תפריט סגור

התקנת גוף תאורה

התקנת גופי תאורה – ככה עושים את זה נכון
התחלת בשיפוץ והגיע הזמן לבצע התקנת גופי תאורה? אנחנו ממליצים לך מאוד להיעזר בבעל מקצוע מומחה בעבודות חשמל או במקרה שלכם בהתקנת גוף תאורה לבית ולא להסתמך על עצמך או על חובבנים. תכנון נכון יכול למקסם את התאורה של הבית במינימום השקעה ולכן להאיר את כל הבית ובמקביל לחסוך לך לא מעט כסף!

החלפת גופי תאורה בפריסה ארצית

תקלות חשמל פותרים אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
שירות החלפת גוף תאורה מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות התקנת גוף תאורה על ידי מומחים מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי להחלפת גוף תאורה חייגו: 055-977-9950

התקנת גופי תאורה

כל השלבים בדרך להתקנת גוף תאורה

ביצוע של התקנת גוף תאורה הוא עסק אך ורק לבעלי מקצוע מומחים בתחום, צווות חשמלאים IL התקינו מאות גופי תאורה ולכן עטורי ניסיון וותק בנושא. מילת המפתח, שנגענו בה בפסקה הקודמת, היא תכנון נכון של התהליך כך שהוא יתבצע בצורה הטובה, היעילה והמשתלמת ביותר. כדי לעזור לך להבין טוב יותר מה זה אומר התקנת גופי תאורה, פירטנו את השלבים השונים הכרוכים בתהליך:

  • גיבוש תקציב
    זה אולי הטיפ המשמעותי ביותר שנוכל להעניק לך. בניית תקציב לפני התחלת התהליך תעזור לך להתפקס ולהבין את מגרש המשחקים מבחינת התכנון, חומרי הגלם ושאר ההוצאות הכרוכות בהתקנת גופי תאורה. כך לא יהיה מקום להתפזרות ולהוצאה מיותרת של כספים.
  • תכנון מוקדם
    חשוב מאוד להטיל את מלוא כובד המשקל על השלב הזה מכיוון שבשלב זה התכנון עדיין יושב על הנייר ולכן ניתן לערוך ולשנות ולמחוק ולהוסיף אלמנטים כמו הוספת חיבורי חשמל לפני שהעבודה התחילה ובכך למנוע תיקונים יקרים מאוד, כמו למשל שבירת קיר לצורך גילוי נקודת חשמל חדשה שלא נלקחה בחשבון.
  • התאמת גופי התאורה לטעם שלך
    מתוך התקציב שגיבשת, החשמלאים יציגו בפניך גופי תאורה שונים בעלויות שונות או גופים פרבולים. את גופי התאורה האלו יש להתאים לעיצוב החלל בו הם יותקנו, לבחור את סוג התאורה הרצויה לבית (התקנת גוף תאורה בצבע לבן / צהוב) וכמובן התאמת הגופים עצמם לריהוט הכללי של הבית והעברה של תעלות חשמל. כיום ישנם חמישה סוגי תאורה שונים אשר כל אחד מהם הוא עולם שלם של עיצוב. להלן סוגי התאורה:
      • גופי תאורה עצמאיים
      • גופי תאורה תלויים
      • גופי תאורה צמודים לתקרה
      • גופי תאורה נסתרים
      • ספוטים
  • התקנת גוף תאורה בפועל
    לאחר שסיימת בהצלחה את שלושת השלבים הראשונים, אפשר לצאת לדרך. גם כאן אנחנו ממליצים להשאיר סכום כסף קטן בצד לכל מיני מקרים לא מתוכננים שעלולים לקרות ובכך לא להיות מופתעים במידה והם יקרו.

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת גוף תאורה חייגו: 055-977-9950

כמה עולה התקנת גופי תאורה?

כאן המשוואה היא פשוטה – ככל שהעבודה תהיה מורכבת יותר, למשל אם תידרש התקנת לוחות חשמל, כך המחיר שלה יהיה יקר יותר. מחיר התקנת גוף תאורה משתנה מגוף אחד למשנהו כשנברשת מפוארת תדרוש זמן עבודה ארוך יותר ולכן ההתקנה שלה תהיה יקרה יותר. בנוסף, ישנם גופי תאורה אשר צריכים להיות אטומים למים (כמו באמבטיה) אשר גם הם יקרים יותר וגופי תאורה שידרשו התקנה של נקודת חשמל חדשה. יחד עם זאת, הניסיון של חשמלאים IL בהתקנת גופי תאורה תעזור לך ליהנות מעבודה מקצועית, איכותית וזריזה במינימום זמן והוצאה של כסף!

מחירון התקנת גופי תאורה

סוג השירות מחיר
התקנת גוף תאורה החל מ 250 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪
התקנת נקודת תאורה החל מ 199 ₪
התקנת תאורת לד החל מ 250 ₪
התקנת גופים פרבולים החל מ 250 ₪
התקנת פסי צבירה החל מ 250 ₪
ביקור חשמלאי מוסמך החל מ 200 ₪
התקנת ספוטים החל מ 199 ₪
החלפת מפסק החל מ 250 ₪
החלפה והתקנת דימר החל מ 199 ₪

לקוחות ממליצים:

שאלות נפוצות

icon

גופי תאורה מתחלקים לכמה סוגים: גופי תאורה עצמאיים, גופי תאורה תלויים, גופי תאורה צמודים לתקרה, גופי תאורה נסתרים, ספוטים, לכל סוג יש הייחודיות והמאופיינות שלו.

icon

עיצוב הוא עניין של סגנון וטעם, אך מבחינה מקצועית גוף תאורה אמור לספק את כמות האור הרצויה עם כמה שפחות צריכת חשמל.

icon

התקנת גופי תאורה פשוטים מתחילה ב250 ש"ח לגוף, אך משתנה ביחס למורכבות ההתקנה.

icon

צריכים לבדוק שגוף התאורה עונה על הדרישות שלנו וכן לתכנן מראש את המיקום בו רוצים להתקין את גוף התאורה, כדי למנוע תיקונים מיותרים ויקרים.
דילוג לתוכן