תפריט סגור

חשמלאי ברמת גן

חשמלאי 24 שעות ברמת גן לשירותך
תקלות חשמל לא מתחשבות בנו ועלולות לפרוץ בכל רגע, מה שמחייב אותך להכיר חשמלאי ברמת גן שפועל מסביב לשעון ומחזיק בציוד חשמל שעומד בתקנים המחמירים ביותר כדי להבטיח שעבודת החשמל תהיה יעילה, מהירה ובטוחה. החשמלאים שלנו זמינים לך בהתראה קצרה כך שלא משנה מה קרה לחשמל שלך, תוך מספר רגעים השגרה שלך תחזור לקדמותה במחירים אטרקטיביים במיוחד!

חשמלאי ברמת גן 24 שעות ביממה

שירות חשמלאים ברמת גן – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
הזמנת חשמלאי ברמת גן מחיר החל מ – 200 ₪
חשמלאי מוסמך ברמת גן בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי ברמת גן חייגו: 055-977-9950

חשמלאי ברמת גן

איך לבחור חשמלאי ברמת גן?

לא צריך לחפש יותר מדי כדי להגיע לחשמלאי ברמת גן. אך האם החשמלאי הזה באמת מקצועי כמו שהוא מספר לך? לצערנו לא מעט לקוחות שלנו נכוו מחשמלאים חובבנים שלעיתים אפילו גרמו נזק גדול יותר בגלל הטיפול הרשלני. ישנם מספר כללים לבחירת חשמלאי מוסמך ברמת גן, שהקפדה עליהם תעניק לך ראש שקט ותחסוך לך המון עוגמת נפש ולא מעט כסף.

  • רישיון עבודות חשמל ברמת גן
    טיפול בתקלות חשמל ללא רישיון חשמלאי ממשרד התמ"ת אסורה והינה עבירה פלילית ולכן הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לך לעשות הוא לדרוש רישיון חשמלאי בתוקף. לאחר מכן יש לוודא שתעודת הזהות המוטבעת על רישיון החשמל זהה לתעודת הזהות של החשמלאי ולאמת את מספר הרישוי של החשמלאי באתר התמ"ת.
  • החזקה של מוצרי חשמל תקניים
    מעבר לעבודה של החשמלאי עצמו, גם לרכיבים שהוא מרכיב בדירה יש המון משקל ולכן כדאי לשאול את החשמלאי האם המוצרים שלו, בין אם זה קומקום או התקנה של מאוורר תקרה, עומדים בתקנים בינלאומיים כמו האמריקאיים והאירופים כדי להבטיח שהם יעמדו בעומסים השונים וישרתו אותך נאמנה לאורך זמן.
  • אחריות על עבודות חשמל ברמת גן
    חשמלאי מוסמך ברמת גן יעניק לך אחריות מלאה על עבודות החשמל שלו גם אם זה התקנה לתעלות של חשמל בבית ולכן אנחנו ממליצים להתרחק מכל חשמלאי אחר שינסה להתחמק ממתן אחריות מלאה על העבודה שלו.
  • מחיר אטרקטיבי
    כמו בכל מוצר ושירות אנחנו ממליצים לך לערוך סקר שוק כדי להבין פלוס מינוס מהו טווח המחירים לביקור חשמלאי ברמת גן כדי להבין איזה חשמלאי עומד מולך. חשמלאי שידרוש מחיר גבוה מדי מנסה לגזור עליך קופון שמן ואילו חשמלאי שיעניק לך מחיר נמוך במיוחד ככל הנראה מתחיל או חובבן שעלול לגרום יותר נזק מתועלת.
  • לקוחות עבר
    טוב שם טוב משמן טוב כך אומר הפתגם הידוע, ובצדק. אנחנו תמיד נמליץ למצוא חשמלאי מומלץ ברמת גן מכיוון שלקוחות העבר שלו יוכלו לספר לך אודות ההתנהלות מולו, איכות העבודה וחומרי הגלם וכמובן השירות והאחריות שהוא מספק לעבודות שלו.

חשמלאי מוסמך ברמת גן לשירותי חשמל נוספים

חשמלאי ברמת גן יכול לעזור לך במגוון רחב של שירותי חשמל שאפילו לא ידעת. מעבר לטיפול בקצרים ובלוח החשמל, חשמלאי מומלץ ברמת גן יעזור לך להתקין גופי תאורה ומאווררי תקרה, לתכנן מערכת חשמל חדשה או לשפץ מערכת חשמל קיימת, להחליף את כל חוטי החשמל שבבית ולהעביר אותך מחיבור פאזה לחיבור תלת פאזי בליווי מלא עד בדיקת חברת החשמל.

איך לחסוך בחשמל בבית?

באמצעות מספר פעולות פשוטות ניתן לחסוך משמעותית בחשבון החשמל ובכסף. רוצה לדעת איך? פרטים נוספים ברשימה מטה:

  • כיבוי מוצרי חשמל במצב Stand By
    למרות שזה נשמע מבטיח, מצב Stand by כן צורך חשמל ולכן אפשר וצריך בהחלט לכבות את מכשירי החשמל שנמצאים במצב הזה כדי לחסוך בחשמל.
  • התקנת טיימר לדוד שמש
    אין אחד ואחת שלא שכחו לפחות כמה פעמים במהלך החורף לכבות הדוד ולכן טיימר הוא פתרון מצוין שיעזור לך להדליק את הדוד לפרק זמן קבוע מראש, ללא צורך לזכור לכבות אותו. כך ייחסכו המון חשמל ולא מעט בעיות בדוד השמש.
  • הרתחת מים באמצעות הגז
    קומקום חשמלי הוא אחד ממכשירי החשמל הבזבזניים ביותר הקיימים אצלך בבית. מעבר של הרתחת מים בגז יחסוך לך חשמל וירתיח את המים לטמפרטורה מקסימלית.

כמה עולה חשמלאי ברמת גן?

כמו שהבנת, חשמלאי יכול לספק לך מגוון שירותים רחב לכל מיני תקלות חשמל ולכן אין מחיר אחיד לטיפול של חשמלאי. בנוסף, גם למרכיב הזמן של הקריאה לשירות חשמלאי ברמת גן יש משמעות בהצעת המחיר כשהגעה לביתך בלילה, בחגים או בשבתות תייקר את הסכום הסופי. אך מצד שני, המומחיות של החשמלאים שלנו מאפשרת לך ליהנות מעבודה מהירה, מקצועית ואיכותית במחירים משתלמים במיוחד! להזמנת חשמלאים ו/או קבלני חשמל ברמת גן צרו איתנו קשר ללא היסוס!

לייעוץ חינם עם חשמלאי ברמת גן חייגו: 055-977-9950

מחירון חשמלאים ברמת גן

סוג השירות חשמלאי ברמת גן מחיר
ביקור חשמלאי מוסמך ברמת גן החל מ 200 ₪
ביקור חשמלאי ברמת גן בשעות הלילה החל מ 300 ₪
החלפת טיימר לדוד החל מ 250 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪
התקנת נקודה למכונת כביסה החל מ 250 ₪
התקנת נקודת תאורה לבית ולמשרד החל מ 199 ₪
החלפת שקע החל מ 250 ₪
התקנת גוף תאורה ברמת גן החל מ 250 ₪
התקנת ספוטים החל מ 199 ₪
התקנת מצלמות אבטחה החל מ 250 ₪
החלפת מפסק החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 180 ₪
התקנת נקודת חשמל + חציבה החל מ 350 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודת כוח (מזגנים, כביסה, מייבש, כיריים) החל מ 250 ₪
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט חיצוני החל מ 220 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר גבס החל מ 220 ₪
בדיקת פחת בלוח החל מ 199 ₪
נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר רגיל – בטון/בלוקים החל מ 400 ₪
התקנת נקודה תלת פאזית למזגן (לא כולל תשתית) החל מ 450 ₪
התקנת נקודת דוד חשמל כולל מפסק החל מ 400 ₪
התקנת לוח חשמל חד פאזי החל מ 1400 ₪
חשמלאי ברמת גן מומחה להתקנת לוח חשמל תלת פאזי החל מ 2300 ₪
איתור תקלת חשמל החל מ 330 ₪
התקנת שקע תלת פאזי (לא כולל תשתית) החל מ 350 ₪

שירותים בקרבת מקום: חשמלאי מוסמך בתל אביב | חשמלאי בגבעתיים | חשמלאים בבני ברק

לקוחות ממליצים:

שאלות נפוצות

icon

לא אחת קורה שנוצר קצר בבית דווקא בשעות הלילה עלות ביקור חשמלאי בשעות הלילה מתחילה ב300 ש"ח ומשתנה בהתאם לתקלה ולטיפול בה.

icon

כשניגשים להזמין חשמלאי בראש ובראשונה צריך לדאוג שלחשמלאי תהיה תעודה בתוקף, דבר שני רצוי לבדוק שהחשמלאי עובד עם חומרים תיקניים, דבר נוסף כדאי לקבל המלצות וחוות דעת מלקוחות קודמים של החשמלאי.

icon

אחריות על העבודה אמורה להיות חלק בלתי נפרד ממשנתו של בעל מקצוע. אך לצערנו הרב, היות והשוק פרוץ, קבלה מהווה מעין אסמכתא על ביצוע העבודה ועל זמן האחריות.

icon

התקנת נקודת כוח מתחילה ב250 ש"ח עבור נקודה סטנדרטית, אך עלול להשתנות אם ההתקנה נהיית יותר מורכבת.
דילוג לתוכן