תפריט סגור

איזון פאזות בלוח חשמל

איזון פאזות בלוח חשמל מהיום להיום
החשמל שלך קופץ בלי סיבה נראית לעין? יכול מאוד להיות שלוח החשמל שלך יצא מאיזון ולא מצליח לחלק את החשמל בצורה נכונה בין הפאזות השונות. החשמלאים שלנו פרוסים בכל רחבי הארץ ונמצאים כחצי שעה ממך, בכל יום בשבוע כולל חגים ושבתות ויכולים להגיע אליך כדי לבצע איזון פאזות בלוח החשמל במהירות ובמחירים משתלמים במיוחד!

איזון פאזות בלוח חשמל בפריסה ארצית

איזון פאזות בלוח חשמל אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
שירות איזון פאזות בלוחות חשמל מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך לאיזון פאזות בלוח חשמל בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות איזון פאזות בלוח חשמל על ידי מומחים מהיום להיום

ליעוץ חינם עם חשמלאי לגבי איזון פאזות בלוח חשמל חייגו: 055-977-9950

איזון פאזות בלוח חשמל

למה חשוב לבצע איזון פאזות בלוח החשמל?

נתחיל ונאמר שאיזון פאזות בלוח חשמל יכול להתקיים אך ורק בחיבור חשמל תלת פאזי (שלושה חיבורי חד פאזי באותה הדירה אשר מעניקים חיבור של 75 אמפר אשר מחולקים ברחבי הבית). תפקידו של לוח החשמל בבית הוא לנתב את החשמל אשר מגיע מרכזת החשמל שברחוב לפקקים אשר בתורם מנתבים את החשמל לנקודות החשמל השונות בבית. לוח החשמל אחראי לוודא שלא קיימת זליגת חשמל וכל הפקקים מקבלים אך ורק את כמות החשמל שהם יכולים להעביר כך שאם פקק אחד צורך יותר מדי חשמל, הלוח יזהה את התקלה ויקפיץ אותו.

איזון פאזות בלוח החשמל מחזיר את לוח החשמל לחלוקה שיוויונית ככל הניתן בין הפאזות השונות וכך מאפשר לחיבורי הפאזי להעביר עומסי חשמל בצורה שווה. ברגע שחיבור פאזי אחד מעביר יותר מדי חשמל בניגוד לשאר חיבורי הפאזי, לוח החשמל יקפיץ אותו. מעבר לכך, מומלץ לבצע איזון פאזות בלוח חשמל כדי לאפשר לחשמל לעבור בצורה תקינה למנוע מצב בו לוח החשמל נשחק ומתקלקל מהר מהצפוי.

מה זה איזון פאזות בלוח החשמל?

כשמו כן הוא. ברגע שהחשמלאי המוסמך יזהה (על ידי ביצוע בדיקת עומסי חשמל בנקודות שונות בבית) שהחשמל לא מנותב כראוי על ידי שימוש במכשיר הנקרא אמפרמטר, הוא יעביר מעגלי חשמל מהפאזות השונות עד לכדי איזון מיטבי. הסיבה שכתבנו איזון מיטבי היא שאי אפשר באמת לחלק את החשמל בצורה מושלמת ולכן אנחנו נשאף שהמצב יהיה כמה שיותר מאוזן.

ליעוץ חינם עם חשמלאי לגבי איזון פאזות בלוח חשמל חייגו: 055-977-9950

כמה עולה איזון פאזות בלוח החשמל?

מחיר איזון פאזות בלוח החשמל תלוי בכמה קשה יהיה לזהות את מקור העומס לאחר בדיקת חשמל. בגלל שמדובר בחיבור תלת פאזי אשר בא לשרת צריכה מוגברת של חשמל, החשמלאי יאלץ להפעיל את כל מכשירי החשמל בבית בו זמנית ולהתחיל לבודד את האיזורים בהם מתקיימת הצריכה העיקרית של הפאזות השונות. לאחר שהחשמלאי יבין ויבודד את הפאזה הרלוונטית, הוא יתחיל להעביר מעגלי חשמל ויבדוק שוב את רמת הצריכה וחוזר חלילה עד אשר הנקודות תתאזנה.

מעבר לכך יש לקחת בחשבון את מועד ביצוע האיזון. החשמלאים שלנו זמינים עבורך מסביב לשעון כך שאם מתאים לך שנגיע בסוף השבוע למשרד או לבית שלך, נוכל לעשות זו בשמחה אך בתעריף מעט גבוה יותר. יחד עם זאת, אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי שנוכל לאמוד את התקלה בביתך כבר במעמד השיחה ולהעניק לך הצעת מחיר קונקרטית, מדויקת ואטרקטיבית במיוחד!

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
איזון פאזות בלוח החשמל החל מ 250 ₪
החלפת לוח חשמל החל מ 250 ₪
איתור קצר חשמלי החל מ 250 ₪
בדיקת פחת בלוח החל מ 199 ₪
החלפת פקק בלוח חשמל החל מ 250 ₪
החלפת מפסק  החל מ 250 ₪
החלפת ארון חשמל החל מ 1400 ₪
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 200 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודה למזגן החל מ 250 ₪
החלפת חוטי חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודה לטלפון החל מ 199 ₪
בדיקת חשמל החל מ 200 ₪
התקנת נקודה לכיריים החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן