תפריט סגור

התקנת תנור אמבטיה

התקנת תנור אמבטיה במהירות ובמחירים נוחים במיוחד!
אמבטיה רותחת בחורף יכולה להיות הדבר הכי מפנק שקיים על פני כדור הארץ. עד שמגיע הרגע לסגור את הברז ולצאת להתנגב בקור המקפיא. התקנת תנור אמבטיה תשמור על החום בחדר האמבטיה ותעזור לך לצאת בבטחה מהמים החמים. החשמלאים שלנו יכולים להגיע אליך בזמנים הנוחים לך כדי להתקין תנור אמבטיה איכותי ויעיל שיחזיק לך שנים ארוכות!

התקנת תנור אמבטיה בבית בפריסה ארצית

התקנת תנור אמבטיה אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות ועבודות החשמל במקום אחד!
שירות התקנת תנור אמבטיה מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת תנור אמבטיה בבית חייגו: 055-977-9950

התקנת תנור אמבטיה

התקנת תנור אמבטיה מול שימוש במפזר חום

אנחנו שומעים המון לקוחות שלנו שמתלבטים בין התקנת תנור אמבטיה לשימוש במפזר חום ואנחנו בהחלט יכולים להבין אותם. תנור אמבטיה נחשב לעוצמתי יותר ממפזר החום ולכן זו יותר שאלה של צורך. אם השקע מרוחק מהאמבטיה ויש חלל גדול יחסית לחמם, אנחנו נמליץ על התקנת תנור אמבטיה ואם יש צורך, אז לבצע החלפה של שקע חשמל במיקום נכון. אך אם האמבטיה קטנה, עדיף להתקין מפזר חום שבהכרח יצרוך פחות חשמל ובאופן ישיר פחות כסף. בשני המקרים יש לרכוש אך ורק מוצרים שעומדים בתו התקן הישראלי ומגיעים עם אחריות! אלה מוצרי חשמל מסוכנים שמשתמשים בחשמל כדי להפיק חום והם עלולים להתלקח בגלל שימוש לא נכון בהם!

איך מתבצעת התקנת תנור אמבטיה?

ישנן שתי דרכים להתקין תנור אמבטיה, והדבר תלוי בדירה שבה מותקן התנור. בדירות הישנות יותר בדרך כלל לא קיים שקע חשמלי בחדר האמבט ולכן יש צורך להתקין נקודת חשמל חדשה ולחבר אליה את תנור האמבטיה, מה שיחייב הזמנת חשמלאי מוסמך שיטפל בנקודה בזריזות. בדירות חדשות או משופצות, קיים שקע חשמלי באמבטיה ובדרך כלל הוא משמש כהכנה להתקנת תנור אמבטיה ולכן יהיה ממוקם באיזור אסטרטגי (לרוב מעל הדלת) במיוחד לרגע בו יותקן תנור אמבטיה. את התנור הזה ניתן להתקין לבד מכיוון שהוא מגיע עם תקע חשמלי וארבעה ברגים לתליית התנור או להזמין איש מקצוע שמבצע עבודות חשמל.

איך להשתמש נכון בתנור אמבטיה?

בגלל שתנור האמבטיה צורך המון חשמל יחסית לידידנו הקטן מפזר החום, שאלנו את החשמלאים שלנו מהי הדרך הטובה ביותר להשתמש בו ואלו המסקנות שהגענו אליהן:
עדיף להפעיל את תנור האמבטיה בהדרגה מחום גבוה לחום נמוך. ברגע שנכנסת להתקלח, החדר קר גם כי התנור כבוי וגם כי עדיין לא הגיעו המים החמים ולכן עדיף לתת לחדר בוסט של חום ובהדרגה להוריד את עוצמת התנור ככל שהמקלחת מתקדמת ומחממת את החדר. יש לשים לב שהחלונות והדלתות סגורים כדי למנוע בריחה של חום וכניסה של קור מבחוץ, מה שיקשה על שמירה של טמפרטורה חמה בחדר האמבטיה. לבסוף, וזה הטיפ הכי חשוב שנוכל להעניק לך, יש לזכור לסגור את תנור האמבטיה כדי לחסוך בחשמל ולמנוע תקלות בטיחות שבהחלט יכולות לקרות!

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת תנור אמבטיה בבית חייגו: 055-977-9950

כמה עולה התקנת תנור אמבטיה?

אצלנו בחשמלאים IL קיימת הצעת מחיר מודולרית אשר כל כולה נועדה לנוחות שלך. ניתן להזמין שירות התקנת תנור אמבטיה הכולל רכישה של תנור, התקנת נקודת חשמל חדשה והתקנה של התנור, ישנה אפשרות להזמין רק התקנת נקודת חשמל והתקנת תנור וכמובן נוכל להגיע רק כדי להתקין נקודת חשמל חדשה. הכל תלוי בצורך שלך שאותו נמלא במקצועיות, ביעילות וכמובן באהבה ובמחירים משתלמים במיוחד!

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
החלפת שקע חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל החל מ 200 ₪
הזזת נקודת חשמל החל מ 199 ₪
התקנת נקודה למזגן החל מ 250 ₪
החלפת חוטי חשמל החל מ 250 ₪
התקנת נקודה לטלפון החל מ 199 ₪
בדיקת חשמל החל מ 200 ₪
התקנת נקודה לכיריים החל מ 250 ₪
התקנת נקודת חשמל + חציבה החל מ 350 ₪
תיקון דוד מקצר החל מ 250 ₪
ביקור חשמלאי מוסמך החל מ 200 ₪
בדיקת הארקה החל מ 330 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן