תפריט סגור

חשמלאי בבת ים

חשמלאי 24 שעות בבת ים במחירים נמוכים

הדלת שלך מפוצצת במגנטים שמפרסמים חשמלאים בבת ים? ההמלצה שלנו היא להתרחק מהם כמו מחוט חשמל גלוי. הסיבה לכך היא שרוב הפעמים עומדים מאחורי המגנטים האלו חשמלאים חובבנים שבמקרה הטוב יגבו ממך יותר מדי כסף עבור טיפול בתקלה ובמקרה הרע יחריפו את התקלה ויסכנו את חייך וחיי המשפחה שלך. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך לשכור חשמלאי בבת ים המחזיק בתעודות מוכרות ובציוד תקני שיטפל בבעיה במהירות ובבטיחות!

חשמלאי בבת ים 24 שעות ביממה

שירות חשמלאים בבת ים – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
הזמנת חשמלאי בבת ים מחיר החל מ – 200 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי בבת ים חייגו: 055-977-9950

חשמלאי בבת ים

איך לזהות חשמלאי מוסמך בבת ים?

תחרות היא מבורכת בכל תחום מפני שהיא גורמת לאנשי המקצוע להשתפר ולהמציא שיטות עבודה חדשות שיהפכו את העבודה לטובה יותר ואת המחירים לנמוכים יותר. אך לצערנו זו לא המציאות בתחום החשמלאות ואנחנו נתקלים יותר ויותר בלקוחות שחוזרים אלינו עם בעיות חריפות יותר מאשר שהיו מלכתחילה בעקבות טיפול לא נכון. כדי לעזור לך לטפל בתקלות החשמל שלך כמו תיקונים בדודי שמש במהירות ובבטיחות, קיבצנו עבורך מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא קבלן חשמל בבת ים, חשמלאי מומחה, דגשים חשובים ועוד.

  • תמיד לדרוש רישיון חשמלאי בתוקף
    כמו ששוטר שעוצר אותך מבקש לראות את רישיון הנהיגה שלך, כך יש לנהוג כששוכרים חשמלאי בבת ים או יועץ חשמל לבית. תעודת חשמלאי בתוקף תספק לך את כל הביטחון בחשמלאי מכיוון שהיא מעידה על כך שהחשמלאי למד את מקצוע החשמלאות, נבחן עליו במשרד התמ"ת ועובר הסמכות כאלו ואחרות מעת לעת שמחדדות לו את העבודה ואת נהלי הבטיחות. מעבר לכך, ישנן 3 דרגות חשמלאות אשר מעניקות לחשמלאי אישור לעבוד ברמות מתח שונות כשלטיפול בתקלות ביתיות יידרש לך חשמלאי מוסמך.
    טיפול בתקלות חשמל ללא רישיון חשמלאי בתוקף הינה עבירה פלילית!
  • לקוחות ממליצים
    חד משמעית הדרך הטובה והמדויקת ביותר להבין האם החשמלאי שדיברת איתו הוא באמת חשמלאי מקצועי כמו שהוא מתאר. עצם ההסכמה של החשמלאי להעניק לך אפשרות לדבר עם לקוחות עבר כבר מעידה על האמינות והבטחון שיש לו בעצמו ובעבודה שלו, כך שהשיחה עם הלקוחות תהיה מוצלחת בוודאות. לקוחות העבר יוכלו לספר לך על המקצועיות, השירות והאחריות שהחשמלאי מספק ללקוחותיו וכך יהיה לך שקט ושלווה בבחירתו לטיפול בתקלה שלך.
  • אחריות על העבודה
    כשמזמינים חשמלאי בבת ים חובה תמיד לדרוש קבלה על העבודה! מעבר לחוקיות של העניין, קבלה מעניקה לך הוכחה שהחשמלאי שהזמנת באמת היה אצלך וטיפל בתקלה כך שאם חלילה יקרה משהו, תהיה לך תעודת ביטוח שהעבודה באמת התבצעה.

איך ניתן לחסוך בחשמל?

מעבר לטיפול בתקלות חשמל וביצוע בדיקות חשמל, חשמלאי מומלץ בבת ים יכול לעזור לך לחסוך לא מעט כסף בחשבון החשמל שלך על ידי מספר טיפים קטנים שניתן ליישם מיד ללא צורך בציוד מיוחד או ידע טכני קודם!

  • החלפת נורות
    כיום קיימים שלושה סוגים שונים של נורות לבית – LED, PL והלוגן שנחשבת לנורה שצורכת הכי הרבה חשמל מבין השלוש. החלפה של כל הנורות בבית לנורות LED תעזור לך לחסוך, בטווח הארוך, 93% אחוז מצריכת החשמל של הנורות!
  • הסרת אבנית
    אבנית מתלבשת על גופי החימום השונים וגורמת להם להתאמץ יותר כדי להגיע לאותה טמפרטורה. התקנה של מערכת לסינון אבנית בבניין המשותף תסנן את האבנית ותעזור לך לחסוך בהוצאות החשמל
  • רכישת מוצרי חשמל יעילים אנרגטית
    המזגן הישן, מדיח הכלים הוותיק והמקרר שאיתך כבר המון זמן הם מקור לזלילה של חשמל מכיוון שהיום עלתה המודעות למוצרי חשמל יעילים אנרגטית ולכן מומלץ לרכוש מוצרי חשמל בדרגת A+.
  • הפעלת מוצרי חשמל כבדים בשעות הלא עמוסות
    מחירי החשמל לשעה (קוט"ש) יקרים הרבה יותר בשעות היום ולכן מומלץ להפעיל מדיח, מכונת כביסה ומייבשים בשעות הלילה כדי לחסוך בחשמל.

לייעוץ חינם עם חשמלאי בבת ים חייגו: 055-977-9950

כמה עולה חשמלאי בבת ים?

חשמלאי בבת ים יכול להציע לך מגוון רחב של שירותים החל מהחלפת שקע החשמל, דרך התקנה של מוצרי חשמל ועד תכנון של מערכת חשמל חדשה לבית שלך, כך שלא קיים מחיר אחיד לחשמלאי בבת ים. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך לעשות סקר שוק ולשאול מספר חשמלאים בבת ים מהו המחיר שהם מעניקים לסוג השירות הדרוש לך וכך ניתן להגיע למחיר שוק אותו ניתן יהיה להשוות למחיר שלנו.
המומחיות של החשמלאים שלנו מעניקה לך את האפשרות ליהנות מעבודה נקיה, מקצועית ויעילה במחירים נמוכים ומשתלמים במיוחד!

מחירון חשמלאים בבת ים

סוג השירות חשמלאי בבת ים מחיר
ביקור חשמלאי מוסמך בבת ים החל מ 200 ₪
ביקור חשמלאי בבת ים בשעות הלילה החל מ 300 ₪
החלפת טיימר לדוד החל מ 250 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪
החלפת מאוורר תקרה החל מ 300 ₪
התקנת נקודת תאורה לבית ולמשרד החל מ 199 ₪
החלפת שקע החל מ 250 ₪
התקנת גוף תאורה בבת ים החל מ 250 ₪
התקנת ספוטים החל מ 199 ₪
התקנת נקודה לכיריים החל מ 250 ₪
החלפת מפסק החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 180 ₪
התקנת נקודת חשמל + חציבה החל מ 350 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודת כוח (מזגנים, כביסה, מייבש, כיריים) החל מ 250 ₪
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט חיצוני החל מ 220 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר גבס החל מ 220 ₪
איזון פאזות בלוח החשמל החל מ 250 ₪
נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר רגיל – בטון/בלוקים. החל מ 400 ₪
התקנת נקודה תלת פאזית למזגן (לא כולל תשתית) החל מ 450 ₪
התקנת נקודת דוד חשמל כולל מפסק החל מ 400 ₪
התקנת לוח חשמל חד פאזי החל מ 1400 ₪
חשמלאי בבת ים מומחה להתקנת לוח חשמל תלת פאזי החל מ 2300 ₪
איתור תקלת חשמל החל מ 330 ₪
החלפת שקע תלת פאזי (לא כולל תשתית) החל מ 350 ₪

שירותים בקרבת מקום: חשמלאי מוסמך בחולון | חשמלאי בתל אביב | חשמלאים בראשון לציון

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

כמו מרבית בעלי המקצוע גם החשמלאים מפארים את מיומנותם ואת כישוריהם, מלבד הדרישה מהחשמלאי להציג תעודה בתוקף, חד משמעית השיטה הטובה ביותר לברר על חשמלאי, היא לקבל המלצות מלקוחות שכבר עבדו עם החשמלאי.

icon

מנורת לד היא אחד מן החידושים הטכנולוגים של התקופה האחרונה שמסייעת בחסכון בצריכת חשמל, חשמלאי מקצועי יכול להחליף את כל הנורות הישנות בנורות לד כדי לחסוך צריכת חשמל. ובנוסף יוכל להמליץ על גופי תאורה שמפיקים אור אך חסכונים בצריכת החשמל.

icon

התקנת גוף תאורה לד מתחיל ב250 ש"ח אך המחיר יכול להשתנות בהתאם למורכבות ההתקנה.

icon

דבר ראשון חשוב לדעת, טיפול בתקלות חשמל ללא רישיון הינה עבירה פלילית. מלבד החוקיות של הדבר הסכנה הכרוכה בטיפול לקוי בחשמל היא סכנת חיים!! חשמלאי מוסמך, הוא אדם שרכש השכלה וצבר ניסיון בכל הקשור לטיפול בתקלות חשמל. ויכול לטפל בתקלות בסיכון מינימלי.
דילוג לתוכן