תפריט סגור

החלפת מתג לדוד החשמל

החלפת מתג לדוד החשמל שלך במקצועיות ובזול!
הדלקת את הדוד וגילית שהמים לא התחממו או ששכחת יותר מדי פעמים את הדוד דולק כל הלילה? החלפת מתג לדוד חשמל תעזור לך לנהל טוב יותר את חימום המים הן מבחינת זמני ההדלקה של הדוד והן מבחינת חיסכון בשעות עבודה של הדוד. החשמלאים שלנו זמינים עבורך 24 שעות ביממה ויכולים להגיע אליך תוך התראה קצרה ולהחזיר את המים החמים למקלחת שלך במחירים משתלמים במיוחד!

החלפת מתג לדוד חשמל בפריסה ארצית

תקלות חשמל פותרים אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
שירות החלפת מתג לדוד חשמל מחיר החל מ – 200 ₪
חשמלאי מוסמך להחלפת מתג לדוד חשמל בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם להחלפת מתג לדוד חשמל חייגו: 055-977-9950

החלפת-מתג-לדוד-החשמל

מתי להזמין החלפת מתג לדוד חשמל?

בגדול ישנם שני מצבים בהם עדיף לך להחליף מתג לדוד החשמל שלך:

מתג תקול
גם המתג האדום הפשוט הזה יכול להתקלקל ולכן אם זיהית שהאור במתג לא עובד, מקצר את הדוד או עובד אבל המים לא מתחממים, כנראה שהגיע הזמן להחליף אותו. מצד שני, יכול להיות שהבעיה בכלל בחשמל והמתג חף מפשע ולכן מומלץ להתייעץ עם חשמלאי לפני שמחליפים את המתג או שמבצעים איתור של קצר חשמלי שקשור אליו.

מעבר למתגים מתקדמים יותר
המתג הפשוט מאפשר לך אך ורק להדליק ולכבות את הדוד מה שאומר שאין לך אפשרות לתזמן את הדלקת הדוד מחד וחלה עליך האחריות לזכור שהדוד דולק ולכבות אותו בגמר השימוש מאידך. כל כך 1990…

אילו סוגי מתגים קיימים בשוק?

החלפת מתג לדוד חשמל היא הפעולה אותה החשמלאי מבצע, אבל בניגוד לעבר, היום יש לך מגוון רחב יותר של מתגים אשר נועדו להקל על החיים שלך ולחסוך לך בחשמל.

טיימר
כשמו כן הוא, הטיימר סופר כמות זמן מסוימת אחורה וכשהוא מגיע לאפס הוא נכבה. זהו פתרון נחמד שיוודא שלא שכחת לכבות את הדוד אבל הוא לא מאפשר תזמון של הדלקה וכיבוי של הדוד.

שעון שבת
למרות השם המחייב, ביצוע התקנה של שעון שבת זה ממש לא רק למגזר הדתי. שעון השבת מאפשר לך לכוון את ההדלקה והכיבוי של השעון בזמנים הנוחים לך. אנחנו בהחלט ממליצים על המתג הזה מכיוון שהוא פשוט להפעלה, זול ועושה את העבודה מצוין.

מתג חכם
בזמן האחרון אנחנו רואים יותר ויותר לקוחות שלנו שעוברים למתגים חכמים שעובדים על רשת ה-Wifi של הבית. מערכות של חשמל חכם והמתגים האלו מאפשרים לך להתחבר מרחוק לדוד החשמל דרך אפליקציה ייעודית ולתכנת את הדוד לפי הצרכים שלך, מרחוק.

כמה עולה החלפת מתג לדוד חשמל?

החלפת מתג לדוד חשמל היא עבודה פשוטה יחסית שלא תעלה על מחיר הביקור של החשמלאי. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון שמחיר המתגים שונה בתכלית ממתג למתג כשהמתג הפשוט יהיה זול משמעותית ממתג חכם. בנוסף, החשמלאי עלול לגלות חוטים שרופים אותם הוא יהיה חייב לתקן לפני התקנת המתג ודבר אחרון הוא מועד ביצוע החלפת המתג כשלילות וימים מיוחדים (סופ"ש וחגים) ייקרו מעט את העבודה. יחד עם זאת, החשמלאים שלנו מנוסים מאוד בהחלפת מתג לדוד חשמל ולכן יחסכו לך שעות עבודה יקרות ולא מעט כסף!

לייעוץ חינם להחלפת מתג לדוד חשמל חייגו: 055-977-9950

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
ביקור חשמלאי מוסמך החל מ 200 ₪
החלפת גוף חימום בדוד החל מ 350 ₪
החלפת תרמוסטט לדוד שמש החל מ 250 ₪
החלפת מפסק החל מ 250 ₪
החלפת פלאנג לדוד החל מ 550 ₪
התקנת שעון לדוד החל מ 250 ₪
החלפת מפסק לדוד החל מ 200 ₪
התקנת טיימר לדוד חשמל החל מ 250 ₪
תיקון דוד מקצר החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן