תפריט סגור

התקנת שעון שבת

התקנת שעון שבת במחירים שווים לכל כיס
שעון שבת הוא ממש לא מכשיר לשומרי מסורת בלבד! הוא רק נקרא ככה כי זה היה הייעוד שלו בעבר, אבל היום ניתן ליהנות מאפשרויות השליטה ששעון שבת מעניק לכל מוצר חשמלי. דוגמא מצוינת לכך היא התקנת שעון שבת לדוד ותזמון של ההדלקה שלו לחצי שעה לפני ההגעה הביתה כך שהמים שיחכו לך אחרי העבודה תמיד יהיו חמים!

התקנת שעון שבת בבית בפריסה ארצית

התקנת שעון שבת אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי עבודות החשמל במקום אחד!
שירות התקנת שעון שבת מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך להחלפת שעון שבת בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת שעון שבת בבית חייגו: 055-977-9950

התקנת שעון שבת

כל הסיבות להזמין התקנת שעון שבת

המשאב היקר ביותר היום הוא הזמן ואנחנו תמיד מחפשים דרכים ליצור יותר ממנו מצד אחד ולשפר את איכות החיים שלנו מהצד השני. התקנת שעון שבת בעזרת טכנאי מוסמך היא דרך מצוינת להוריד מספר דאגות מהראש מכיוון שהשעון מאפשר לך לתזמן הדלקה וכיבוי של כל מיני מוצרי חשמל שונים בבית. התקנה של שעון שבת על הדוד תאפשר לך לתזמן את חימום המים כדי שיהיו בדיוק אחרי העבודה ואילו התקנה של שעון שבת למזגן תעזור לך לקרר או לחמם את הבית לפני החזרה אליו. ניתן להתקין שעון שבת כלוח חשמל עצמאי למוצר החשמלי הספציפי או לחבר מספר מוצרי חשמל לשעון שבת אחד שיותקן בלוח החשמל עצמו, הכל לפי הצרכים והדרישות שלך.

איך להשתמש בשעון שבת?

ההפעלה הפשוטה של שעון השבת מאפשרת לך להתרגל אליו במהירות וליהנות מהיתרונות שלו בקלות. ישנם שני סוגי שעוני שבת – אנלוגי ודיגיטלי ואלו היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם:

שעון שבת אנלוגי

יתרונות חסרונות
מחיר נמוך יותר מהשעון הדיגיטלי עלולה להיווצר סחיפת זמן כך שהשעון יזייף ולכן יש צורך לכוון אותו מחדש מעת לעת
דו שימושי – ניתן לנצל את הניתוק של השעון כדי להפעיל מערכת אחרת פועל במרווחי זמן של רבע שעה מה שמקשה על בחירת שעה מדויקת
זיזים רגישים שעלולים להיתקע ולגרום לתקלות בהפעלת השעון

שעון שבת דיגיטלי

יתרונות חסרונות
אפשרויות כיוונון טובות יותר – ניתן לכוון אותו לשעה ויום מדויקים ולקבוע מראש שעות הדלקה שונות לכל יום. מחירו גבוה יותר מהשעון האנלוגי
השעון מצליח לשמור על השעה כך שאין צורך לכוון אותו מחדש עם הזמן לא ניתן לשנות את השעון בשבת (לשומרי מסורת)

המלצות להתקנת שעון שבת

אם בחרת להתקין שעון שבת או להחליף שעון שבת בלוח החשמל שלך, אנחנו ממליצים לך להתקין מגען לפני שעון השבת כדי להגן עליו מעוצמות זרם חזקות שנגרמות משימוש במספר רחב של מוצרי חשמל. בנוסף, ניתן לרכוש אל פסק לשעון אשר שומר על רצף הזמן גם במהלך הפסקת חשמל כך שימנעו פיגורים בהדלקה ובכיבוי של המערכות שבחרת.

התקנת שעון שבת בנקודת חשמל

ניתן לרכוש שעון שבת מקומי אשר ניתן להזיז אותו משקע לשקע כדי לשלוט על ההדלקה והכיבוי של מוצר חשמלי אחד בכל פעם. בצורה זו לא צריך לשנות את שעון השבת שמותקן בלוח החשמל בכל פעם שעולה הצורך לכוון מוצר חשמלי אחד ולא צריך לבצע הזזת נקודת חשמל בבית.

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת שעון שבת בבית חייגו: 055-977-9950

כמה עולה התקנת שעון שבת?

הסוגים השונים של שעוני השבת משפיעים גם על המחיר הסופי מכיוון שלכל אחד ישנה העלות של השעון עצמו ואת צורת ההתקנה שלו. אנחנו ממליצים לך לנסות לרכוש שעון שבת בעצמך כדי לבדוק האם מחירי השוק נמוכים יותר מהמחיר שיציעו לך חשמלאים אך באותה נשימה מזמינים אותך ליצור איתנו כאן ועכשיו כדי לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית על מגוון שעוני השבת שבמלאי שלנו וכמובן על התקנתם. תוכל גם לבדוק את מחירון החשמלאים שלנו. הניסיון וכוח הקנייה שלנו יוזילו לך משמעותית את העלויות כך שהתקנת שעון שבת תהיה תהליך מהיר, אפקטיבי וכמובן משתלם במיוחד!

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 200 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודה למזגן החל מ 250 ₪
החלפת חוטי חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודה לטלפון החל מ 199 ₪
בדיקת חשמל החל מ 200 ₪
התקנת נקודה לכיריים החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן