תפריט סגור

החלפת ארון חשמל בבית

החלפת ארון חשמל בבית במחיר נמוך במיוחד!
הפסקות החשמל הפכו להיות תכופות יותר ויותר למרות שלא רכשת מוצרי חשמל חדשים לאחרונה? ככל הנראה שהגיע הזמן להחלפת ארון חשמל בבית. החשמלאים שלנו יגיע אליך במהירות, גם בהתראה מיידית, יפענחו מהי התקלה ויבצעו החלפת ארון חשמל בבית שלך בזמן הקצר ביותר ובמחיר הנמוך ביותר!

החלפת ארון חשמל בבית בפריסה ארצית

החלפת ארונות חשמל אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
שירות החלפת ארון חשמל מחיר החל מ – 1400 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי לגבי החלפת ארון חשמל בבית חייגו: 055-977-9950

החלפת ארון חשמל בבית

למה לבצע החלפת ארון חשמל בבית?

בלאי של לוח החשמל
לוח החשמל מורכב מפקקים שעשויים מפלסטיק אשר עם הזמן מתיישנים ומתבלים ומתחילים להקפיץ את החשמל ללא סיבה. אם זיהית שהפקק קופץ בשעות אקראיות, או כשרוב מכשירי החשמל לא פועלים בכלל, ככל הנראה זו הסיבה לניתוקי החשמל ויש צורך להזמין בדיקת חשמל

ממסר פחת לא תקין
עוד סיבה שיכולה לגרום ללוח החשמל להפסיק לתפקד כמו שצריך היא ממסר פחת לא תקין. ממסר פחת הוא הרכיב שאחראי לנטר את כמויות החשמל שעוברות בלוח החשמל שלך ולנתק אותו במידה והוא מזהה צריכת חשמל גבוהה מדי. ניתן לבדוק את תקינות ממסר הפחת בקלות על ידי לחיצה על הממסר. אם הוא לא קופץ בחזרה, הוא לא תקין וכדאי לך לשקול ברצינות להזמין החלפת ארון חשמל בבית.

לוח חשמל ישן
ביננו, אנחנו לא באמת זוכרים מתי החלפנו לוח חשמל לאחרונה ואם זה המצב אצלך, אנחנו ממליצים לך להזמין חשמלאי שיבדוק את ארון החשמל גם אם הוא הוזמן רק עבור החלפה של שקעי חשמל וימליץ לך אם להחליף אותו או לא. לוח חשמל ישן עלול לגרום להפסקות חשמל תכופות ומהווה סיכון בטיחותי מפני שהוא עלול להישרף במידה וצירפת מוצרי חשמל חדשים הביתה שהעלו את צריכת החשמל.

מעבר מחד פאזי לתלת פאזי
המשפחה התרחבה והחלטת לרכוש מספר מוצרי חשמל חדשים? ככל הנראה שהבית שלך ידרוש יותר חשמל מעבר ולשם כך דרוש לך לוח חשמל חדש שיוכל לעמוד בצריכה ולתעל אותה בצורה מיטבית.

מה תפקידו של ארון חשמל בבית?

רוב העבודה של לוח החשמל מתבצעת מאחורי הקלעים כך שאין לך באמת סיבה להתעסק איתו. יחד עם זאת, יש שלושה רכיבים המותקנים על גבי לוח החשמל והם:

  • מספק הפעלה ראשי
    מפסק זה מנתק את הזרמת החשמל מארון החשמל של חברת החשמל אל הבית.
  • מפסק פחת ראשי
    אחראי לעצירת הזרמת החשמל לתוך הבית ובכך מונע מקרים של קצרים חשמליים, שריפה והתחשמלות.
  • מפסקי זרם
    או בשמם השני פקקים אשר מקפיצים חלקים ספציפיים בדירה אשר צרכו יותר מדי חשמל.

החלפת לוח חשמל בבית בצורה בטיחותית

החוק מספר אחד בחשמל הוא בטיחות בטיחות בטיחות. הזרם החשמלי שעובר בארון החשמל עלול לגרום לשריפה ואף למוות במידה וקרתה התחשמלות ולכן יש לעבוד אך ורק עם חשמלאי מוסמך בעל רישיון בתוקף ולבצע בדיקות הארקה ובדיקות חשובות נוספות. טיפול בחשמל ללא רישיון בתוקף הינו עבירה פלילית!

כדי למנוע גישה לארון החשמל, יש להתקין אותו בגובה רב יחסית מהרצפה כדי למנוע גישה של ילדים אליו ולוודא שהוא מותקן בתוך ארון סגור בין אם בתוך הדירה או מחוצה לה. כדי למנוע התפתחות של שריפה, אנחנו מאוד ממליצים להתקין גלאי עשן ליד ארון החשמל שיזהה התקלחות במהירות וימנע אסון. 

לייעוץ חינם עם חשמלאי לגבי החלפת ארון חשמל בבית חייגו: 055-977-9950

כמה עולה החלפת ארון חשמל בבית?

ארונות חשמל מתחלקים לפי חד פאזי ותלת פאזי וכמות המעגלים הקיימת בהם. הדבר הראשון שאנחנו נעשה כשנגיע לבצע החלפת ארון חשמל בבית שלך הוא להבין מהי צריכת החשמל הממוצעת אצלך ואז נתאים לך ארון חשמל שמצד אחד יעמוד בעומס החשמל בגבורה ומצד שני יהיה המדויק ביותר עבורך מבחינת ההוצאה הכספית והתקציב שהגדרת לפרויקט מראש כך שהעבודה תהיה מהירה וחסכונית בכסף!

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
התקנת לוח חשמל חד פאזי החל מ 1400 ₪
התקנת לוח חשמל תלת פאזי
החל מ 2300 ₪
החלפת פקק בלוח חשמל החל מ 250 ₪
איתור תקלת חשמל החל מ 330 ₪
החלפת שקע תלת פאזי (לא כולל תשתית) החל מ 350 ₪
התקנת מפסק פחת – חד פאזי החל מ 220 ₪
התקנת מפסק פחת – תלת פאזי החל מ 250 ₪
התקנת מפסק זרם ראשי – תלת פאזי החל מ 280 ₪
בדיקת פחת בלוח החל מ 199 ₪
החלפת ממסר פחת החל מ 330 ₪
תיקון מגעים בלוחות חשמל החל מ 199 ₪
איזון פאזות בלוח חשמל החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן