תפריט סגור

התקנת מצלמות אבטחה

התקנת מצלמות אבטחה מתקדמות לבית או לעסק שלך
אין הרגשה נוראית יותר מתחושות חוסר האונים והתסכול כשמגלים פריצה לקודש הקודשים שלך. התקנת מצלמות אבטחה תאפשר לך לקבל וידאו סטרימינג בשידור ישיר למחשב או לסמארטפון שלך 24 שעות ביממה כך שהשינה שלך תהיה רגועה ושלווה הרבה יותר. החשמלאים שלנו מסוגלים לבצע התקנת מצלמות אבטחה במהירות וביעילות ולחסוך לך לא מעט כסף בתהליך!

התקנת מצלמות אבטחה בפריסה ארצית

עבודות חשמל עושים אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
שירות התקנת מצלמות אבטחה מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך להתקנת מצלמות אבטחה בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי לגבי התקנת מצלמות אבטחה חייגו: 055-977-9950

התקנת מצלמות אבטחה

התקנת מצלמות אבטחה ממגוון סוגים

שוק מצלמות האבטחה התקדם משמעותית בשנים האחרון והיום ניתן למצוא כל מיני סוגים של מצלמות אשר מתאימות לצרכים שונים. במדריך הבא נעזור לך להבין אילו סוגים קיימים וחשוב מכך – איזה סוג מצלמה מתאים לך.

התקנת מצלמת דמה
אין לך עניין להשקיע בהתקנת מצלמת אבטחה ומספיקה לך רק ההתרעה? מצלמות דמה הן המוצר עבורך. המצלמות האלו ניראות בדיוק כמו הדבר האמיתי ללא צורך בהתקנה של נקודת חשמל, כשחלקן מצוידות בחיישן לגילוי תנועה שממש מעניק תחושה של הדבר האמיתי. יחד עם זאת נרצה להזהיר אותך שפורצים בעלי ניסיון יודעים לזהות מצלמות כאלו.

התקנת מצלמת אבטחה סמויה
בדיוק כמו בסרטי הריגול, החשמלאים שלנו יכולים להתקין מצלמות אבטחה בשעוני קיר, גלאי עשן, קופסאות של לוחות חשמל וכל פריט אחר שלא יראה חשוד. למרות ההילה סביב המצלמות האלו, החיסרון הגדול שלהן הוא דווקא בזה שהן מוסתרות – הן לא יוצרות הרתעה לפורצים ולכן עלולות להציג מצג שווא כאילו המקום לא מוגן בכלל.

התקנת מצלמת אבטחה גלויה
לרוב נשתמש במצלמות הגלויות מחוץ לדירה כדי ליצור התרעה מצד אחד ולהקליט את הפורצים לפני שהם מבצעים את הפשע ואולי אפילו למנוע אותו על ידי הזמנת משטרה מבעוד מועד.

התקנת מצלמת IP
סוג זה של מצלמות אבטחה עושה שימוש ברשת כדי לתעד, להקליט ולשדר את המידע שהיא אוספת. המצלמה הזו מאפשרת לך להתחבר אליה מכל לפטופ, מחשב, סמארטפון וטאבלט.

מצלמת אבטחה אלחוטית
לצערנו, השם המפוצץ הזה נשאר מפוצץ רק בגזרת השם מכיוון שמצלמות אבטחה אלחוטיות חשופות במיוחד להפרעות בתקשורת אשר עלולות להיגרם ממכשירי חשמל אחרים אשר נמצאים בסמוך ולחטוא לתפקיד שלהן. בנוסף, מצלמות אבטחה אלחוטיות דורשות אישור ממכון התקנים וממשרד התקשורת ולרוב היבואנים לא טורחים להעביר את המצלמות האלו בצינורות המקובלים מה שעלול לגרום לך לרכוש מצלמה לא תקנית ולא חוקית.

לייעוץ חינם עם חשמלאי לגבי התקנת מצלמות אבטחה חייגו: 055-977-9950

כמה עולה התקנת מצלמות אבטחה?

מעבר לעלות המצלמות עצמן מחיר התקנת מצלמות אבטחה כולל את ההתקנה עצמה ועוד שלושה גורמים:

  • התקנת מיקרופונים
    במידה ויש לך צורך בהקלטת שמע (כדי לתעד מטפלת סיעודית או לעזור למשטרה בראיות שמע) נוכל להוסיף מיקרופונים להצעת המחיר. לרוב אנחנו לא נצטרך להתקין יותר משני מיקרופונים כך שהעלות לא תחרוג יותר מדי.
  • הסלקת מצלמות האבטחה
    הצוותים שלנו יכולים להסוות את המצלמות עצמן ואת הכבלים שלהן ברחבי הבית על ידי חציבה בקיר, יצירת תעלות חשמל וסיודו מחדש, מה שמייקר מעט את העלות.
  • תוספת סיכון
    לעיתים יהיה צורך להתקין מצלמת אבטחה בגובה, מה שחושף את הצוותים לסיכון נוסף עליו נגבה מעט יותר.
  • התקנת כבל חשמל ארוך
    רוב מצלמות האבטחה מגיעות עם כבל חשמל באורך של 20 מטרים, אך לעיתים יש צורך לפרוס אותן במרחקים גדולים יותר ולהשתמש בכבל חשמל נוסף.

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר השירות
התקנת מצלמות אבטחה החל מ 250 ₪
ביקור חשמלאי מוסמך החל מ 200 ₪
החלפת מפסק החל מ 250 ₪
התקנת גוף תאורה החל מ 250 ₪
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 200 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודה למזגן החל מ 250 ₪
החלפת חוטי חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודה לטלפון החל מ 199 ₪
בדיקת חשמל החל מ 200 ₪
התקנת נקודה לכיריים החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן