תפריט סגור

בדיקת פחת בלוח

בדיקת פחת בלוח חשמל יכולה להציל את החיים שלך!
לוח החשמל שלך מכיל כל מיני רכיבים חשובים אשר תפקידם לווסת את כמות החשמל העוברת בלוח ולמנוע קצרים, התלקחויות ושריפות. אחד מהרכיבים החשובים ביותר הוא הפחת אשר אחראי על הפסקת החשמל במקרה של זליגת חשמל ולכן הזמנת בדיקת פחת בלוח היא קריטית אחת לכמה חודשים!

בדיקת פחת בלוח חשמל בפריסה ארצית

בדיקת פחת בלוח פותרים אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
שירות בדיקת פחת בלוחות חשמל מחיר החל מ – 199 ₪
חשמלאי מוסמך לבדיקת פחת בלוח בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות החלפת פקק בלוח חשמל על ידי מומחים מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי בעניין בדיקת פחת בלוח חשמל חייגו: 055-977-9950

בדיקת פחת בלוח

בדיקת פחת בלוח – עשה זאת בעצמך

בגלל שתפקידו של הפחת כל כך קריטי, יצרני לוחות החשמל הרכיבו כפתור מיוחד שנועד לבדוק את תקינות הפחת. הכפתור הזה בדרך כלל יהיה צבוע בצהוב וימוקם בצמוד לממסר הפחת. כדי לבדוק את תקינות הפחת יש ללחוץ על הכפתור ולבדוק האם נגרמה הפסקת חשמל בבית. במידה וכן, ובכן הפחת תקין. אך במידה ולא, יש להזמין בדיקת פחת בלוח בהקדם האפשרי כדי למנוע חלילה מצבים מסוכנים!

ניתן לבודד את זליגת החשמל על ידי שני צעדים פשוטים:

  1. הורדה של כל הפקקים בלוח והרמה של ממסר הפחת. לאחר מכן יש להרים את הפקקים אחד אחד כדי להבין באיזו נקודה קורית זליגת חשמל.
  2. נקודת החשמל הזו בדרך כלל מספקת חשמל למספר מכשירים ולכן יש לנתק את כולם, להרים את ממסר הפחת ולבדוק האם ישנה זרימה של חשמל. במידה וכן, ככל הנראה מדובר במוצר חשמלי ספציפי שגורם לקפיצה ואותו יש לבדוק.

הסיבות לממסר פחת קופץ

תפקידו של לוח החשמל המותקן בארון החשמל הוא לקבל את זרם החשמל שמגיע מארונות החשמל של חברת החשמל ולהתאים אותו לצריכה השונה אצלך בבית. כל נקודת חשמל מחוברת לחוט חשמל שיוצא מהלוח וכך הלוח מצליח לאזן בין כמות החשמל שהוא מקבל (בדרך כלל חד פאזי 25 אמפר) לבין מכשירי החשמל שמותקנים בנקודה. אחת הסיבות העיקריות לקפיצה של החשמל היא עומס על נקודה ספציפית – ברגע שלוח החשמל מזהה שישנה צריכה עודפת בנקודה מסוימת, הוא מפסיק לשלוח לה חשמל ומקפיץ את הפקק. זה קורה כדי להגן על הנקודה ועל המוצר החשמלי שלך מפני חימום יתר שיוביל להרס של המוצר החשמלי במקרה הטוב ולשריפה במקרה הרע.

סיבה נוספת שגורמת לממסר הפחת לקפוץ היא זליגת חשמל. זליגת חשמל קורית שחשמל בורח מהמכשיר החשמלי ומטייל באיזורים המוליכים של המכשיר החשמלי – זה מרגיש כמו זרמים קטנים שעל פניו לא כאלו מסוכנים אבל מעידים על בעיה חמורה מאוד. יחד עם זאת, ישנה תקלה נוספת שיכולה לגרום לזליגת חשמל והיא הארקה לא תקינה.
הארקה היא כבל חשמלי אשר יורד מנקודת החשמל אל האדמה ונועד לטפל בזליגות חשמל ולכן אנחנו ממליצים לך להזמין בנוסף בדיקת הארקה שתעשה סדר בכל נקודות החשמל שלך.

לייעוץ חינם עם חשמלאי בעניין בדיקת פחת בלוח חשמל חייגו: 055-977-9950

כמה עולה בדיקת פחת בלוח חשמל?

שלא כמו במקרה של החלפת פקק בלוח חשמל, בדרך כלל מחיר בדיקת פחת בלוח יסתכם בעלות הביקור ולכן מדובר בבדיקה זולה, מהירה ופשוטה. הדברים עלולים להסתבך במידה ומדובר בזליגת חשמל במכשירי חשמל שלא ניתן לנתק כמו מזגן מרכזי, דוד וכו' מה שעלול לייקר במעט את הבדיקה. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי שנוכל להבין ממך מהי התקלה ולהגיש לך הצעת מחיר משתלמת במיוחד לטיפול בתקלה!

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
בדיקת פחת בלוח החל מ 199 ₪
החלפת לוח חשמל החל מ 250 ₪
איתור קצר חשמלי החל מ 250 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪
החלפת פקק בלוח חשמל החל מ 250 ₪
החלפת מפסק החל מ 250 ₪
החלפת ארון חשמל החל מ 1400 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן