תפריט סגור

תקנת גופים פרבולים

התקנת גופים פרבולים במשרדים במחירים משתלמים במיוחד
הגיע הזמן לשפץ את המשרד ולחדש את התאורה? התקנת גופים פרבולים זה הפתרון עבורך! חיי המדף הארוכים של הנורות יאפשרו לך ליהנות מאור איכותי לאורך זמן ויחסכו לך המון התעסקות. החשמלאים שלנו זמינים עבורך 24 שעות ביממה כך שיש לך אפשרות להזמין התקנת גופים פרבולים בזמן שהמשרד סגור ולחסוך ימי עבודה יקרים!

התקנת גופים פרבולים במשרד בפריסה ארצית

התקנת גופים פרבולים אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות ועבודות החשמל במקום אחד!
שירות התקנת גופים פרבולים מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת גופים פרבולים במשרד חייגו: 055-977-9950

התקנת גופים פרבולים

התקנת גופים פרבולים לד בתקרה אקוסטית

התקרה המאפיינת משרדים בדרך כלל תקרה אקוסטית ולכן רוב ההתקנות יהיו בתקרה הזו. גופי התאורה מגיעים עם שלושה גוונים לבחירה – לבן חם 3000K, לבן יום 4500K ולבן קר 6000K כך שהמגוון מאפשר לך להתאים את התאורה בצורה המיטבית ביותר. נורות הלד אשר מותקנות בתוך הגופים מאפשרות לך לקבל אור איכותי למשך כ-30,000 שעות עבודה מה שמוריד לך מהראש הוצאות והתעסקויות כמו החלפת פלורנסטים והעסקת איש תחזוקה שיטפל במנורות הבעייתיות האלו, שלא נדבר על החשכה של המשרד באמצע יום עבודה.

התקנת גופים פרבולים עם נורות T5

אנחנו ממש לא ממליצים להתקין גופים פרבולים עם הנורות האלו מכמה סיבות:

  • חיי מדף קצרים
    נורות מסוג T5 לא מאריכות חיים מדי ונוטות להישרף מהר מאוד, מה שיגרום לך להתעסק בהחלפת הנורות יותר מדי פעמים בפחות מדי זמן.
  • שנאי חלש
    בניגוד להתקנה של תאורת לד, השנאי של נורות אלו נחשב לחלש מאוד ומועד לשריפה. הבעיה האמיתית בשנאי הזה שכשהוא נשרף רוב הפעמים לא תהיה לך ברירה אלא להחליף את כל גוף התאורה, מה שאומר הוצאות כספיות גדולות ומיותרות!

איך לבחור גוף תאורה נכון?

כל משרד מעוצב באופן שונה ולכן בחירת גופי התאורה צריכה להיעשות לפי העיצוב וכמות האור הטבעי אשר נכנסת למשרד. לא נרצה להאיר יותר מדי את המשרד כדי לא לגרום לכאבי ראש או תחושת צריבה בעיניים או לחילופין משרד חשוך מדי שיגרום לתחושה מנוכרת וקרה. מצד שני, גופי התאורה חייבים לעבוד כמעין יחידה עצמאית שיש לתחזק לעיתים רחוקות, מה שאומר שכדאי לך להתייעץ עם המומחים כדי להגיע לתאורה המיטבית עבור המשרד שלך. כחלק מהשירות שלנו אנחנו מעניקים ייעוץ והכוונה בחינם וללא עלות ללקוחות שלנו אודות התקנת תאורה נכונה במשרדים ואנחנו מזמינים גם אותך ליהנות מהשירות הזה ולעצב את התאורה במשרד שלך בצורה הנכונה, החכמה והחסכונית ביותר.

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת גופים פרבולים במשרד חייגו: 055-977-9950

כמה עולה התקנת גופים פרבולים?

מחיר התקנת גופים פרבולים מושפע מסוג הגופים שיותקנו, סוג המנורות וכמובן כמות גופי התאורה שיש להתקין. חשוב לציין שגוף הפרבול מתומחר בצורה נפרדת ממחיר ההתקנה ולכן יש לשים לכך לב כשמקבלים הצעת מחיר מחשמלאים. בנוסף, אנחנו ממליצים לך לראות את מחירון החשמל שלנו וגם לבדוק את תוקף האחריות לגוף הספציפי שבחרת. לרוב תוענק לך אחריות לשנה או לשנתיים כך שדאגת התאורה תרד לך מהראש לזמן לא מבוטל בכלל!

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
התקנת גופים פרבולים החל מ 250 ₪
התקנת גופי תאורה החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל + חציבה החל מ 350 ₪
התקנת נקודת תאורה לבית ולמשרד
החל מ 199 ₪
החל מ 250 ₪
ביקור חשמלאי מוסמך החל מ 200 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן