תפריט סגור

חשמלאי בכפר סבא

חשמלאי 24 שעות בכפר סבא – בזמינות מיידית!
תקלות חשמל יכולות להוציא אותך מדעתך כשהן קורות פתאום ומנתקות אותך מהשגרה. כמעט תמיד התקלות יבואו כשבדיוק עבדת עם המחשב, הגעת עם קניות מהסופר או באמצע הלילה כשהמזגן עובד. זו הסיבה שפורטל חשמלאים IL מחזיק מספר חשמלאים בכפר סבא אשר זמינים עבורך מסביב לשעון עם כל הציוד הנדרש, המיומנויות והניסיון רב השנים שיש להם! תפסה אותך הפסקת חשמל? חשמלאי בכפר סבא מטעם הפורטל שלנו כאן לעזרתך בשירות הטוב ביותר ובמחירים הנמוכים ביותר!

חשמלאי בכפר סבא 24 שעות ביממה

שירות חשמלאים בכפר סבא – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
הזמנת חשמלאי בכפר סבא מחיר החל מ – 200 ₪
חשמלאי מוסמך בכפר סבא בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי בכפר סבא חייגו: 055-977-9950

חשמלאי בכפר סבא

טיפים לחיסכון בחשמל מאת חשמלאי בכפר סבא

חשמלאי מומלץ בכפר סבא ירצה לשתף אותך בידע שלו כדי לעזור לך לשפר את איכות החיים שלך ולחסוך לא מעט כסף בדרך גם בעת חיבור חשמל בדירה חדשה. זו הסיבה שבחרנו לשלב כאן 3 טיפים משמעותיים וקלים מאוד לביצוע שיראו מעולה בחשבון הבנק שלך.

  • בחירת מוצרי חשמל יעילים
    אנחנו לא יכולים באמת לחיות בלי מוצרי חשמל ולכן מן הסתם שיהיה אצלנו עומס חשמלי כלשהו בבית. יחד עם זאת, בתקופה האחרונה אנחנו עדים לשינוי בתחום החשמל כשהחברות מתחרות בעצמן על ייצור מוצרי חשמל יעילים אנרגטית. היעילות הזו מתורגמת לא רק בחסכון בחשמל אלא באיכות העבודה שהמוצר מספק ולכן תמיד מומלץ לרכוש מוצר חשמלי עם דרגת סימון A.
  • צריכת חשמל בשעות הערב
    לא הרבה יודעים אבל מחיר החשמל צונח בשעות הלא עמוסות, קרי ערב ולילה, ולכן עדיף להפעיל מוצרי חשמל כבדים כמו מכונות כביסה, מייבשים ומדיחים בשעות האלו כדי לחסוך בכסף ולהקל על רשת החשמל הארצית.
  • הצבת המקרר במיקום אסטרטגי
    המקרר הוא מוצר מורכב אשר מפיק קור וכולא אותו, אך מצד שני מייצר המון חום מהמנוע ולכן הוא במאבק מתמיד להישאר קר. מיקום המקרר במקומות קרים יותר, זאת אומרת לא לצד מוצרי חשמל כבדים אחרים, תעזור לו לשמור על הטמפרטורה שלו ולא תאלץ אותו להשתמש ביותר חשמל.

זו הסיבה שמומלץ להזמין בדיקת הארקה

חשמל הוא עסק מסוכן מאוד שאסור להקל בו ראש ומומלץ מאוד לוודא מעת לעת את התקינות של מערכות החשמל בבית שלך בעזרתו של חשמלאי בכפר סבא. חלק מהבדיקות האלו היא בדיקת הארקה אשר תפקידה למנוע התחשמלות על ידי טיוב החשמל ישירות לאדמה במקרה של תקלה כזו או אחרת. ההארקה היא כבל שצריך להיות מותקן בכל נקודת חשמל בבית ולכן בדיקת הארקה תאפשר לך לדעת שכל הנקודות תקינות ומוכנות למנוע אסון במקרים של תקלות. 

מה תפקידו של מונה חשמל ואיך הוא עובד?

כולנו מכירים את הקופסה המוזרה שנמצאת ליד לוח החשמל בארון. המונה הזה מותקן על ידי חברת החשמל והתפקיד שלו הוא לנטר את השימוש שלך בחשמל כדי לדעת בכמה לחייב אותך. המונה מחשב את החשמל לפי פעימות ומזיז סוג של דיסק אשר מסובב את הנתונים במונה ומציג את צריכת החשמל של הדירה שלך.

חיוב החשמל נעשה על ידי כמות צריכת החשמל בשעה, דהיינו קוט"ש (קילוואט בשעה). את המחיר של הקוט"ש קובעת הרשות לשירותים ציבוריים – חשמל שפועלת מטעם הממשלה בצורה בלתי תלויה ומפקחת על חברת החשמל. חברת החשמל שולחת נציג מטעמה שעובר על ארונות החשמל ומחשב את צריכת החשמל החודשית על ידי פעולת חיסור פשוטה של החודש הנוכחי מול החודש שעבר. יחד עם זאת, לפעמים חברת החשמל שולחת הערכת חשבון אשר מתבססת על הצריכה הממוצעת שלך כך שמומלץ מאוד לבדוק את חשבונות החשמל כדי לוודא שלא חויבת לחינם.

לייעוץ חינם עם חשמלאי בכפר סבא חייגו: 055-977-9950

כמה עולה חשמלאי בכפר סבא?

מעבר לטיפול בתקלות חשמל פשוטות כמו החלפת שקע החשמל, חשמלאי בכפר סבא יכול לעזור לך לתכנן נכון את מערכת החשמל שלך כך שהיא תוציא את המקסימום אך באותה נשימה תחסוך לך כסף. מעבר לכך, החשמלאי יכול לחווט מחדש מערכות קיימות, לפתוח נקודות חשמל חדשות בבית ולהתקין סוגים שונים של מוצרי חשמל מורכבים כך שלא משנה איזה סוג של תיקון או עבודת חשמל נדרשים, החשמלאים שלנו יבצעו את העבודה בצורה המקצועית, האיכותית והמסורה ביותר שיש. גם בגזרת המחירים אנחנו מובילים את השוק ומציעים לך את כל עבודות חשמל בכפר סבא כולל החלפת לוח חשמל במחירים נמוכים שיאירו לך את הבית אבל לא יחשיכו לך את חשבון הבנק. רוצה להתייעץ איתנו לגבי עבודת חשמל מסוימת? מחפש אחר קבלני חשמל בכפר סבא לעבודות בבית שלך? נשמח לעזור לך בשיחת ייעוץ והדרכה בחינם וללא כל התחייבות!

מחירון חשמלאים בכפר סבא

סוג השירות חשמלאי בכפר סבא מחיר
ביקור חשמלאי מוסמך בכפר סבא החל מ 200 ₪
ביקור חשמלאי בכפר סבא בשעות הלילה החל מ 300 ₪
החלפת טיימר לדוד החל מ 250 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪
החלפת מאוורר תקרה החל מ 300 ₪
התקנת נקודת תאורה לבית ולמשרד החל מ 199 ₪
החלפת שקע החל מ 250 ₪
התקנת גוף תאורה בכפר סבא החל מ 250 ₪
התקנת ספוטים החל מ 199 ₪
התקנת אטמור החל מ 199 ₪
החלפת מפסק החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 180 ₪
התקנת נקודת חשמל + חציבה החל מ 350 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודת כוח (מזגנים, כביסה, מייבש, כיריים) החל מ 250 ₪
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט חיצוני החל מ 220 ₪
התקנת נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר גבס החל מ 220 ₪
החלפת חוטי חשמל החל מ 250 ₪
נקודת חשמל חדשה – חיווט בתוך קיר רגיל – בטון/בלוקים החל מ 400 ₪
התקנת נקודה תלת פאזית למזגן (לא כולל תשתית) החל מ 450 ₪
התקנת נקודת דוד חשמל כולל מפסק החל מ 400 ₪
התקנת לוח חשמל חד פאזי החל מ 1400 ₪
חשמלאי בכפר סבא מומחה להתקנת לוח חשמל תלת פאזי החל מ 2300 ₪
איתור תקלת חשמל החל מ 330 ₪
התקנת שקע תלת פאזי (לא כולל תשתית) החל מ 350 ₪

שירותים בקרבת מקום: חשמלאי מוסמך ברעננה | חשמלאי בראש העין | חשמלאים בהרצליה

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

המונה מותקן על ידי חברת החשמל ותפקידו הוא לנטר את השימוש בחשמל כדי לחשב את החיוב החודשי או הדו חודשי.

icon

הארקה תפקידה למנוע התחשמלות וזליגה של חשמל ע"י חיבור ישירות לאדמה במקרה של תקלה כזו או אחרת. ההארקה היא מערכת מצילה חיים ומונעת אסונות. בדיקת הארקה בודקת שכל הנקודות תקינות למנוע אסון במקרים של תקלות. 

icon

חיוב החשמל מחושב על פי צריכה לפי שעה דהיינו קוט"ש. ככל שיש שימוש במכשירים חשמליים באותה שעה המחיר עולה.

icon

מחיר ביקור חשמלאי ממוצע הינו החל מ-200 ש"ח לביקור.
דילוג לתוכן