תפריט סגור

אישור כיבוי אש לעסקים

כל מה שצריך כדי לקבל אישור כיבוי אש לעסקים
החוק בישראל מחייב בעלי עסקים לקבל אישור כיבוי אש לעסקים על מנת לקבל רישיון עסק והסיבה לכך היא כדי להגן על הקונים או המבלים בעסק מפני שריפות שעלולות לפרוץ מכל מיני סיבות. החשמלאים של חשמלאים IL מנוסים בהכנת עסקים לקבל אישור כיבוי אש לעסקים ויעניקו לך שירות מלא, מהיר ומקיף עד קבלת האישור במחירים משתלמים במיוחד!

אישור כיבוי אש לעסקים בפריסה ארצית

אישור כיבוי אש לעסקים אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי עבודות ותקלות החשמל במקום אחד!
שירות אישור כיבוי אש לעסקים מחיר החל מ – 600 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי לאישור כיבוי אש לעסקים חייגו: 055-977-9950

אישור כיבוי אש לעסקים

השלבים לקבלת אישור כיבוי אש לעסקים

לאחר בניית העסק, יש להגיש תכנית עסק לרשות המקומית אשר כוללת את מערכות האש והאוורור שבעסק שלך:

  • מערכות מורכבות
  • מערכות גילוי אש ועשן
  • ציוד כיבוי אש הנמצא במבנה
  • לוחות חשמל בעסק
  • סוגי חומרי הבניה ששימשו לבניית המבנה וחלקיו
  • מערכת מים לכיבוי אש (עמדות כיבוי אש וספרינקלרים)
  • מערכת גפ"מ (גז פחמימני מעובה)
  • פתחים ויציאות חירום בעסק (לצרכי מילוט במקרה שריפה)
  • מערכות מיזוג אויר ומנדפים

מעבר לפרטים הנ"ל, עליך לפרט בתכנית העסקית גם את מהות העסק, כתובתו, סוג הפעילות העסקית שתתקיים בו, מספר הלקוחות שיכולים לשהות בעסק שלך בו זמנית וכמובן הפרטים המלאים שלך. אחרי הגשת התכנית לעירייה, יגיע מפקח בטיחות אש לעסק שלך כדי לבחון האם הפרטים שמסרת באמת נכונים והם מספקים כדי להנפיק לך אישור כיבוי אש לעסקים. המפקח יכול למצוא ליקויים כאלו ואחרים ולבקש ממך לתקן אותם ולהיערך לבדיקה חוזרת כך שאנחנו ממליצים בחום לעבוד עם איש מקצוע שילווה אותך ותהליך ויחסוך לך הרבה זמן ולא מעט כסף.
רק לאחר קבלת אישור ממפקח האש, יתבצע חיבור לחשמל בעסק שלך כדי להריץ את הציוד שנמצא בתוכו ולבדוק שהכל תקין והעסק יכול להתחיל לעבוד. השלב האחרון הוא מתן אישור אכלוס אשר מגיע אחרי בדיקה נוספת ואישור סופי ממפקח האש. לאחר הבדיקה העסק שלך יקבל טופס הסכמה לאכלוס המבנה וסוף סוף העסק שלך יוכל להתחיל לעבוד.

ביקורת לאישור כיבוי אש

גם לאחר שקיבלת אישור כיבוי אש לעסקים, זה לא אומר שסיימת עם הרשות לכבאות והצלה. כדי לוודא שהתקנים נשמרים ובטיחות העסק והאנשים בו ממשיכה להתקיים, יש צורך בביקורת תקופתית של אחת לשנה או אחת לחצי שנה כולל ביצוע בדיקות תקינות חשמל, תלוי בסוג העסק שלך. הבדיקה הזו מחייבת אותך כבעל עסק לנהל תחזוקה שוטפת של המערכות השונות כדי לוודא שכולן תקינות כך שאם תתבצע ביקורת פתע של הרשות, העסק שלך יהיה מוכן וימשיך לפעול כרגיל.

לייעוץ חינם עם חשמלאי לאישור כיבוי אש לעסקים חייגו: 055-977-9950

כמה עולה אישור כיבוי אש לעסקים?

כפי שהבנת, אישור כיבוי אש לעסקים הוא סיומו של תהליך ארוך שמתחיל בתכניות הבנייה של העסק שלך דרך התכנון של מערכות האש והאוורור שבו ועד לבדיקות הסופיות של המפקח. אנחנו ממליצים לך לעבוד עם אנשי מקצוע שמכירים את הנהלים השונים בהוצאת אישור כיבוי אש לעסקים ויוכלו ללוות אותך בכל שלב ושלב ולחסוך לך זמן וכסף. כאן המקום לציין שתהליך לא תקין עלול לגרום לכך שהעסק שלך לא יקבל אישור כיבוי אש, מה שיאלץ אותך לדחות את פתיחת העסק וכתוצאה מכך להפסיד הכנסות. נשמח להעניק לך שיחת ייעוץ והכוונה עם יועץ חשמל בחינם וללא כל התחייבות כדי להבין איך נוכל לעזור לך בתהליך ולהוציא לך אישור כיבוי אש לעסקים במהירות ובמחירים נמוכים!

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן