תפריט סגור

החלפת גוף חימום בדוד

החלפת גוף חימום בדוד בהתראה קצרה ובזול!
הסיוט הכי גדול שיכול לקרות לך הוא דוד מקולקל בחורף. החדשות הטובות הן שהחלפת גוף חימום בדוד היא משימה יחסית קלה ומהירה שהחשמלאים שלנו יכולים לבצע בזריזות 24 שעות ביממה. אם הדוד שלך דולק הרבה זמן אך המים החמים לא מגיעים, כנראה שצריך להחליף גוף חימום בדוד שלך ויפה שעה אחת חמה קודם!

החלפת גוף חימום בדוד בפריסה ארצית

החלפת גוף חימום בדוד עושים אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי עבודות החשמל במקום אחד!
שירות החלפת גוף חימום בדוד מחיר החל מ – 350 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות החלפת גוף חימום בדוד על ידי מומחים מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי לגבי החלפת גוף חימום בדוד חייגו: 055-977-9950

החלפת גוף חימום בדוד

איך לדעת שהגיע הרגע להזמין החלפת גוף חימום בדוד?

המים בישראל נחשבים למים קשים במיוחד והם מלאים באבנית. עם הזמן האבנית מצטברת על גוף החימום ומונעת ממנו לחמם את המים כמו שצריך, מה שגורם לעלייה בצריכת החשמל ועלול להוביל לתקלות חשמל אחרות. כדי לעזור לך להבין האם גוף החימום שלך צריך החלפה, יצרנו עבורך רשימה קצרה של סימפטומים שיכולים להעיד על גוף חימום מקולקל:

  • מים לא מתחממים
    הסממן הראשון והמיידי שאפשר לבדוק הוא טמפרטורת המים. אם התחלת להרגיש שהדוד עובד יותר זמן אבל מחמם פחות והמקלחות שלך הופכות להיות קצרות וקרות יותר, ככל הנראה שגוף החימום דורש החלפה.
  • דוד השמש / דוד החשמל שלך מקצר
    בגלל שגוף החימום מתמלא באבנית, הוא ממשיך לחמם את המים מכיוון שהתרמוסטט לא מזהה שהמים הגיעו לטמפרטורה הנכונה (לרוב 60 מעלות). לאחר זמן מה, הצריכה המופרזת של הדוד גורמת לעומס חשמל והפקק של הדוד יקפוץ ויהיה צורך לתקן את דוד השמש או החשמל.
  • חשבון חשמל מנופח
    כשגוף החימום מנסה בכל מאודו לחמם את המים והתרמוסטט לא מכבה אותו, הוא צורך הרבה יותר חשמל שיבוא לידי ביטוי בחשבון החשמל שלך. כדאי לשים לב לקפיצות חדות בצריכת החשמל ולבדוק את הדוד מעת לעת.

כל כמה זמן יש לבצע החלפת גוף חימום בדוד?

לא כל הדוודים נולדו שווים ולכן החלפת גוף חימום בדוד תלויה בשני גורמים – סוג הדוד וגודל הדוד.

  • דוד שמש פועל על אנרגיה סולארית ולכן גוף החימום שבו פועל רק בחורף וגם זה לתקופות קצרות ולכן אורך חייו של גוף החימום נע בין 4-6 שנים.
  • דוד חשמל פועל על טהרת החשמל ולכן גוף החימום שלו עסוק הרבה יותר מדוד השמש מה שאומר שחייו יתקצרו לטווח של 2-4 שנים.
  • גודל הדוד משפיע גם הוא על עומס העבודה של גוף החימום ולכן גוף חימום בדוד גדול יעבוד קשה יותר מגוף חימום בדוד קטן כך שההחלפה שלו תהיה תכופה יותר.

לייעוץ חינם עם חשמלאי לגבי החלפת גוף חימום בדוד חייגו: 055-977-9950

כמה עולה החלפת גוף חימום בדוד?

מחיר החלפת גוף חימום על ידי חשמלאי מוסמך נגזר ממורכבות העבודה על הדוד. כמעט ולא מתקנים גופי חימום מכיוון שהם צוברים אבנית וזה יהיה רק עניין של זמן עד שגוף החימום יתקלקל שוב והחשמלאי יצטרך לחזור לבית שלך. בגלל שגוף חימום מתקלקל בטווחי זמן של מספר שנים, לרוב יציעו לך להחליף את כל הפלאנג' (צלחת מתכת הכוללת את התרמוסטט וגוף החימום) אך לא בהכרח. החלפה של גוף חימום בלבד תהיה זולה יותר מהחלפה של פלאנג' ותיקוני חשמל נוספים אך לעיתים משתלם להוסיף כמה שקלים כדי לקבל ראש שקט לשנים הבאות.
גם למותגי הדוודים השונים ישנה השפעה על המחיר הסופי כשגופי חימום של החברות אמקור וכרומגן יהיו יקרים יותר מהחלפה של גופי חימום של החברות נמרוד ואידיאל, כך גם במקרה של החלפת טרמוסטט לדוד שמש. דבר אחרון שיכול להשפיע על מחיר החלפת גוף חימום הוא המיקום של הדוד על הגג – אם הדוד יושב על גג שטוח ונגיש, העבודה תהיה זולה הרבה יותר מעבודה על גג רעפים שנחשב מסוכן או במרתף שקשה להגיע אליו. בכל מקרה אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כדי שנוכל להבין איך נוכל לעזור לך להחליף דוד חימום במהירות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
ביקור חשמלאי מוסמך החל מ 200 ₪
החלפת גוף חימום בדוד החל מ 350 ₪
החלפת תרמוסטט לדוד שמש החל מ 250 ₪
החלפת מתג לדוד החשמל החל מ 200 ₪
איתור ותיקון קצר חשמלי החל מ 250 ₪
החלפת פלאנג לדוד החל מ 550 ₪
התקנת שעון לדוד החל מ 250 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪
החלפת מפסק לדוד החל מ 200 ₪
התקנת טיימר לדוד חשמל החל מ 250 ₪
תיקון דוד מקצר החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן