תפריט סגור

התקנת שעון לדוד

התקנת שעון לדוד בזמן קצר ובמחירים משתלמים!
אין כמו להגיע אחרי יום עבודה מפרך היישר למקלחת חמה ומפנקת ולכן מעבר לחיסכון בחשמל ובכסף, התקנת שעון לדוד תאפשר לך לקבוע זמנים מוגדרים ביום בהם הדוד ידלק ויחמם את המים עבורך. החשמלאים שלנו יוכלו להגיע אליך בהתראה קצרה ולבצע התקנת שעון לדוד תוך דקות ספורות בשיא היעילות והמהירות ובמחירים שוברי שוק!

התקנת שעון לדוד חשמל בפריסה ארצית

התקנת שעון לדוד חשמל אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות ועבודות החשמל במקום אחד!
שירות החלפת שעון לדוד חשמל מחיר החל מ – 250 ₪
חשמלאי מוסמך בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת שעון לדוד חשמל בבית חייגו: 055-977-9950

התקנת שעון לדוד

כל הסיבות להזמין התקנת שעון לדוד

חיי השגרה שואבים מאיתנו המון קשב וריכוז ולכן אנחנו מוצאים את עצמנו שוכחים לבצע לא מעט פעולות יומיומיות כמו להוריד את הזבל בזמן, לקנות משהו בסופר, להפעיל או לבטל את הפנגו וכמובן – להדליק ולבטל את הדוד הדולק.
החלק הפחות נוראי בדוד הוא לשכוח להדליק אותו כי בתרחיש הכי גרוע, לכל היותר מחכים חצי שעה ויש מים חמים. החלק היותר בעייתי בדוד הוא לשכוח לכבות אותו. הסיבה לכך היא שהדוד עובד על גוף חימום ותרמוסטט שמחמם את המים עד שהם מגיעים לטמפרטורה מסוימת (בדרך כלל 60-70 מעלות). במקרה ששכחת את הדוד דולק, התרמוסטט עלול להתקלקל ולא לכבות את גוף החימום שבמקרים קיצוניים עלול להוביל לפיצוץ של הדוד! אז הסיבה מספר אחת להתקנת שעון לדוד היא בעצם בטיחותית ולאו דווקא מונעת מחסכון בחשמל ובכסף.

התקנת שעון לדוד מורידה את הדאגה הזו מהראש מכיוון שהדוד ידלק בזמנים קבועים מראש ויכבה מעצמו כך שאין שום סיכוי שהדוד יתקלקל או יבזבז המון חשמל בגלל ששכחת לכבות אותו וניתן גם לבצע התקנת שעון שבת לדוד. בנוסף, השימוש המדויק שלך בדוד ישמור עליו תקין לאורך זמן ארוך יותר וימנע תקלות כמו הצטברות אבנית והחלפת גוף חימום.

איך מתבצעת התקנת שעון לדוד?

נתחיל בזה שהשעון לדוד מותקן במקום המפסק שכרגע מותקן אצלך ולכן אין כל קשר בינו לבין דוד השמש. זה נכון שהתקנת שעון לדוד לא דורשת ידע טכני עמוק או ציוד חדשני אבל בגלל שמדובר בחשמל אנחנו ממליצים לך בחום להזמין חשמלאי שיעזור לך בנושא. מעבר לסכנת ההתחשמלות, התקנה לא נכונה של שעון לדוד עלולה לגרום לתקלות בעבודה של השעון עצמו ואפילו בדוד שלך.

שימוש נכון בשעון לדוד

בסופו של דבר, שעון לדוד הוא שעון שבת לכל דבר ועניין ולכן הוא יפעל בשעות שנקבעו לו מראש. על השעון ישנם שלושה מצבים – פעיל, טיימר וכבוי. כדי שהוא יפעל יש לוודא שכפתור הדוד תמיד על מצב פועל כדי שכשהמחוגים של השעות יסגרו מעגל וידליקו את הדוד. לאחר מכן יש לכוון את השעון על ידי סיבוב שלו ימינה (יש להיזהר לא להזיז אותו נגד כיוון השעון כדי לא לגרום לנזקים) ולמקם אותו על השעה המדויקת. על השעון מותקנים מחוגים אדומים אשר מסמלים רבע שעה, מה שאומר שארבעה קווים הם שעה שלמה וכל מה שצריך לעשות כדי לתכנת את השעון זה להרים את המחוגים בשעות הרלוונטיות וזה הכל!

לייעוץ חינם עם חשמלאי להתקנת שעון לדוד חשמל בבית חייגו: 055-977-9950

כמה עולה התקנת שעון לדוד?

מחיר התקנת שעון לדוד לרוב יסתכם בעלות של שעון הדוד והביקור של החשמלאי. יש לך אפשרות לרכוש את השעון לבד ולהזמין את החשמלאי רק להתקנה ולבצע בדיקת חשמל אבל כן היינו ממליצים להתייעץ עם החשמלאי לגבי השעון כדי להבין את סדר גודל המחירים. רוצה להתקין שעון לדוד? נשמח לענות על כל השאלות שלך בשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות וללא התחייבות!

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
ביקור חשמלאי מוסמך החל מ 200 ₪
החלפת גוף חימום בדוד החל מ 350 ₪
החלפת תרמוסטט לדוד שמש החל מ 250 ₪
החלפת מתג לדוד החשמל החל מ 200 ₪
החלפת פלאנג לדוד החל מ 550 ₪
התקנת נקודת חשמל + חציבה החל מ 350 ₪
החלפת מפסק לדוד החל מ 200 ₪
התקנת טיימר לדוד חשמל החל מ 250 ₪
תיקון דוד מקצר החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן