תפריט סגור

התקנת נקודה למזגן

התקנת נקודה למזגן בזול
הקיץ אוטוטו פה והחלטת לרכוש מזגן חדש? מעולה! רוב הסיכויים שהמזגן החדש יזדקק לנקודת חשמל חדשה שתעמוד בדרישות החשמל שלו, מה שאומר שמומלץ להזמין התקנת נקודה למזגן עוד לפני שהמזגן מגיע כדי שכשהמזגן ינחת אצלך, הוא מיד יתחיל לעבוד. החשמלאים שלנו כולם חשמלאים מוסמכים ויכולים להגיע אליך במהירות ותוך התראה קצרה לכל מקום בארץ עם שירות מלא, חיוך גדול ומחירים נמוכים במיוחד!

התקנת נקודה למזגן בבית בפריסה ארצית

התקנת נקודות למזגן אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי עבודות החשמל במקום אחד!
שירות התקנת נקודת מזגן מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך להחלפת נקודות למזגן בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת נקודת מזגן בבית חייגו: 055-977-9950

התקנת נקודה למזגן

למה חשוב להתאים נקודה למזגן?

כל מזגן שונה מהאחר הן ברמת המוצר עצמו והן ברמת כמות החשמל שהוא צורך, כך שככל שהמזגן חזק יותר כך הוא יצטרך הרבה יותר חשמל. אספקת החשמל לבית שלך מגיעה מלוח החשמל שמחוץ לבית אשר משמש כפקח תנועה אשר מזרים את החשמל ויודע לעצור את הזרמת החשמל כשהצריכה עולה משמעותית. אם הלוח שלך היה רגיל למזגן בכוח מסוים, הוא ישלח את אותו הזרם אליו רק שהפעם המזגן יצטרך יותר כוח מה שיגרום לקפיצת הפקק בגלל "עומס החשמל" שהמזגן החדש הביא איתו.

זו הסיבה שיש לבצע התקנת נקודת חשמל למזגן לפי ההספק שלו ואף להעניק לו פקק משלו כך שזרימת החשמל לא תעצר אם מכשיר חשמלי אחר יגרום להפסקת חשמל.

מזגנים הדורשים התקנת נקודה

כעיקרון ישנם שלושה סוגי מזגנים שדורשים התקנת נקודה למזגן:

  • התקנת נקודה למזגן עד כוח וחצי
    מזגן צורך חשמל והספק ביחידות אשר נקראות כוח סוס (בדומה לרכבים). מזגן עד כוח סוס וחצי הוא מזגן קטן אשר לרוב יותקן בחדרים קטנים כמו חדרי שינה וחדרי עבודה. היות והוא כזה קטן ולא צורך הרבה חשמל, ניתן לחבר מזגן כזה לנקודה רגילה ללא התקנת נקודה מיוחדת של מישהו עם רישיון חשמלאי.
  • התקנת נקודה למזגן בעל הספק גבוה
    מזגנים גדולים יותר מכוח וחצי, למשל מזגנים של סלונים, דורשים הרבה יותר חשמל ולכן אנחנו ממליצים לבצע התקנת נקודה למזגן שתעמוד בדרישות החשמל ולא תקצר את הבית בכל פעם שהמזגן יידלק. במצב זה, החשמלאי ימשוך נקודת חשמל ישירות מלוח החשמל אל השקע כדי שהמזגן יקבל פקק משלו וזרימה חלקה יותר של חשמל.
  • התקנת נקודה למזגן עם מפסק פאקט
    תו תקן חדש שנכנס בשנים האחרונות מחייב התקנת של מפסק פאקט עם כל התקנה של מזגן בעל הספק גבוה. מטרתו של המפסק הזה היא למנוע מעבר של חשמל למנוע המזגן כדי לשמור את בטיחותם של החשמלאים / טכנאים שעובדים על המזגן. חברות המזגנים מחייבות התקנה של מפסק פאקט ואי התקנה שלו עלולה לגרום לביטול האחריות!

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת נקודת מזגן בבית חייגו: 055-977-9950

כמה עולה התקנת נקודה למזגן?

כל מזגן שונה מהשני וכך גם המרחק בין הנקודות ללוח החשמל ולכן מחירו הסופי של השירות הזה ייקבע רק לאחר שנבין איך הבית שלך בנוי מבחינת מערכות החשמל שלו, כמה הנקודה רחוקה מלוח החשמל, מהי מורכבות העבודה על הנקודות וכמובן המועד בו בחרת שנגיע לעזור לך בהתקנת נקודה למזגן. מעבר לכך, גם לשאלת התקנת מפסק פאקט יש משקל מכיוון שיש להכניס לשיקלול הצעת המחיר של חשמלאי מוסמך את הרכיב עצמו והעבודה עליו במקביל להתקנת הנקודה. מצד שני, החשמלאים שלנו זמינים עבורך 24 שעות ביממה ומוכנים להגיע אליך בכל רגע נתון כך שגם אם מתקין המזגן הפתיע אותך לטובה והגיע לפני הזמן, אנחנו כאן לעזור במרחק טלפון אחד! החשמלאים שלנו התקינו עשרות רבות של נקודות למזגן ולכן מכירים את כל הניואנסים הקטנים שמסתתרים בהתקנת נקודה למזגן כך שהעבודה תהיה מהירה, אפקטיבית, מקצועית ולא תדרוש אנשי מקצוע נוספים או הזזות עתידיות של הנקודה.

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
התקנת נקודת כוח (מזגנים, כביסה, מייבש, כיריים) החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 200 ₪
התקנת נקודה תלת פאזית למזגן (לא כולל תשתית) החל מ 450 ₪
תיקון מזגן מקצר החל מ 250 ₪
התקנת שקע תלת פאזי (לא כולל תשתית) החל מ 350 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודה למכונת כביסה החל מ 250 ₪
החלפת חוטי חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודה לטלפון החל מ 199 ₪
בדיקת חשמל החל מ 200 ₪
התקנת נקודה לכיריים החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן