים. בסעיפים הבאים פירטנו מספר פרמטרים שיעזרו לך להבין האם החשמלאי שראיינת באמת מקצוען כמו שהוא מתאר לך בשיחה או שמא הגעת לחשמלאי חובבן שעלול לגרום להרבה יותר נזק מתועלת:

  • החזקה של רישיון לעסוק בביצוע עבודות חשמל
    זוהי הדרישה החשובה מכולן. עוד לפני תיאור התקלה ומחיר העבודה יש לדרוש מהחשמלאי את הרישיון שלו כדי לוודא שהוא מוסמך לבצע עבודות חשמל והרשיון שלו אכן בתוקף. רישיון לא בתוקף לא יעניק לך אחריות והגנה במידה ותקרה תקלה חוזרת או החרפה של המצב!
  • הסמכה לעבודות חשמל
    הזמנתם חשמלאי לעבודות חשמל בתל אביב? מעבר לרישיון, על החשמלאי לעבור הסמכות ולהחזיק בתעודות מקצוע מקוריות שיעידו על השלמת ההסמכות האלו.
  • שימוש בחומרי חשמל תקניים
    כמו בכל בתחום, גם בתחום החשמל ישנם חומרי מקוריים ואיכותיים וחלפים מסוגים שונים. חשמלאי בתל אביב שמחזיק בחומרי חשמל תקניים הוא חשמלאי שמכבד את עצמו ואת העבודה שלו ולכן ניתן לסמוך עליו במאה אחוזים.
  • אחריות על ההתקנות והתיקונים
    חשמלאי שעובד לפי הספר ויש לו בטחון בעבודות שלו יעניק לך אחריות מלאה על העבודה שהוא ביצע. חשמלאי שינסה להתחמק מהענקת אחריות הוא חשמלאי שלא כדאי לך לשכור לעבודה, וזה לא משנה כמה המחיר שהוא הציע נמוך.
  • מחיר הוגן
    פקטור המחיר נכנס לשיקולים מכיוון שהוא מעיד על איכות החשמלאי. אנחנו תמיד ממליצים לבצע סקר שוק קצר לפני הזמנת החשמלאי כדי להבין מהו המחיר המקובל על סוג התקלה שהתראת עליה. מחיר גבוה מדי מעיד על ניצול של המצב על ידי החשמלאי ואילו מחיר נמוך מדי עלול להעיד על איכות עבודה ירודה שתחזור אליך כמו בומרנג לאחר זמן מה.
    בעזרתנו תוכלו להזמין חשמלאי 24 שעות בתל אביב מוסמך ומקצועי לטיפוול בכל תקלה וכל זה במחירים שפויים! מחירון חשמלאי זמין עבורכם באתר שלנו למידע כללי.

כל הסיבות לבחור חשמלאים IL

צוות החשמלאים שלנו מורכב אך ורק מחשמלאים בעלי הסמכות ורישיונות בתוקף כך שהעבודה מבוטחת ותבוצע בצורה הטובה ביותר. כמו כן תמצאו אצלנו קבלני חשמל בתל אביב מוסמכים ומקצועיים. אנחנו זמינים עבורך 24 שעות ביממה גם בהתראה קצרה מהרגע להרגע כך שלא משנה מה קרה ומתי, יש לך כתובת אמינה ואיכותית לתקלה. אנחנו מחזיקים ברקורד ארוך של לקוחות מרוצים, אשר ניתן לדבר איתם ולהבין מהם ממקור ראשון איך הייתה העבודה איתנו וכמה הם מרוצים שבחרו בנו! מעבר לכך, הניסיון והמקצועיות שלנו מאפשרים לך ליהנות מפתרונות חשמל מקיפים במחירים נמוכים מכיוון שאנחנו מגיעים כמו צוות קומנדו – מזהים ופותרים את התקלה במהירות וכך חוסכים לך שעות עבודה יקרות!

לייעוץ חינם עם חשמלאי בתל אביב חייגו: 055-977-9950

כמה עולה להזמין חשמלאי בתל אביב?

תקלות החשמל רבות ומגוונות הן ולכן זו תהיה חוסר אחריות מבחינתנו להעניק לך מחיר אחיד לכלל תקלות החשמל. כאן המקום לציין שרוב תקלות החשמל הן סימפטומים ולא הבעיה האמיתית וזו הסיבה שאנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנוכל להבין ממך, כבר בשיחת הטלפון, מהי התקלה ואיך אנחנו מתכוונים לפתור אותה. כך אנחנו חוסכים זמן בדיקה יקר וניגשים מיד לעבודה ברגע שאנחנו מגיעים מבלי לפגוע בשגרת הבית או העסק שלך.
הזמנת ביקור חשמלאי החל מ 200 שקלים. לפניכם מחירון שירותי חשמלאי בתל אביב עדכני על מנת שתוכלו לקבל מושג לגבי עלויות של השירותים השונים.

מחירון חשמלאים בתל אביב

סוג השירות חשמלאי בתל אביב מחיר
ביקור חשמלאי מוסמך בתל אביב החל מ 200 ₪
ביקור חשמלאי בתל אביב בשעות הלילה החל מ 300 ₪
החלפת טיימר לדוד החל מ 250 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪
החלפת מאוורר תקרה החל מ 300 ₪
התקנת נקודת תאורה לבית ולמשרד החל מ 199 ₪
החלפת שקע החל מ 250 ₪
התקנת גוף תאורה בתל אביב החל מ 250 ₪
התקנת ספוטים החל מ 199 ₪
התקנת מצלמות אבטחה החל מ 250 ₪
החלפת מפסק החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 180 ₪
התקנת נקודת חשמל + חציבה החל מ 350 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודת כוח (מזגנים, כביסה, מייבש, כיריים) החל מ 250 ₪
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט חיצוני החל מ 220 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר גבס החל מ 220 ₪
התקנת נקודה לכיריים החל מ 250 ₪
נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר רגיל – בטון/בלוקים. החל מ 400 ₪
התקנת נקודה תלת פאזית למזגן (לא כולל תשתית) החל מ 450 ₪
התקנת נקודת דוד חשמל כולל מפסק החל מ 400 ₪
התקנת לוח חשמל חד פאזי החל מ 1400 ₪
חשמלאי בתל אביב מומחה להתקנת לוח חשמל תלת פאזי החל מ 2300 ₪
איתור תקלת חשמל החל מ 330 ₪
החלפת שקע תלת פאזי (לא כולל תשתית) החל מ 350 ₪

לקוחות ממליצים:

שאלות נפוצות

icon

טיפול בחשמל הוא נושא מסוכן!! אדם ללא ידע טכני וציוד מתאם עלול לגרום לנזק ואף לסכנת נפשות, לכן מומלץ בכל בעיה חשמלית לקרוא לחשמלאי מוסמך.

icon

בראש ובראשונה לבדוק שיש לחשמלאי רישיון לביצוע עבודות חשמל, ואת הידע והניסיון לביצוע עבודות מורכבות והכי חשוב אחריות על העבודה.

icon

ישנן אינספור סוגי תקלות שיכולות לקרות, לכן אין אפשרות לתמחר מחיר של עבודת חשמל. מחיר ביקור חשמלאי מתחיל ב200 ש"ח .

icon

עלות החלפת טיימר לדוד החל מ249 ש"ח אך משתנה בהתאם למורכבות העבודה.
דילוג לתוכן