תפריט סגור

החלפת תרמוסטט לדוד שמש

החלפת תרמוסטט לדוד שמש מסביב לשעון
נתקעת בלי מים חמים? יכול מאוד להיות שהתרמוסטט שבדוד שלך התקלקל. אבל מה אפשר לעשות אם גילית את התקלה אחרי שעות הפעילות? שום דבר! החשמלאים שלנו ערוכים ומוכנים עם כל הידע, הניסיון והציוד הדרושים ונמצאים במרחק של שיחת טלפון אחת ממך! אנחנו נגיע בהתראה קצרה ונבצע החלפת תרמוסטט לדוד שמש במהירות, ביעילות ובמחירים משתלמים במיוחד!

החלפת תרמוסטט לדוד שמש בבית בפריסה ארצית

החלפת תרמוסטט לדוד שמש אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות ועבודות החשמל במקום אחד!
שירות החלפת תרמוסטט לדוד שמש מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי להחלפת תרמוסטט לדוד שמש בבית חייגו: 055-977-9950

החלפת תרמוסטט בדוד שמש

מה תפקידו של התרמוסטט?

כשהדוד נדלק, גוף החימום מתחיל לחמם את המים מיידית. גוף החימום עצמו לא יודע מהי הטמפרטורה הרצויה של המים ולכן הוא חייב רגולטור שיגיד לו מתי להפסיק לחמם את המים וזהו התפקיד של התרמוסטט. ברגע שהתרמוסטט תקול יכולים לקרות שני מקרים:

  1. המים לא יתחממו
  2. לא יהיה פיקוח על גוף החימום והוא יחמם את המים עד לכדי פיצוץ של הדוד.

מתי להזמין התקנת תרמוסטט?

דוד מורכב ממספר חלקים – גוף חימום, תרמוסטט וגם פלאנג' לדוד שסוחב עליו את שניהם. היות ומדובר במכשיר חשמלי שמכיל מים, אפשר להבין למה כל תקלה מקפיצה את הדוד ולכן לא מחייב שכל תקלה בדוד שלך קשורה לתרמוסטט. מצד שני, התחזוקה השוטפת של הדוד כמעט ולא קיימת ולכן אם כבר קרתה תקלה בדוד, כדאי שהחשמלאי יבדוק את התקינות של כל החלקים.

לא מגיעים מים חמים
כאן יכולות לקרות שתי תקלות – גוף חימום בדוד תקול או תרמוסטט תקול שלא מקבל חשמל ולא יכול להורות לגוף החימום לחמם את המים.

הקפצה של החשמל
התרמוסטט נכנס לפעולה רק כשהמים מתחילים להתחמם ולא ברגע שהפעלת את הדוד ולכן אם הדוד שלך מקצר כרבע שעה עד חצי שעה מהרגע שהדלקת אותו, ככל הנראה שהבעיה בתרמוסטט.

כך מתבצע תהליך החלפת תרמוסטט לדוד

היתרון המשמעותי בהחלפת תרמוסטט לדוד נעוץ בעובדה שהרכיב הזה הוא רכיב חיצוני כך שאין צורך לרוקן את הדוד ממים ולבזבז שעות עבודה יקרות. כל מה שהחשמלאי יעשה זה להוציא את התרמוסטט הישן ולחבר במקומו את התרמוסטט החדש. יחד עם זאת, יש מספר פרטים שכדאי לך לוודא לפני התקנת התרמוסטט:

בדיקת תקינות
כמו בכל מוצר חשמלי אחר, גם התרמוסטט עלול להגיע תקול מהמפעל ולכן אנחנו ממליצים לך לבקש מהחשמלאי לבצע בדיקת חשמל ולוודא את התקינות שלו לפני ההתקנה ולוודא שיש לתרמוסטט תו תקן.

ויסות טמפרטורה נכון
כדי להוציא את המקסימום מהדוד שלך ולשלם מינימום חשבון חשמל, מומלץ לכוון את התרמוסטט לעד 60 מעלות. כל מעלה מעבר סתם מייצרת עוד שחיקה ובלאי לתרמוסטט כשבפועל אין כל כך הרבה משמעות להבדלי הטמפרטורות.

לייעוץ חינם עם חשמלאי להחלפת תרמוסטט לדוד שמש בבית חייגו: 055-977-9950

כמה עולה החלפת תרמוסטט לדוד שמש?

היות והעבודה פשוטה יחסית, ככל הנראה שעלות ההחלפה תסתכם בעלות הביקור של החשמלאי. יחד עם זאת, ישנה סיבה אחת שעלולה לייקר במעט את עלות החלפת התרמוסטט והיא הגישה לגג – אם מדובר בגג שטוח ורגיל לא תהיה התייקרות אך אם מדובר בגג רעפים שהגישה אליו לא קלה, ככל הנראה שהעלות תתייקר במעט. רוצה לדעת בדיוק כמה יעלה לך להחליף תרמוסטט? אנחנו מחכים לך עם תשובות לכל השאלות במוקד ההזמנות שלנו!

מחירון עבודות חשמל

ביקור חשמלאי מוסמך החל מ 200 ₪
החלפת מתג לדוד החשמל החל מ 200 ₪
התקנת שעון לדוד החל מ 250 ₪
החלפת מפסק לדוד החל מ 200 ₪
התקנת טיימר לדוד חשמל החל מ 250 ₪
תיקון דוד מקצר החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן