תפריט סגור

התקנת מאוורר תקרה

כל מה שצריך לדעת על התקנת מאוורר תקרה
הבריזה הנעימה והמלטפת שמאוורר התקרה מספק היא בדיוק מה שצריך כדי לאוורר את הבית ולפזר את החום. רכישת מאוורר תקרה היא פעולה פשוטה ואילו פעולת ההרכבה עלולה להיות מורכבת יותר ולכן מומלץ להיעזר במומחים שיגיעו אליך הביתה 24 שעות ביממה ויסייעו לך לבצע התקנת מאוורר תקרה בצורה מקצועית, יעילה וכמובן – משתלמת במיוחד!

החלפת מאווררי תקרה בפריסה ארצית

תקלות חשמל פותרים אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
שירות החלפת מאוורר תקרה מחיר החל מ – 300 ₪
חשמלאי מוסמך להתקנת מאוורר תקרה בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם לגבי התקנת מאוורר תקרה חייגו: 055-977-9950

התקנת מאוורר תקרה

איך מתקינים מאוורר תקרה?

מאווררי התקרה יכולים להיות שונים בגודלם, בצבעם ובהספק שלהם, אבל ההתקנה של מאווררי התקרה דומה, כך שמהבחינה הזו אפשר להיות רגועים. יחד עם זאת, ישנם מספר שלבי התקנה ואולי גם תיקוני חשמל שחייבים לפעול בדיוק לפיהם כדי שהמאוורר יעבוד בצורה חלקה וחשוב מכך, לא יצנח מהתקרה לפתע, כך גם במקרה של תיקון מאוורר תקרה.

מה עלול להסתבך בהתקנת מאוורר תקרה?

מאוורר תקרה נלחם בכוח הכבידה מכיוון שהוא תלוי מהתקרה מטה, מה שאומר שמופעל על התקרה עומס תמידי כזה או אחר שעם הזמן נחלש ומחייב תחזוקה שוטפת. כשמתקינים מאוורר תקרה צריך לקחת בחשבון את כובד המנוע של המאוורר, העבודה המורכבת על התקרה המאוזנת ולא על קירות הבית המאונכים וכמובן חיווט ביצוע עבודה של חיבורים חשמליים השונים לנקודת החשמל. כל תקלה באחד מהשלבים האלו עלולים לגרום לנזק למאוורר ואף סכנה שהמאוורר יפול מהתקרה על בני המשפחה. זו הסיבה שאנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד להתקנת מאוורר תקרה!

התקנת מאוורר תקרה מהתחלה ועד הסוף

החלטת לנסות להתקין את המאוורר לבד? מעולה! נשמח לנסות לעזור לך להתקין את מאוורר התקרה בצורה הטובה ביותר על ידי המדריך המפורט שהכנו עבורך. קדימה, מתחילים!

  • קריאת הוראות ההתקנה
    הצעד הראשון בהתקנת מאוורר תקרה מתחיל דווקא מהאריזה, עליה מופיעות הוראות ההתקנה הייחודיות למאוורר שרכשת. אם מאוורר התקרה שלך מכיל תאורה או קופסת בקרת מהירות, ככל הנראה שידרשו חיבורי חשמל חדשים ויש לקרוא לחשמלאי ולא לנסות לבד!
  • הורדת החשמל בבית
    יש לצאת החוצה אל ארון החשמל ולהוריד את כל הפקקים של הבית כדי להיות על הצד הבטוח.
  • בחינת נקודת חיבור החשמל
    ככל הנראה מאוורר התקרה שרכשת הולך להחליף איזשהו גוף תאורה שהיה מורכב בתקרה שלך הרבה זמן ללא צורך והגיע הזמן לפרק אותו. לאחר הפירוק עליך להבין האם חוטי החשמל שנותרו שם מספיק תקינים כדי לחבר אותם למאוורר. האם הם ארוכים מספיק וניתן להוסיף להם תעלות חשמל? אם הם לא שרופים וכמובן לא מתפוררים, ניתן להתקין באמצעותם את מאוורר התקרה.
  • מדידת חורים לפני קדיחה
    באמצעות עיפרון או עט, יש לסמן את מיקום החורים שיש לקדוח על מנת להתקין את המאוורר. יש לשים לב שהקידוחים לא פוגעים בכבלי החשמל שבתקרה!
  • קדיחת החורים בתקרה
    לאחר שהכל מוכן, יש לקדוח את החורים בתקרה. בגלל שמאוורר תקרה מועד לתזוזות וטלטלות, מומלץ לקדוח עמוק ככל הניתן כדי שהדיבלים יהיו מהודקים כמה שאפשר לתקרה. אם התחלת לקדוח והתקרה מתפוררת או לא מעניקה לך מספיק בטחון שהיא תחזיק את המאוורר, אנחנו מאוד ממליצים לעצור ולהתייעץ עם מתקין מאוורר תקרה שעוסק גם בהתקנת גופי תאורה.
  • חיבור המאוורר לחוטי החשמל
    כשהמאוורר מקובע ומאוזן, יש לחבר אותו לחוטי החשמל ולהדק היטב את הברגים.
  • הפעלת מאוורר התקרה בפעם הראשונה
    אם ביצעת את כל השלבים כהלכה, לא יהיו בעיות בהפעלה של המאוורר. אך אם המאוורר מתחיל לרעוד ונראה שהוא לא יושב טוב, מומלץ מאוד לכבות אותו ולקרוא לאיש מקצוע.

כמה עולה התקנת מאוורר תקרה?

היום קיימים עשרות סוגים של מאוורריי תקרה שמגיעים עם תאורה, עוצמות שונות ושוני מהותי בהרכבה ולכן קשה מאוד לקבוע מחיר לפני שמבינים באיזה מאוורר תקרה מדובר. יחד עם זאת, המומחיות שלנו בתחום תאפשר לך ליהנות ממחיר התקנת מאוורר תקרה נמוך ומאיכות ביצוע ברמה הגבוהה ביותר.

לייעוץ חינם לגבי החלפת מאוורר תקרה חייגו: 055-977-9950

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
ביקור חשמלאי מוסמך החל מ 200 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת זרוע לטלוויזיה החל מ 199 ₪
החלפת חוטי חשמל החל מ 250 ₪
התקנת אזעקה בבית החל מ 250 ₪
התקנת גוף תאורה במאוורר החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן