תפריט סגור

חשמלאי בנס ציונה

הזמנת חשמלאי בנס ציונה במחירים אטרקטיביים!
אפשר למצוא המון חשמלאים מוסמכים בנס ציונה, או לפחות כאלו שמתיימרים להיות אנשי מקצוע אמינים ומוסמכים. רגע לפני שהאצבע מחייגת לחשמלאי הכי זול שמצאת, אנחנו ממליצים לך בחום לבדוק האם הוא מחזיק ברישיון בתוקף, זמין עבורך 24 שעות ובעל מוניטין ולקוחות עבר שיוכלו להעיד על העבודה של החשמלאי. כל החשמלאים בפורטל חשמלאים IL הם אנשי מקצוע מנוסים, מוסמכים וכמובן – מקצועיים וזולים במיוחד!

חשמלאי בנס ציונה 24 שעות ביממה

שירות חשמלאים בנס ציונה – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
הזמנת חשמלאי בנס ציונה מחיר החל מ – 200 ₪
חשמלאי מוסמך בנס ציונה בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי בנס ציונה חייגו: 055-977-9950

חשמלאי בנס ציונה

עבודות חשמל בנס ציונה

חשמלאי בנס ציונה יכול לעזור לך הרבה יותר מעוד תיקון פעוט של קצר חשמלי או הזזת נקודת חשמל. הניסיון הרב יחד עם הציוד החדשני יכולים לשפר לך את איכות החיים בצורה משמעותית בכל מה שקשור לחשמל הביתי שלך. השירותים שהחשמלאים שלנו יכולים להעניק לך הם:

  • הגדלת חיבור חשמל לבית
    רוב הבתים הישנים מגיעים עם חיבור חד פאזי של 25 אמפר ולכן כשיכנסו מוצרי חשמל חדשים וכבדים לבית שלך, הפקקים יתחילו לקפוץ כמו בתזמורת. הגדלת חיבור חשמל לבית על ידי חשמלאי מומלץ בנס ציונה היא תהליך אשר מורכב מבדיקת כל רכיבי החשמל אצלך בבית, החלפת לוח חשמל, הזמנת בודק מטעם חברת החשמל ולבסוף קבלת האישור להגדיל את המתח אליך הביתה. ליווי מקצועי בתהליך הזה יעזור לך לחסוך המון זמן ולא מעט כסף!
  • התקנת מוצרי חשמל מורכבים
    אמנם אפשר לבצע בעצמך התקנת גופי תאורה, התקנה של פסי צבירה ומאווררי תקרה אבל אנחנו בהחלט ממליצים לך לעבוד עם איש מקצוע כדי לוודא שהכל מותקן כמו שצריך ולא מסכן אותך או את המשפחה שלך.
  • תכנון מערכת חשמל חדשה
    מעבר לדירה חדשה או שיפוץ של דירה קיימת הם הזדמנויות מעולות לחווט מחדש את כל מערכת החשמל שבבית שלך. הסיבה לכך היא שרוב מערכות החשמל מותקנות כלאחר יד וללא תכנון מוקדם ראוי ולכן הופכות להיות בזבזניות וצוברות תקלות עם הזמן. הזמינו לצורך כך קבלן חשמל בנס ציונה באמצעות פורטל חשמלאים IL.
  • שיפוץ מערכות חשמל קיימות
    חשמלאי בנס ציונה יוכל לשפר מערכת חשמל קיימת מבלי להצטרך לשפץ את הבית על ידי דיוקים קטנים של חיווטים כאלו ואחרים.

בדיקת הארקה על ידי חשמלאי בנס ציונה

הארקה היא חוט חשמלי נוסף שיוצא משקע החשמל ויורד לאדמה ומשמש לנתב זרם חשמלי עודף שנוצר כתוצאה מהתחשמלות וקצר. הארקה יכולה להציל חיים ולכן אנחנו ממליצים לך להזמין כבר עכשיו בדיקת הארקה המתבצעת על ידי חשמלאי בנס ציונה מצוות חשמלאים IL על מנת לוודא שכל השקעים שלך בבית בטוחים לשימוש.

איך לוודא שהזמנת חשמלאי מוסמך בנס ציונה?

לצערנו אנחנו נתקלים בהמון לקוחות שמגיעים אלינו אחרי שהם נכוו מטיפול לקוי של חשמלאים חובבנים ולכן החלטנו לגבש מן רשימת מכולת שתעזור לך להבחין בין חשמלאי מוסמך בנס ציונה לחאפר שעלול לגרום לנזקים כספיים במקרה הטוב ולנזקים בגוף במקרה הרע.

יש לוודא שרישיון החשמלאי בתוקף
בדיוק כמו כל רישיון אחר, גם לרישיון חשמלאי יש תוקף. הסיבה לכך היא שמשרד התמ"ת מחייב את החשמלאים לעבור מבחנים והסמכות תקופתיות כדי לוודא שהם שולטים בחומר ולא מסכנים אף אחד. רישיון חשמלאי בתוקף הוא הדבר הראשון שעליך לבקש מהחשמלאי ולכן רק חשמלאי מוסמכים יהיו שמחים להעניק לך את רישיון החשמלאות שלהם.

עבודה עם מוצרי חשמל בעלי תו תקן מחמיר
מעבר לעבודה עצמה, גם למוצרי החשמל השונים שהחשמלאי יתקין יש משקל כבד בהצלחת הטיפול. רגע לפני החשמלאי מתחיל את העבודה, אנחנו ממליצים לך לברר איתו את מקור מוצרי החשמל שלו ולהתעקש על התקנה של מוצרים בעלי תווי תקן מחמירים.

אחריות אחריות אחריות
חלק מהחשמלאים ינסו לסגור איתך מחיר נמוך יותר בתמורה לעבודה ללא קבלה. מעבר לזה שהעלמת מיסים היא עבירה פלילית, הקבלה מהווה את הגושפנקה לכך שהחשמלאי ביקר אצלך בדירה וביצע עבודות חשמל כך שאם חלילה תקרה איזו תקלה, יש לך תעודת ביטוח.

כמה עולה חשמלאי בנס ציונה?

מחיר חשמלאי בנס ציונה ייקבע סופית רק לאחר שנבין באיזה שירות חשמלאות מדובר, מתי יהיה לך נוח שנגיע לבצע עבודות החשמל ומהי מורכבות העבודה שמצפה לנו. מצד שני, הניסיון והמומחיות שלנו מאפשרים לנו להעניק לך עבודה מהירה, יעילה, נקייה ואפקטיבית תוך כדי שאנחנו חוסכים בזמן עבודה כך שהמחירים שלנו תמיד יהיו משתלמים, הוגנים ואטרקטיביים במיוחד! הזמינו כעת חשמלאי 24 שעות בנס ציונה באמצעות הפורטל שלנו.

לייעוץ חינם עם חשמלאי בנס ציונה חייגו: 055-977-9950

מחירון חשמלאים בנס ציונה

סוג השירות חשמלאי בנס ציונה מחיר
ביקור חשמלאי מוסמך בנס ציונה החל מ 200 ₪
ביקור חשמלאי בנס ציונה בשעות הלילה החל מ 300 ₪
החלפת טיימר לדוד החל מ 250 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪
החלפת מאוורר תקרה החל מ 300 ₪
התקנת נקודת תאורה לבית ולמשרד החל מ 199 ₪
החלפת שקע החל מ 250 ₪
התקנת גוף תאורה בנס ציונה החל מ 250 ₪
התקנת ספוטים החל מ 199 ₪
התקנת נקודה למזגן החל מ 250 ₪
החלפת מפסק החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 180 ₪
התקנת נקודת חשמל + חציבה החל מ 350 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודת כוח (מזגנים, כביסה, מייבש, כיריים) החל מ 250 ₪
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט חיצוני החל מ 220 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר גבס החל מ 220 ₪
התקנת תנור אמבטיה החל מ 250 ₪
נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר רגיל – בטון/בלוקים החל מ 400 ₪
התקנת נקודה תלת פאזית למזגן (לא כולל תשתית) החל מ 450 ₪
התקנת נקודת דוד חשמל כולל מפסק החל מ 400 ₪
התקנת לוח חשמל חד פאזי החל מ 1400 ₪
חשמלאי בנס ציונה מומחה להתקנת לוח חשמל תלת פאזי החל מ 2300 ₪
איתור תקלת חשמל החל מ 330 ₪
התקנת שקע תלת פאזי (לא כולל תשתית) החל מ 350 ₪

שירותים בקרבת מקום: חשמלאי מוסמך בראשון לציון | חשמלאי בגן יבנה | חשמלאים ברחובות

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

הארקה תפקידה למנוע התחשמלות בשעת עומס או קצר ע"י חיבור ישיר לקרקע. הארקה תקולה יכולה להביא לידי סכנת חיים ואף למקרים של מוות, לכן חובה לבדוק את תקינות הארקה בבית כל כמה שנים.

icon

לרוב החיבור הסטנדרטי שקיים בבתים הוא 25 אמפר, כאשר מחוברים הרבה מכשירי חשמל בבת אחת או כשישנם מכשירים זוללי חשמל מומלץ להגדיל את חיבור החשמל אחרת החשמל יקפוץ לעיתים תכופות.

icon

עלות הגדלת חיבור חשמל מורכבת מעלות של חשמלאי שיכשיר את המערכת להגדלת החיבור (המחיר משתנה בהתאם לכמות ומורכבות העבודה),אגרת הגדלת חיבור לחברת החשמל, בדיקת ביקורת תקינות של חברת החשמל. לכן לא ניתן להעריך מחיר גלובלי להגדלת חיבור חשמל אלא לכל הגדלה מותאם המחיר לפי הדרישות והצרכים.

icon

עבודות חשמל אינם משחק ילדים, טעות קטנה יכולה לגרום לנזקים גדולים ולסכנת חיי אדם. מלבד העובדה שהעסקת אדם לביצוע עבודות חשמל ללא רישיון היא עבירה פלילית.
דילוג לתוכן