תפריט סגור

חשמלאי חירום

חשמלאי חירום 24 שעות ביממה בפרישה ארצית
הפקק מסרב לעלות ולהחזיר לך את החשמל? הרחת ריח של שרוף מכיוון ארון החשמל? ככל הנראה שדרוש לך חשמלאי חירום שיגיע מיד ויטפל בתקלות האלה. החשמלאים שלנו פועלים מסביב לשעון ולכן יכולים להגיע אליך בהתראה מידית תוך חצי בלבד מרגע הקריאה ולפתור את התקלות במקסימום מקצועיות ובמינימום הוצאה!

חשמלאי חירום 24 שעות ביממה

שירות חשמלאים בחירום – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
הזמנת חשמלאי חירום מחיר החל מ – 200 ₪
חשמלאי חירום מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי חירום חייגו: 055-977-9950

חשמלאי חירום

כל הסיבות להזמין חשמלאי דחוף

הבית שלך עמוס במוצרי חשמל שעובדים ללא הרף ומעמיסים על רשת החשמל שלך. יחד עם זאת, ישנם סוגים שונים של תקלות חשמל שאפשר לקטלג אותם ברמות דחיפות שונות:

רמה דחיפות נמוכה
כאן אפשר להכניס את כל עבודות החשמל הגדולות שמצריכות חשיבה ותכנון. עבודות אלו בדרך כלל יהיו העבודות המורכבות יותר כמו – הגדלת חיבור חשמל, תכנון והקמה של מערכת חשמל חדשה, מעבר לבית חכם וכו'.

רמת דחיפות בינונית
עבודות החשמל שנכללות כאן הן לא קריטיות, אבל מצד שני כן דורשות התייחסות יחסית מהירה לעבודות החשמל שהזכרנו קודם. עבודות אלו יכולות להיות הזזת נקודת חשמל, התקנת גופי תאורה והתקנת מאוורר תקרה, בדיקת הארקה תקופתית וכו'.

רמת דחיפות גבוהה
כאן אין מקום למשחקים מכיוון שהתקלות מתחלקות לשניים: מסכנות חיים או פוגעות באיכות החיים בצורה משמעותית. לוח חשמל שרוף, קצר חשמלי, חוט חשמלי קרוע, שריפה של גוף חימום בדוד, גוף תאורה שנשרף וכרגע מקצר וכו'. כל אלה הן בהחלט תקלות שכדאי לך לקרוא לחשמלאי חירום שיגיע מיד ויחזיר את החיים שלך למסלולם.

איך לבחור חשמלאי חירום?

תקלת חשמל דחופה מכניסה את בני הבית ללחץ גדול אך צריך לשים לב שעם כל הלחץ הזה, בוחרים חשמלאי חירום נכון. הדרך לעשות את זה היא פשוט לשים לב לדגשים הבאים:

רישיון חשמלאי מוסמך בתוקף
ישנן כ-12 דרגות רישוי חשמלאות בישראל, כשחשמלאי מוסמך נמצא במקום השני בסולם הדרגות. חשמלאי מוסמך היא דרגת הרישוי הדרושה לטיפול בכל תקלות החשמל הביתיות ולכן אין צורך לחפש חשמלאים בעלי דרגות רישוי אחרות. עוד לפני תיאור התקלה, אנחנו ממליצים לך לדרוש מהחשמלאי שראיינת לתפקיד את תעודת החשמלאי שלו כדי לוודא שהיא תוקף. ניתן לעשות את זה בכמה פעולות פשוטות – תעודת הזהות שעל רישיון החשמלאי תואמת לתעודת הזהות של החשמלאי, הרישיון בתוקף והרישיון נמצא במאגר החשמלאים שבאתר התמ"ת. אם רק אחד מהסעיפים האלו לא קיים, אנחנו ממליצים לך לא לשכור את החשמלאי הזה לעבודה.

ניסיון עבר
שיטוט קצר בגוגל יחשוף בפניך את הדירוג האינטרנטי של החשמלאי ויעזור לך להגיע לביקורות על החשמלאי. במידה והחשמלאי לא כזה טכנולוגי, וזה בסדר גמור, אנחנו ממליצים לך לשאול אותו כמה זמן ניסיון הוא מחזיק והאם הוא מתמחה בסוג זה של עבודות. אם יש לך קצת אורך רוח, היינו ממליצים לדרוש לדבר עם לקוחות ממליצים כדי לקבל תמונה מלאה על החשמלאי.

עבודה עם אביזרי חשמל איכותיים
מקצועיות של חשמלאי נמדדת גם באיכות אביזרי החשמל שהוא משתמש בהם. אביזרים אלו יקבעו אם העבודה תחזיק לך לאורך זמן, או שמא הם יתבלו ויגרמו לך להזמין שוב חשמלאי לאותה התקלה.

לייעוץ חינם עם חשמלאי חירום חייגו: 055-977-9950

כמה עולה להזמין חשמלאי חירום?

נצא מנקודת הנחה שהזמנת חשמלאי חירום תקרה לרוב בלילות, בסופי שבוע ובחגים ולכן עלות הביקור של החשמלאי תהיה יקרה יותר. מצד שני, הזמנה של חשמלאי דחוף בשעות הפעילות הסטנדרטיות לא אמורה לייקר את ההזמנה שלו ולכן אם ניתן לחכות קצת כדי להזמין את החשמלאי, זה עדיף מכיוון שזה יוזיל לך את עלות הזמנת החשמלאי.

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר השירות
ביקור חשמלאי מוסמך החל מ 200 ₪
ביקור חשמלאי בשעות הלילה החל מ 300 ₪
החלפת טיימר לדוד החל מ 250 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪
החלפת מאוורר תקרה החל מ 300 ₪
התקנת נקודת תאורה לבית ולמשרד החל מ 199 ₪
החלפת שקע החל מ 250 ₪
התקנת גוף תאורה החל מ 250 ₪
התקנת ספוטים החל מ 199 ₪
בדיקת פחת בלוח חשמל החל מ 199 ₪
החלפת מפסק החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 180 ₪
התקנת נקודת חשמל + חציבה החל מ 350 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודת כוח (מזגנים, כביסה, מייבש, כיריים) החל מ 250 ₪
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט חיצוני החל מ 220 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר גבס החל מ 220 ₪
החלפת גוף חימום בדוד החל מ 350 ₪
נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר רגיל – בטון/בלוקים החל מ 400 ₪
התקנת נקודה תלת פאזית למזגן (לא כולל תשתית) החל מ 450 ₪
התקנת נקודת דוד חשמל כולל מפסק החל מ 400 ₪
התקנת לוח חשמל חד פאזי החל מ 1400 ₪
חשמלאי מומחה להתקנת לוח חשמל תלת פאזי החל מ 2300 ₪
איתור תקלת חשמל החל מ 330 ₪
התקנת שקע תלת פאזי (לא כולל תשתית) החל מ 350 ₪

דילוג לתוכן