תפריט סגור

התקנת נקודה לכיריים

התקנת נקודה לכיריים במהירות ובמקצועיות!
החלטת לעזוב את גז הבישול ולעבור לכיריים חשמליות? מעולה! מה שלא יגידו לך בחנות החשמל הוא שכיריים חשמליות צריכים כמות גבוהה יחסית של חשמל ונקודה קרובה ככל הניתן אל הכיריים. החשמלאים שלנו יוכלו להגיע אליך בהתראה קצרה ולבצע התקנת נקודה לכיריים בצורה יעילה, חסכונית וכמובן בטוחה בזמן קצר ובמחירים משתלמים במיוחד!

התקנת נקודה לכיריים בבית בפריסה ארצית

התקנת נקודות לכיריים אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי עבודות החשמל במקום אחד!
שירות התקנת נקודה לכיריים מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך להתקנת נקודה לכיריים בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת נקודה לכיריים חייגו: 055-977-9950

התקנת נקודה לכירייםמה דרוש להתקנת נקודה לכיריים?

דבר ראשון נציין שישנם שני סוגים של כיריים חשמליות – חד פאזי ותלת פאזי. נתחיל עם חיבור חד פאזי, שהוא החיבור הנפוץ בישראל ונגיע לחיבור תלת פאזי. חיבור חד פאזי מאפשר הזרמה של עד 25 אמפר, מה שהופך את הכיריים החשמליות לצרכניות גדולות יחסית של אנרגיה ולכן אנחנו ממליצים לך להקדיש להן נקודת חשמל שתהיה ייעודית אך ורק לכיריים החשמליות. ככל שיהיו יותר מוצרים חשמליים על הנקודה הזו, כך יגברו הסיכויים לפקק קופץ ואפילו לשריפה של השקע. לכן הדבר הראשון שהחשמלאי יבדוק הוא האם נקודת החשמל הקרובה לכיריים החשמליות תקינה ומעבירה זרם חשמלי מתאים להפעלה של כיריים חשמליות. במידה ולא, החשמלאי יתקין נקודת לכיריים שתצא מלוח החשמל באמצעות התקנת תעלות חשמל עד לשקע ישירות ללא חיבור של מוצרי חשמל אחרים. בנוסף, החשמלאי יתקין פקק חדש בלוח החשמל של הדירה שלך שיאפשר מעבר של חשמל בעוצמה גבוהה כדי שהחשמל לא יקפוץ בכל פעם שהכיריים יופעלו.

התקנת כיריים חשמליות תלת פאזי

אנחנו נתקלים בהרבה לקוחות שנשבו בקסמם של כיריים חשמליות מסוימות ופשוט רכשו אותן מבלי לבדוק את חיבור החשמל שהן צריכות. זו הסיבה שהדבר הראשון שהחשמלאי יעשה עוד בשיחת הטלפון זה לבדוק האם הבית שלך מחובר לחשמל תלת פאזי ואם יש צורך לבצע התקנת שקע חשמל תלת פאזי. במידה ולא, יהיו לך שתי אופציות – החזרת הכיריים לחנות ורכישה של כיריים חד פאזי או ניצול הזדמנות ומעבר לחשמל תלת פאזי בדירה שלך. במידה ויש לך חיבור חשמל תלת פאזי בדירה, החשמלאי יבצע התקנת נקודה לכיריים שתהיה ייעודית רק לכיריים.

סוגי שקעים בהתקנת נקודה לכיריים

היות וכיריים חשמליות צורכות יחסית הרבה חשמל וייתכן כי יהיה צורך לבצע הגדלה של חיבור החשמל, החוק מחייב התקנת נקודה לכיריים שתהיה בלעדית לכיריים. כיום קיימים בשוק שני שקעים – שקע שוקו ושקע סיקון תעשייתי.

שקע שוקו הוא השקע הישן יותר אבל הפרקטי והאסתטי יותר. זהו שקע קטן שאפשר להתקין במקומות סמויים כדי לשמור על הניראות החלקה של המטבח. יחד עם זאת, בזמן האחרון נטען שהוא איננו תיקני, אך חלק מיצרניות הכיריים עדיין דורשות התקנה שלו ולכן יש להתייעץ עם חשמלאי מוסמך.

שקע סיקון תעשייתי הוא שקע מגושם יותר אך כזה שנחשב לבטוח יותר מכיוון שהוא סגור ומגיע עם מכסה לשקע.

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת נקודה לכיריים בבית חייגו: 055-977-9950

כמה עולה התקנת נקודה לכיריים?

הכל תלוי במצב מערכת החשמל שבבית שלך. אם החשמלאי יידרש להתקין נקודה חדשה כולל התקנת פקק חדש בלוח החשמל, העלות תהיה יקרה יותר אך אם התשתית מוכנה והחשמלאי יצטרך רק לוודא שהנקודה תקינה לשימוש אז העלות תסתכם בכיסוי הביקור. בכל מקרה, אנחנו מציעים לך שיחת ייעוץ והכוונה חינמית לחלוטין במהלכה ננסה להבין מה מצב התשתיות בבית שלך ונמליץ לך על הדרך היעילה והחסכונית ביותר להתקנת נקודה לכיריים!

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
התקנת נקודת כוח (מזגנים, כביסה, מייבש, כיריים) החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 200 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודה למזגן החל מ 250 ₪
התקנת מפסק פחת – תלת פאזי החל מ 250 ₪
התקנת נקודה לטלפון החל מ 199 ₪
התקנת לוח חשמל תלת פאזי החל מ 2300 ₪
התקנת נקודה למכונת כביסה החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן