תפריט סגור

חשמלאי בבאר שבע

חשמלאי בבאר שבע SOS מעכשיו לעכשיו
השקע נשרף? הפקק מסרב לעלות למרות שכיבית את כל המוצרים החשמליים שבבית? חשמלאי בבאר שבע יוכל להגיע אליך תוך חצי שעה בלבד עם כל הציוד הנדרש כדי להחזיר את האור לדירה שלך. החשמלאים שלנו מחזיקים ברישיונות בתוקף ונעזרים אך ורק באביזרי חשמל האיכותיים ביותר, בעלי תווי התקן המחמירים ביותר ויעניקו לך את המחירים המשתלמים ביותר!

חשמלאי בבאר שבע 24 שעות ביממה

שירות חשמלאים בבאר שבע – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
הזמנת חשמלאי בבאר שבע מחיר החל מ – 200 ₪
חשמלאי מוסמך בבאר שבע בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי בבאר שבע חייגו: 055-977-9950

חשמלאי בבאר שבע

חשמלאים בבאר שבע לתיקון ארון חשמל

לוח חשמל אחראי לאספקת החשמל לפקקים השונים אשר בתורם מעבירים את החשמל לאזורים השונים בבית. לוח החשמל שואב את החשמל שלו מארון החשמל של חברת החשמל אשר ממוקם בקרבת הבית שלך.

לוח חשמל מתבלה עם הזמן, במיוחד אם הוא לא הוחלף זמן רב ולכן הוא מועד לתקלות שיכולות להתחיל בפקק סורר שלא עולה בחזרה ועד להתחממות ולשריפה. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך להזמין חשמלאי מוסמך לבדיקות תקופתיות כדי שיוכל לאבחן תקלות כאלו מבעוד מועד ולחסוך לך זמן, כסף ותקלות חשמל.
היות ואין לך ידע בחשמל, חשמלאים חובבנים עלולים לנצל את זה כדי לנסות ולהמציא תקלות לא קיימות או להפריז בערכן של תקלות קטנות. זו הסיבה שהחלטנו לפרט את תקלות ארון החשמל הנפוצות ביותר וגם כאלה שמצריכות החלפה של ארון חשמל, כך שהשיחה הבאה שלך עם חשמלאי בבאר שבע תהיה מקצועית יותר.

  • פיוזים שרופים
    לוח החשמל מורכב מאביזרי פלסטיק כמו פיוזים. עם הזמן וכתוצאה ממעבר חשמל קבוע, הפלסטיק נמס וחושף את חוטי החשמל מה שעלול לגרום לחימום יתר ולשריפה של הפיוז. עוד תקלה שיכולה לגרום לפיוז להישרף היא עומס חשמל חד כתוצאה מפקק לא תקין או מכת ברק.
  • קורוזיה
    חלקי המתכת שנמצאים בארון החשמל מתחמצנים עם הזמן ומפתחים קורוזיה שמכבידה על מעבר החשמל ומורידה משמעותית את איכות העברת החשמל.
  • הפסקות חשמל תכופות מדי
    אם לוח החשמל שלך מקפיץ את החשמל מדי פעם, זה בסדר גמור וזה חלק מהתפקיד שלו. הלוח אמון על ויסות כמות החשמל שמגיעה לפקקים השונים ולכן אם החשמל שלך קפץ, יש לכך סיבה. אבל מה קורה כשהחשמל קופץ לעיתים קרובות מדי? במקרה הזה כנראה שכדאי לקרוא לחשמלאי כדי שיברר את הסיבה האמיתית מאחורי הניתוקים.
  • חיבור פיראטי \ גניבת חשמל
    כן, גם בתחום החשמל יש גניבות ולצערנו נתקלנו בלא מעט מקרים בהם שכנים גנבו חשמל זה מזה. במידה וצריכת החשמל שלך גבוהה מדי והחשמל שלך קופץ לעיתים תכופות מדי מבלי שהכנסת מוצרי חשמל חדשים וזוללים לבית, כדאי לך ליצור איתנו קשר כדי שנבחן את נושא גניבת החשמל.

כללי ברזל לבחירת חשמלאי בבאר שבע

אנחנו בטוחים שכבר ערכת לא מעט שיטוטים ברחבי גוגל כדי למצוא חשמלאי בבאר שבע לתקלות החשמל בביתך, ואנחנו בטוחים שכולם היו חשמלאים מוסמכים וחשמלאים מומלצים בבאר שבע. אבל איך אפשר לוודא את זה? באמצעות הכללים הבאים כמובן:

  1. תעודת חשמלאי מוסמך בתוקף
    חשמלאי מוסמך חייב לתקף את הרישיון שלו מדי שנה על ידי השתלמויות, הסמכות וכמובן מבחנים שונים מטעם משרד התמ"ת. חשמלאי שעובד ללא רישיון חשמלאי מוסמך בתוקף עובר עבירה פלילית שדינה מאסר ומסכן אותך ואת הבית שלך!
  2. ניסיון ומוניטין
    יחד עם התפתחות הטכנולוגיה, גם תקלות החשמל מתפתחות ולכן רק חשמלאי מנוסה יוכל להבין לעומק את תקלת החשמל שלך ולטפל בה מהשורש.
  3. לקוחות ממליצים
    טוב שם טוב משמן טוב ולכן אנחנו תמיד ממליצים לשוחח עם לקוחות עבר כדי להבין איך הוא מתנהל עם הלקוחות שלו, מהי רמת השירות שלו וכמובן – איך הוא הצליח לטפל בתקלה ולכמה זמן פתרון התקלה נשמר.

כמה עולה חשמלאי בבאר שבע?

כאן המקום לציין שניתן למצוא בפורטל חשמלאים IL גם קבלני חשמל בבאר שבע ולא רק חשמלאים מוסמכים. להבדיל מחשמלאים, קבלני חשמל יכולים לספק לך מגוון עבודות חשמל בבאר שבע החל מהגדלת חיבור חשמל, דרך תכנון והתקנה של מערכת חשמל חדשה ועד להתקנת בית חכם. מחיר חשמלאים בבאר שבע נגזר מסוג השירות שהוא הגיע לבצע, מורכבות התקלה וכמובן מועד ביצוע התיקון כך שאי אפשר לקבוע מחיר פיקס. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנוכל להבין מהי תקלת החשמל שפרצה אצלך, לנתח אותה ולהציע לך פתרון יעיל, מהיר וחסכוני במיוחד!

לייעוץ חינם עם חשמלאי בבאר שבע חייגו: 055-977-9950

מחירון חשמלאים בבאר שבע

סוג השירות חשמלאי בבאר שבע מחיר
ביקור חשמלאי מוסמך בבאר שבע החל מ 200 ₪
ביקור חשמלאי בבאר שבע בשעות הלילה החל מ 300 ₪
החלפת טיימר לדוד החל מ 250 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪
החלפת מאוורר תקרה החל מ 300 ₪
התקנת נקודת תאורה לבית ולמשרד החל מ 199 ₪
החלפת שקע החל מ 250 ₪
התקנת גוף תאורה בבאר שבע החל מ 250 ₪
התקנת ספוטים החל מ 199 ₪
התקנת שעון שבת החל מ 250 ₪
החלפת מפסק החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 180 ₪
התקנת נקודת חשמל + חציבה החל מ 350 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודת כוח (מזגנים, כביסה, מייבש, כיריים) החל מ 250 ₪
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט חיצוני החל מ 220 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר גבס החל מ 220 ₪
תיקון מזגן מקצר החל מ 250 ₪
נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר רגיל – בטון/בלוקים החל מ 400 ₪
התקנת נקודה תלת פאזית למזגן (לא כולל תשתית) החל מ 450 ₪
התקנת נקודת דוד חשמל כולל מפסק החל מ 400 ₪
התקנת לוח חשמל חד פאזי החל מ 1400 ₪
חשמלאי בבאר שבע מומחה להתקנת לוח חשמל תלת פאזי החל מ 2300 ₪
איתור תקלת חשמל החל מ 330 ₪
התקנת שקע תלת פאזי (לא כולל תשתית) החל מ 350 ₪

שירותים בקרבת מקום: חשמלאי מוסמך ברהט | חשמלאי בשדרות | חשמלאים באופקים

דילוג לתוכן