תפריט סגור

התקנת נקודת טלפון

התקנת נקודת טלפון חדשה בקלות, במהירות ובזול!
אם פעם היית צריך לפנות לבזק כדי שיבצעו אצלך בדירה התקנת נקודת טלפון חדשה, היום חשמלאים מוסמכים יכולים להתקין את הנקודה ולחסוך לך המון זמן ולא מעט כסף. באופן די דומה להתקנת נקודת חשמל חדשה, גם התקנת נקודת טלפון חדשה נמתחת מארון התקשורת ועד למיקום שלה אצלך בדירה ולכן זהו תהליך קל, זריז ומשתלם.

התקנת נקודת טלפון בבית בפריסה ארצית

התקנת נקודת טלפון אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
שירות התקנת נקודת טלפון מחיר החל מ – 199 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת נקודת טלפון בבית חייגו: 055-977-9950

התקנת נקודת טלפון

סיבות להתקנת נקודת טלפון חדשה

קל לחשוב שכל בית בישראל מגיע עם נקודות טלפון אשר מפוזרות בחדרים השונים אבל לפעמים ישנם בתים שאין בהם נקודות טלפון כלל וצריך גם לבצע החלפת חוטי חשמל. הסיבות לכך הן ביטול נקודות טלפון על ידי הדייר הקודם, חוסר תכנון נכון של הדירה בשיפוץ, הכנת תשתית לחיבור מודם אינטרנט והיעדר צורך בהתקנת נקודת טלפון של הדיירים הקודמים.

התקנת נקודת טלפון בדירה חדשה

הדרך הקלה ביותר להתקין נקודת טלפון היא בדירה חדשה מפני שהיא עדיין בבנייה ולכן אין שום דבר שיכול להפריע להתקנה, כמו בעת חיבור של החשמל בדירה חדשה. בדירה חדשה אנחנו נבדוק האם קיימת תשתית מוכנה לחוטי טלפון כדי שנמתח דרכה חוט טלפון ונחבר את הנקודה או שפשוט ניצור תשתית חדשה ונתכנן אותה בצורה נכונה ויעילה.

התקנת נקודת טלפון בדירה לאחר שיפוץ

במקרה הזה יש שתי אופציות – קיימת תשתית טלפון בכל הדירה ואז נוכל בקלות לחבר נקודת טלפון או שהתשתית לא מגיעה למיקום בו בחרת להתקין את נקודת הטלפון ואז נאלץ לחבר את הנקודה חיצונית בצורה לא אסתטית ובולטת לעין.

איך מתבצעת התקנת נקודת טלפון בדירה?

תשתית בזק פועלת בדיוק כמו תשתית חשמל – ארון הנקרא רכזת אשר מכיל חיבורים המגיעים מהתשתית הפרוסה ברחבי הערים. מה שהחשמלאי עושה זה למתוח קו מהארון הזה דרך תעלות מיוחדות המותקנות אצלך בקיר ועד לנקודת הטלפון. עם השימוש הגובר באינטרנט, אנחנו מקבלים המון קריאות להתקנת נקודת טלפון חדשה אשר משמשת אך ורק לחיבורי מודם אינטרנט כך שהיא מייתרת את השימוש ב-Wifi והופכת את כל הבית למרושת על ידי כבלים.

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת נקודת טלפון בבית חייגו: 055-977-9950

כמה עולה התקנת נקודת טלפון?

התקנת נקודת הטלפון תלויה במיקום של קופסת החיבורים של בזק. במידה והיא נמצאת בתוך הבניין, החשמלאי יעביר את החוטים מהקופסה דרך הצנרת הקיימת. במידה וקופסת החיבורים תלויה על עמוד עץ (בדרך כלל בבניינים ישנים) החשמלאי יצטרך לזהות איפה נקודת החיבור עם הבניין וממנה למשוך חוטים לדירה שלך. יכול מאוד להיות מצב בו לא יהיה קיים כבל בין עמוד העץ לבין הדירה שלך ואז החשמלאי יצטרך למתוח קו חדש מהעמוד אל הדירה שלך.

זו הסיבה לכך שאין מחיר אחיד להתקנת נקודת טלפון, אך לרוב מחיר ההתקנה יהיה מחיר של עלות ביקור מכיוון שככל שאנחנו מתקדמים בשנים, בזק משפרת את החיבורים שלה לבתים ולכן הסיכוי קלוש שהחשמלאי יצטרך למתוח כבל חדש מקופסת החיבורים של בזק אליך הביתה.

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 200 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודה למזגן החל מ 250 ₪
החלפת חוטי חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודה למכונת כביסה החל מ 250 ₪
בדיקת חשמל החל מ 200 ₪
התקנת נקודה לכיריים החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן