תפריט סגור

התקנת טלוויזיה

התקנת טלוויזיה על ידי מתקין טלוויזיה מומחה
עולם הטלוויזיות הופך לטכנולוגי וגדול הרבה יותר מבעבר. היום יצרניות הטלוויזיות מתחרות על מי תייצר את הטלוויזיה הגדולה יותר, מה שהפך את נושא התקנת טלוויזיה לחשוב במיוחד. בפורטל חשמלאים IL ניתן למצוא מתקיני טלוויזיה מקצועיים שיגיעו אליך בהתראה קצרה ויתקינו את הטלוויזיה שלך במהירות, ביעילות, בבטיחות וכמובן במחירים משתלמים במיוחד!

התקנת טלוויזיה בבית בפריסה ארצית

התקנת טלוויזיה אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי עבודות החשמל במקום אחד!
שירות התקנת טלוויזיה מחיר החל מ – 200 ₪
חשמלאי מוסמך להתקנת טלוויזיה בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת טלוויזיה בבית חייגו: 055-977-9950

התקנת טלוויזיה

התקנת טלוויזיה על קיר – איך מתחילים?

למרות שזו נשמעת עבודה פשוטה, התקנת טלוויזיה על קיר בנויה ממספר שלבים שחשוב לבצע אחד אחרי השני כדי שהתהליך יהיה יעיל ובטוח.

בחירת מתקן לטלוויזיה
ישנם שני סוגים שונים של מתקנים לטלוויזיה שלכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלו, תלוי מה הצורך שלך.

  1. מתקן זרוע:
    התקנת מתקן זרוע
    מתאימה לחדרים בהם אין מספיק קיר כדי לתלות את הטלוויזיה בצורתה הרגילה או אם רוצים שהטלוויזיה תוכל לזוז מעט כמו במטבחים לדוגמה. חשוב לזכור שמתקן זרוע איננו מתאים לתלייה על קיר גבס מכיוון שהחומר הזה לא יצליח להחזיק את משקלי המתקן והטלוויזיה.
  2. מתקן צמוד קיר:
    המתקן הקלאסי אשר מעמיד את הטלוויזיה על הקיר כמו תמונה. המתקן הזה מגיע עם שני חלקים – מתקן תלייה על הקיר ומוטות מתכת אותם מבריגים לתוך הטלוויזיה. המתקן הזה נחשב לנוח במיוחד מכיוון שניתן יחסית בקלות להוריד את הטלוויזיה ממנו ולהחזיר אותה שוב. בניגוד למתקן זרוע, מתקן צמוד קיר מתאים להתקנה לכל סוגי הקירות כולל גבס.

איך לבצע התקנת טלוויזיה בצורה נכונה?

התקנת טלוויזיה נכונה על ידי חשמלאי מוסמך היא ההבדל בין ניצול מקסימלי של הטלוויזיה לבין צוואר תפוס. דיברנו עם מתקיני טלוויזיות שעובדים איתנו ויצרנו עבורך רשימה של טיפים שיעזרו לך ליהנות אף יותר מהטלוויזיה החדשה שלך!

בחירת גודל טלוויזיה
חנויות מוצרי החשמל מתמחות ביצירת אולמות תצוגה מפתים שיגרמו לך לרצות את הטלוויזיה הגדולה ביותר בחנות. אבל האם היא באמת מתאימה לחלל בה היא תותקן? התקנת טלוויזיה נכונה מתחילה מהתאמה נכונה של גודל טלוויזיה לפי חדר. מתקין טלויזיה מטעם הפורטל שלנו ישמח לעזור לך לבחור את הטלוויזיה הנכונה לך בשיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות!

מיקום הטלוויזיה
הנוסחה לקביעת מיקום הטלוויזיה היא כזו – גודל הטלוויזיה, מרחק הצפייה בטלוויזיה והמיקום בו ממוקמת הטלוויזיה (סלון, חדר שינה). מתקין טלויזיות מקצועי יעזור לך להבין איפה המיקום המתאים ביותר להתקין את הטלוויזיה כך שההנאה ממנה תהיה מקסימלית!

וידוא קבלת סט ברגים
הטלוויזיה שלך צריכה להגיע עם סט ברגים אשר ישמש לחיבור הטלוויזיה למעמד שלה. הסיבה שהכנסנו את הסעיף הזה היא שלא מעט לקוחות שלנו גילו להפתעתם שהטלוויזיה שלהם הגיעה ללא הברגים האלו, מה שעיכב את עבודות החשמל והתקנת הטלוויזיה. מצד שני, מתקיני הטלוויזיה מכירים את הנושא מקרוב ולכן אפשר לסמוך עליהם שיש להם את הברגים המתאימים.

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת טלוויזיה בבית חייגו: 055-977-9950

מחיר התקנת טלוויזיה

ישנם שלושה גורמים אשר משפיעים על המחיר הסופי של התקנת טלויזיה על קיר:

גודל הטלוויזיה
מחיר התקנת טלוויזיה עד 60 אינצ' הינו בסביבות 200-250 שקלים ואילו טלוויזיות מעל 60 אינצ' יתומחרו ב 100 שקלים נוספים בגלל המשקל והגודל שלהן.

סוג מתקן התלייה
כפי שלמדת, ישנם שני סוגים של מתקני תלייה לטלוויזיה. חלק מהמתקינים לא יבדילו בין המתקנים השונים ויגבו את אותם מחירים אך בהחלט קיימים מתקינים שיגבו מעט יותר בהתקנת מתקן זרוע. כדאי לך לשאול את המתקין האם קיימים הבדלים במחיר במעמד השיחה.

מיקום תליית הטלוויזיה
רוב ההתקנות, בין אם התקנה של טלוויזיה או מכשירים אחרים כמו התקנת מאוורר תקרה, מתבצעות על קירות בין אם הם בסלון או בחדר השינה. אך לפעמים יש צורך להתקין את הטלוויזיה במקומות מיוחדים שמעט מסבכים את העבודה ולכן מייקרים אותה. התקנת טלוויזיה על תקרה או בתוך נישה מיוחדת בקיר גבס תייקר את ההתקנה בעוד 100 שקלים.

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 200 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת זרוע לטלוויזיה החל מ 199 ₪
החלפת חוטי חשמל החל מ 250 ₪
בדיקת חשמל החל מ 200 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪

דילוג לתוכן