תפריט סגור

התקנת טיימר לדוד חשמל

התקנת טיימר לדוד חשמל בזול
אין כמו להגיע הביתה אחרי יום עבודה מפרך, להדליק את הדוד ולהתפנק במקלחת חמה ומרעננת. אבל מה קורה כששכחת את הדוד בפעם האלף? הדוד מתחמם ללא סיבה, מבזבז לך חשמל וכסף ואפילו עלול להתפוצץ מרוב החום. הפתרון הפשוט ביותר הוא התקנת טיימר לדוד בו ניתן לכוון את משך הזמן הדרוש לחימום הדוד ולשכוח מבזבוז מיותר של חשמל וכסף!

התקנת טיימר לדוד חשמל בבית בפריסה ארצית

התקנת טיימר לדוד חשמל אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות ועבודות החשמל במקום אחד!
שירות החלפת טיימר לדוד חשמל מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת טיימר לדוד חשמל בבית חייגו: 055-977-9950

התקנת טיימר לדוד חשמל

איך מתבצע התקנת טיימר לדוד חשמל?

טיימר, כשמו כן הוא, הוא שעון עצר שסופר זמן במקטעים שונים. הטיימר דולק כל עוד המתגים שלו לחוצים כלפי מעלה, זאת אומרת שהטיימר סוגר מעגל. ברגע שחלף הזמן שכיוונת, המתגים לחוצים כלפי מטה והמעגל החשמלי לא הושלם כך שהטיימר כבוי ולא מבזבז חשמל.

החלפת טיימר לדוד חשמל

כאן המקום לציין שהתעסקות חשמל היא מסוכנת ואסורה על פי חוק ולכן אנחנו ממליצים לך להזמין חשמלאי שיבצע התקנת טיימר לדוד או תיקונים דומים כמו החלפה של פלאנג' בדוד כדי שהתהליך יהיה תקין וכמובן בטוח. התקנת טיימר לדוד לבד עלולה לקצר את החשמל ואפילו לגרום לשריפה!

איזה חשמלאי מוסמך לבצע התקנת טיימר לדוד חשמל?

ישנם מספר רישיונות חשמל שכדאי לך להכיר כדי לוודא שהחשמלאי מוסמך להחליף את הטיימר שלך או לבצע התקנה של שעון לדוד ולא מסכן אותך ואת עצמו. דרגות הרישוי מתארות את ההסמכות והמבחנים שהחשמלאי עבר ומייצגות את סוגי התיקונים שהוא יכול להעניק במסגרת הרישיון.

  • חשמלאי מעשי
    דרגת הרישוי הבסיסית ביותר אשר מאפשרת לחשמלאי לטפל במספר מועט יחסית של תקלות חשמל ותמיד בפיקוח של חשמלאי מוסמך
  • חשמלאי מוסמך
    ההסמכה הנפוצה ביותר. הסמכה זו מאפשרת לחשמלאי לטפל בכל תקלות החשמל הביתיות ללא צורך בפיקוח ולרוב לא תהיה סיבה להזמין חשמלאי בדרגה בכירה יותר. זהו החשמלאי שאתם זקוקים על מנת לבצע התקנת טיימר לדוד חשמל בבית.
  • חשמלאי בכיר
    מוסמך לבצע בדיקות חשמל ולטפל בכל התקלות במגזר הפרטי ובחלק גדול בתקלות במגזר התעשייתי.
  • מהנדס חשמל
    דרגת הרישוי הבכירה ביותר אשר מאפשרת למחזיק בה לטפל בכל תקלות החשמל הקיימות.

איך לוודא שהרישיון של החשמלאי בתוקף?

אנחנו ממליצים לך לברר כבר בשיחה הראשונית עם החשמלאי האם הרישיון שלו בתוקף ולבקש את מספר הרישוי שלו כדי לאמת אותו באתר משרד התמ"ת גם אם מדובר על עבודה פשוטה לכאורה של התקנת גופי תאורה בבית. במידה והכל תקין, ניתן להזמין את החשמלאי לעבודה אך גם במעמד המפגש כדאי לך לוודא שתעודת הזהות של החשמלאי תקינה ותואמת את תעודת הזיהוי ברישיון הנהיגה / תעודת הזהות שלו. הסיבה לכך היא שנתקלנו במספר לקוחות שנכוו מטיפול כושל בתקלות שלהם והסתכנו בהסתבכות עם החוק מכיוון ששכירת חשמלאי ללא רישיון היא עבירה פלילית! לאחר שווידאת שהחשמלאי הוא באמת זה שמופיע על רישיון החשמל, נותר לך רק לוודא שדרגת הרישוי שלו היא חשמלאי מוסמך וזהו, אפשר להתחיל לעבוד!

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת טיימר לדוד חשמל בבית חייגו: 055-977-9950

כמה עולה התקנת טיימר לדוד חשמל?

כמו בכל מוצר, גם שוק הטיימרים שופע מותגים וחברות שונות כך שיש לך טווח מחירים יחסית רחב לרכישת טיימרים החל מעשרות שקלים וכלה במאות שקלים כך שהכל תלוי בתקציב שלך ובדרישות הספציפיות שלך. היום ניתן להשיג טיימרים פשוטים שמתחברים אל נקודות החשמל אך גם כאלו שמחוברים לאפליקציות ופועלים על WiFi ולכן אנחנו ממליצים לך להתייעץ עם החשמלאי שלרוב יוכל להשיג את הרכיבים האלו במחירים זולים יותר. חשמלאי הוגן לרוב יגבה ממך רק את עלות ההתקנה (במידה ובחרת טיימר פשוט) כך שגם זה מדד להבין האם החשמלאי שהזמנת הוא איש מקצוע הוגן וישר ויבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. 

הטיימר שלך התקלקל? אין שום בעיה! החשמלאים שלנו זמינים עבורך 24 שעות ביממה ויכולים להגיע אליך תוך זמן קצר ובהתראה מיידית כדי לבצע התקנת טיימר לדוד בדרך הבטוחה, היעילה והמשתלמת ביותר!

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
ביקור חשמלאי מוסמך החל מ 200 ₪
החלפת גוף חימום בדוד החל מ 350 ₪
החלפת תרמוסטט לדוד שמש החל מ 250 ₪
החלפת מתג לדוד החשמל החל מ 200 ₪
החלפת מפסק לדוד החל מ 200 ₪
תיקון דוד מקצר החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן