תפריט סגור

תיקון דוד שמש

תיקון דוד שמש על ידי חשמלאי מוסמך במהירות ובזול
כן כן, גם חשמלאים מוסמכים לטפל בדוודי שמש ויכולים לעזור לך לתקן את הדוד שלך במהירות ובמקצועיות. יותר מזה, כדאי להזמין חשמלאי לעבודה הזו כי רק חשמלאי יכול להסתכל על התמונה במלואה החל מנקודת החשמל, דרך חוטי החשמל ועד לדוד עצמו. כך שאם תתגלה בעיה במערכת החשמל, החשמלאי יתקן אותה על המקום ללא צורך להמתין לאיש מקצוע נוסף!

תיקון דוד שמש בבית בפריסה ארצית

תיקון דוד שמש אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות ועבודות החשמל במקום אחד!
שירות תיקון דודי שמש מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי לתיקון דוד שמש בבית חייגו: 055-977-9950

תיקון-דוד-שמש

תקלות נפוצות אשר דורשות תיקון דוד שמש

נתחיל בצפירת הרגעה – רוב התקלות בדוד השמש שלך ברות תיקון ולא מחייבות החלפת דוד שמש קיים. בפסקה הבאה נפרט את התקלות הנפוצות ביותר בדוודי שמש כדי לעזור לך להבין מה קורה אצלך בדוד כך שהשיחה עם החשמלאי תהיה מקצועית ויעילה יותר.

נזילת מים
בגלל שדוד השמש שלך ממוקם על הגג, הוא מכיל חלקי מתכת אשר עמידים יחסית לפגעי השמש הישראלית הקשוחה. החיסרון שלהם הוא שהמגע עם המים שוחק אותם ולאט לאט הם מתחילים להתבלות, להחליד, להיסדק ולטפטף מים. אגב, נזילת מים עלולה להיגרם גם מגומיות שחוקות ולכן כדאי לבחון את הדוד ולהבין מאיפה הטפטוף. נזילת מים עלולה להיות מסוכנת מכיוון שהיא עוברת דרך חלקי חשמל אשר יכולים לגרום לקצרים ואף לחלחל למי הדוש במקלחת.

דוד שמש לא מחמם
היופי בארצנו הקטנטונת הוא שהיא שופעת בשמש אשר הקולטים הסולאריים הופכים לאנרגיה ומחממים את המים. עם הזמן חלקים מסוימים בדוד השמש מתבלים והמים החמים מפסיקים להגיע. הסיבות לכך מגוונות:

קולטים סולאריים מלוכלכים
החיסרון בכך שדוד השמש מותקן על הגג הוא שהוא לא זוכה לתחזוקה שוטפת ולכן עם הזמן מצטברת שכבת לכלוך על הלוחות הסולאריים. השכבה הזו מונעת מקרני השמש להיקלט בצורה טובה ולכן המים החמים ירדו משמעותית.

גוף חימום תקול
תקלה בגוף חימום עלולה להיגרם מהצטברות של אבנית ובלאי. גוף חימום עלול לזלול המון חשמל מכיוון שהוא לעולם לא יגיע לטמפרטורה אשר קבועה בתרמוסטט ולכן הוא ימשיך לפעול ולפעול.

תרמוסטט תקול
זו תקלה שעלולה להיות מסוכנת ויש לטפל בה בהקדם. תרמוסטט תקול לא יעצור את גוף החימום כשהוא יגיע לטמפרטורה הקבועה בו ולכן עלול לגרום לדוד להתפוצץ ולכן יש לבצע החלפת טרמוסטט לדוד השמש.

איך ניתן למנוע הזמנת תיקון דוד שמש?

באמצעות מספר פעולות פשוטות ניתן לתחזק את דוד השמש ולשמור עליו תקין לאורך זמן ארוך יותר. האשמה העיקרית בתקלות בדוודים היא האבנית שמצויה בשפע במים בישראל ולכן רוב הטיפים קשורים אליה:

ניקוי דוד שמש
אנחנו ממליצים לך לבצע ניקוי לדוד השמש פעם בשנתיים בערך. הניקוי מתבצע על ידי איש מקצוע אשר מגיע ומפרק את החלקים השונים, מנקה אותם ומחזיר למקום. תהליך הניקוי יעזור לך להימנע מהחלפת דודי שמש בתדירות גבוהה.

התקנת טיימר לדוד שמש
כמה פעמים קרה לך שיצאת מהבית ושכחת את הדוד דולק? אם זה קרה לך פעם פעמיים זה עוד בסדר. אבל לרוב אנחנו שוכחים את הדוד לא מעט פעמים והוא ממשיך לפעול ושוחק את גוף החימום והתרמוסטט. התקנה של טיימר לדוד חשמל או דוד השמש תעזור לך לתכנן נכון את הדלקת הדוד, למנוע ממנו להתחמם לחינם ותחסוך לך לא מעט כסף!

הפחתת טמפרטורת המים
ברירת המחדל של התרמוסטטים השונים בדוודים בדרך כלל עומדת על 70 מעלות כשבתכלס אנחנו לא באמת צריכים טמפרטורה כזו גבוהה. מספיק להוריד את המעלות ל-65 או 60 כדי לקצר את השימוש בדוד ולהקטין את היווצרות האבנית בו.

מקלחות בשעות היום
בקיץ עוד אפשר להסתדר, אבל בחורף השמשי שלנו עדיף להשתמש בדוד שמש ולא להדליק את דוד החשמל כדי לשמור על דוד תקין.

איך לזהות תקלות בדוד בכוחות עצמך?

לא צריך להיות מומחה גדול כדי לזהות תקלות בדוד, מה שיעזור לך להכווין טוב יותר את איש המקצוע שיגיע לטפל בו ולקבל הצעות מחיר מדויקות יותר.

לחיצה על מתג הדלקת הדוד גורמת לקצר
רגע לפני שמזעיקים חשמלאי מוסמך לבית, אנחנו נרגיע אותך ונספר לך שהכל בסדר עם נקודת החשמל והעומס החשמלי. האם בתקלה הוא גוף החימום שכנראה סובל מהצטברות אבנית או מנזילה שנוגעת בכבל חשמלי חשוף.

זרם חלש בדוד
דוד השמש שלך מקבל את המים שלו ישירות מחנוכיית המים שלך ומזרים אותם דרך צינור אליך לדירה. עם הזמן עלולה להצטבר שם אבנית שמקטינה את הקוטר של הצינור הזה, מה שגורם לירידה בלחץ המים ולהזמנת שירות תיקון דוד שמש בביתך.

מים בצבע חום אדמדם
לרוב תקלה זו תעיד על הימצאות של חלודה בדוד, מה שאומר שהדוד מתפורר והגיע הזמן להחליף אותו.

לייעוץ חינם עם חשמלאי לתיקון דוד שמש בבית חייגו: 055-977-9950

כמה עולה תיקון דוד שמש?

ישנם כל מיני רכיבים בדוד אשר עלולים להתקלקל וכל אחד מתומחר שונה כך שאין תשובה אחת לשאלה מה מחיר תיקון דוד שמש. יחד עם זאת, רוב הפעמים יהיה עדיף לתקן את הדוד מאשר להחליף אותו במיוחד אם מתחזקים את הדוד אחת לשנתיים. רוצה להתייעץ איתנו על מצב הדוד שלך? נשמח לענות על כל השאלות בשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות וללא התחייבות!

מחירון תיקון דוד שמש

סוג השירות מחיר
ביקור חשמלאי מוסמך החל מ 200 ₪
החלפת גוף חימום בדוד החל מ 350 ₪
החלפת תרמוסטט לדוד שמש החל מ 250 ₪
החלפת מתג לדוד החשמל החל מ 200 ₪
החלפת פלאנג לדוד החל מ 550 ₪
התקנת שעון לדוד החל מ 250 ₪
החלפת מפסק לדוד החל מ 200 ₪
התקנת טיימר לדוד חשמל החל מ 250 ₪
תיקון דוד מקצר החל מ 250 ₪

דילוג לתוכן