תפריט סגור

איתור קצר חשמלי

תיקון קצר חשמלי במהירות, ביעילות ובמחירים נוחים במיוחד!
קצר חשמלי תמיד ינחת עליך בהפתעה. הוא יכול לתפוס אותך במקלחת, בבוקר, כשהמכונה או המדיח עובדים או באמצע ארוחת צהריים וזה מה שהופך אותו למעצבן במיוחד. הניסיון של החשמלאים שלנו מאפשר לנו להתחיל תהליך של תיקון קצר חשמלי כבר משיחת הטלפון ולכן אנחנו ממליצים לך להתקשר אלינו ברגע שהבית שלך הוחשך, בכל שעה ביום ובכל יום מהשבוע!

תיקון קצר חשמלי בבית – שירות בפריסה ארצית

איתור קצר חשמלי אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות ועבודות החשמל במקום אחד!
שירות תיקון קצר חשמלי מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי לתיקון קצר חשמלי בבית חייגו: 055-977-9950

איתור קצר חשמלי

תיקון קצר חשמלי בעצמך

החדשות הטובות הן שאפשר לתקן קצר חשמלי פשוט לבד וללא צורך בחשמלאי שיבצע בדיקת הארקה. הרעיון הכללי הוא לבודד את המוצר החשמלי שגורם לקצר ובכך להבין אם הוא צריך תיקון או החלפה. כדי לחסוך לך הזמנת תיקון קצר חשמלי, פירטנו את כל השלבים לאיתור הקצר:

  • איתור קצר חשמלי – מקומי בדירה או קצר בבניין?
    לפעמים קורות תקלות חשמל שכונתיות בהן החשמל נופל בכל השכונה, כך שאין לך באמת מה לעשות חוץ מלהציק לחברת החשמל. לכן הדבר הראשון שנמליץ לך לעשות הוא לבדוק האם יש אור בחדר המדרגות ולנטרל את אפשרות הפסקת החשמל השכונתית.
  • בדיקה של לוח החשמל
    לוח החשמל
    מכיל פקקים קטנים ופקק פחת אחד ששולט על כולם. כדי להגיע לאיזור בו ישנו קצר, יש להוריד את כל פקקי החשמל בלוח החשמל ולאחר מכן להעלות את פקק הפחת שאחראי להזרמת חשמל לכל הלוח. בשלב הבא יש להרים פקק אחד בכל פעם עד שתורו של הפקק שמקצר יגיע ויגלה לנו באיזה איזור ישנה תקלה.
  • בידוד הפקק הבעייתי
    בשלב הבא יש להשאיר את הפקק הבעייתי למטה ולהרים את כל השאר כדי לוודא שהבעיה באמת בפקק הספציפי הזה.
  • איתור המכשיר החשמלי שמקצר
    ברגע שזיהית מהיכן מגיע הקצר, יש לנתק את כל מכשירי החשמל ולהרים את הפקק. ברגע שהפקק עלה, יש לחבר מוצר אחד בכל פעם כדי לבודד את המוצר החשמלי שמקצר ולגלות את האשם המיידי.

הזמנת תיקון קצר חשמלי

אם ניסית לבצע תיקון קצר חשמלי בעצמך לפי המדריך שכתבנו אך עדיין יש קצר חשמלי, אנחנו ממליצים לך לקרוא לחשמלאי מוסמך שיגיע ויבדוק את העניין לעומק. איתור קצר חשמלי על ידי החשמלאי הוא יבדוק מקצועי יותר ויסודי יותר, ישנם מספר דברים שאין באפשרותך לבדוק וביננו, לא מומלץ לך לבדוק כי חשמל הוא עסק מסוכן שכדאי להשאיר למומחים. בין היתר החשמלאי יבדוק את הדברים הבאים:

  • חוטי חשמל רופפים
    חשמל הוא אנרגיה שמייצרת חום ולכן לפעמים העטיפה של חוט החשמל (אשר עשויה מפלסטיק) נמסה עם הזמן, מה שגורם לחוט החשמל להיחשף ולהתחיל לקצר.
  • בדיקת גוף חימום בדוד המים
    עם הזמן גוף החימום שנמצא בדוד צובר אבנית אשר משבשת את הפעולות שלו. בגלל שגוף החימום לא מצליח לחמם, הוא עובד ללא הפסקה, מה שגורם לעלייה בצריכת החשמל ולהפסקת הזרמת החשמל לבית.
  • החלפת לוח חשמל
    לוח החשמל אחראי על הזרמת החשמל לתוך הבית והפסקה שלו במידה וצריכת החשמל חורגת מהנורמה. לוחות חשמל ישנים לא מסוגלים להתמודד עם צריכת החשמל הנוכחית ולכן יקפיצו את הפקק לעיתים תכופות מדי. החלפה של לוח חשמל תגדיל את עוצמת החשמל הנכנסת לבית שלך כך שמוצרי החשמל יקבלו מספיק אנרגיה מבלי לגרום לקצר.

לייעוץ חינם עם חשמלאי לאיתור קצר חשמלי בבית חייגו: 055-977-9950

כמה עולה תיקון קצר חשמלי?

תיקון קצר חשמלי על ידי חשמלאי עם רישיון נחשב לעבודה לא מורכבת ולכן התמחור שלה יהיה בהתאם, בהנחה שישנו רק קצר לתקן ולא החלפה של מוצרי חשמל שונים כמו חוטים ולוחות חשמל. המומחיות, הפריסה הרחבה והזמינות שלנו מאפשרת לך ליהנות מעבודה איכותית מאוד, בהתראה מיידית, ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

מחירון תיקון קצר חשמלי

 

 

סוג השירות מחיר
איתור קצר חשמלי החל מ 250 ₪
תיקון קצר חשמלי החל מ 250 ₪
תיקון דוד מקצר החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 180 ₪
בדיקת חשמל החל מ 200 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
תיקון מזגן מקצר החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל + חציבה החל מ 350 ₪
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪
החלפת פקק בלוח חשמל החל מ 250 ₪
בדיקת חשמל החל מ 200 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן