תפריט סגור

החלפת פקק בלוח חשמל

החלפת פקק בלוח חשמל רק על ידי מומחים
תפקידו של מאמ"ת, או פקק בשמו הקלאסי, הוא לזהות עומס חשמל חריג ולהפסיק את הזרמת החשמל לאותו איזור בו הורגש העומס. במקרים נדירים הפקקים האלו מתקלקלים וגורמים לתקלות אך הכל יכול לקרות ולכן אם לא הכנסת מוצרי חשמל חדשים הביתה אך הפקק קופץ, ככל הנראה שכדאי לך להזמין חשמלאי שיבצע החלפת פקק בלוח החשמל שלך.

החלפת פקק בלוח חשמל בפריסה ארצית

החלפת פקק בלוח חשמל פותרים אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
שירות החלפת פקק בלוחות חשמל מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך להחלפת פקק בלוח חשמל בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות החלפת פקק בלוח חשמל על ידי מומחים מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי לגבי החלפת פקק בלוח חשמל חייגו: 055-977-9950

החלפת פקק בלוח חשמל

מתי הרגע להזמין החלפת פקק בלוחות חשמל?

המרדף שלנו אחרי נוחות ופינוק גורם לנו להחליף מוצרי חשמל ולהכניס מוצרי חשמל חדשים אלינו הביתה בקצב גבוה ובכך להגדיל את חיבורי החשמל בבית. אחד הדברים הכי חשובים שאנחנו לא עושים כשאנחנו רוכשים מוצר חשמלי הוא לבדוק את היעילות האנרגטית שלו שמשפיעה על כמות החשמל שנכנסת אלינו הביתה. מעבר לכך, מוצרי החשמל מחולקים לאיזורים שונים בבית (מטבח, סלון, חדרי שינה) ונמצאים בריכוזים משתנים כך שכל איזור צורך כמות חשמל שונה ומחובר לפקק שונה. לוח החשמל הוא הווסת הראשי ודרכו עובר החשמל שמגיע מארון החשמל של חברת החשמל כך שהוא האחראי להקפצת הפקקים במידה וישנו עומס חשמל על הלוח. לוחות חשמל נמצאים, בדרך כלל, מחוץ לדירה בחדר המדרגות וחשופים לשינויים קיצוניים של קור וחום, לחות ואבק ולכן מתקלקלים עם השנים ומתחילים לזייף ככל שהזמן עובר.

תפקידו של הפקק הוא לקפוץ, אך מה קורה כשהוא לא עולה בחזרה?
דבר ראשון יש להבין מאיזה אזור קורית קפיצת החשמל ולנתק את כל מכשירי החשמל. לאחר מכן צריך להרים את הפקק כדי לוודא שמקור התקלה נעוץ בעומס החשמל של האיזור הזה ולא בפקק עצמו. ברגע שהפקק לא עולה כששום מוצר חשמלי לא מחובר, ככל הנראה שמשהו קרה לפקק ויש להזמין חשמלאי מוסמך שיחליף אותו. חלק מהחשמלאים יציעו לך להגדיל את ערך הפקק כדי שיאפשר לזרם חשמלי גדול יותר לזרום דרכו וזו טעות שעלולה להסתיים בשריפה ובמוות! מוצר חשמלי גדול שצורך יותר ממה שהפקק מסוגל להכיל יגרום לחימום חוטי החשמל ולשריפה של החוט, השקע ואפילו של המוצר החשמלי עצמו ולכן יש לסרב בכל תוקף לפתרון של תיקון חשמל כזה במידה וחשמלאי יציע לך אותו!

איך להימנע מהחלפת פקקים בלוח?

בשתי מילים – תחזוקה שוטפת. בדיקה תקופתית של לוח החשמל שלך תעזור לך להבין מה המצב שלו ושל הזרמת החשמל לבית שלך וכך תגלה תקלות בשלב מוקדם ותמנע תקלות חמורות יותר. עם הזמן חוטי החשמל והברגים השונים בלוח החשמל שלך עלולים להתרופף ולגרום לתקלות חשמל שונות שיעלו לך בזמן ובכסף.

לייעוץ חינם עם חשמלאי לגבי החלפת פקק בלוח חשמל חייגו: 055-977-9950

כמה עולה החלפת פקק בלוח?

הכל תלוי במצבו של לוח החשמל שלך. במידה ובאמת רק פקק אחד החליט לשבות, ההחלפה שלו כדי לתקן את הקצר החשמלי תהיה קלה, מהירה וזולה. אך במידה והפקק נהרס כתוצאה מעומס חשמל שהחשמלאי יצטרך לסדר אצלך במערכת החשמל או כתוצאה מלוח חשמל ישן שדורש החלפה, המחיר יתייקר מעט. באותה נשימה, הצוותים המיומנים שלנו החליפו עשרות רבות של פקקים במהלך השנים ולכן אנחנו יכולים לבצע החלפת פקק בלוח במהירות וביעילות ולחסוך לך זמן עבודה יקר!

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
החלפת פקק בלוח חשמל החל מ 250 ₪
החלפת לוח חשמל החל מ 250 ₪
איתור קצר חשמלי החל מ 250 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪
תיקון דוד מקצר החל מ 250 ₪
החלפת מפסק  החל מ 250 ₪
החלפת ארון חשמל החל מ 1400 ₪
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 200 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודה למזגן החל מ 250 ₪
החלפת חוטי חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודה לטלפון החל מ 199 ₪
בדיקת חשמל החל מ 200 ₪
התקנת נקודה לכיריים החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן