תפריט סגור

החלפת מפסק לדוד

החלפת מפסק לדוד בהתראה קצרה!
הדוד הפסיק לחמם את המים? יכול מאוד להיות שהדוד עצמו לא אשם ומקור התקלה במפסק של הדוד. אם המפסק לא נדלק ברגע הדלקת הדוד, ככל הנראה שדרושה לך החלפת מפסק לדוד. הצד החיובי כאן הוא שהחשמלאים שלנו זמינים עבורך ופרוסים בכל מקום, בכל רגע מהיום, מה שאומר שהמקלחת החמה שלך נמצאת במרחק של חצי שעה גג מכל איזור בארץ!

החלפת מפסק לדוד בפריסה ארצית

תקלות חשמל פותרים אך ורק בעזרת חשמלאי מוסמך – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!
שירות החלפת מספק לדוד מחיר החל מ – 200 ₪
חשמלאי מוסמך להחלפת מספק לדוד בעל רשיון בתוקף לעבודות חשמל
שירות מקצועי מהיום להיום

לייעוץ חינם עם חשמלאי לגבי החלפת מפסק לדוד חייגו: 055-977-9950

החלפת מספק לדוד

כל מה שצריך לדעת על החלפת מפסק לדוד

גם מפסקים מתקלקלים מדי פעם ולכן לאו דווקא שהדוד שלך הוא זה שלא עובד, שאלו חדשות נהדרות מכיוון שנחסכה ממך הוצאה לא מבוטלת של תיקון דוד. רוב תקלות המפסקים קורות בחורף מכיוון שבקיץ הדוד משתמש בלוחות הסולאריים שלו כדי לחמם את המים. בסתיו וחורף השמיים מתכסים בעננים אשר מסתירים את קרני השמש ולכן כדי לחמם את המים בדוד יש להשתמש בחשמל, לפעמים מספר פעמים ביום. העלייה בתכיפות השימוש בדוד החשמל בחורף מובילה לבלאי מואץ ותקלות שונות ביניהן החלפת מפסק לדוד.

החלפת מפסק לדוד ע"י חשמלאי מוסמך בלבד!

למרות שעל פניו החלפת מפסק לדוד נשמעת כמו פעולה פשוטה, היא עדיין כרוכה בהתעסקות בחשמל שכידוע יכול לסכן אותך בשני אופנים – התחשמלות ושריפה. חשמלאי מוסמך הוא גורם מקצועי שיוכל לבצע החלפת מפסק לדוד בצורה יעילה ובטוחה על ידי נקיטת משנה זהירות בהתעסקות עם החשמל והתקנה של מפסק חדש אשר עומד בתקנים המחמירים ביותר.

סוגי מפסקים לדוד

גם בתחום המפסקים לדוד ישנם מספר סוגים של מפסקים מהם ניתן לבחור לפי הצרכים שלך:

מפסק פשוט
המפסק המוכר אשר כולל כפתור אדום עם נורה בתוכו אשר מספק חיווי אדום ברגע שהוא דולק.

שעון שבת
מפסק זה קיבל את השם שעון שבת מכיוון שהמגזר הדתי אימץ אותו בזכות הטכנולוגיה שלו. המפסק הזה מגיע עם שעון, מחוגים אדומים קטנים אשר מודדים פרקי זמן של 15 דקות ושלושה מצבי הפעלה – דולק, כבוי ושעון שבת. למרות השם הספציפי שלו, התקנה של שעון שבת בבית יכולה לשמש גם אותך על ידי קביעת שעות הדלקת דוד ספציפיות כמו למשל אחרי עבודה או בבוקר. מפסק זה יקר יותר מהמפסק הפשוט אך בהחלט שווה את המחיר שלו.

טיימר
די דומה לשעון השבת, אך בניגוד אליו הטיימר סופר אחורה מרגע ההדלקה שלו ואז נכבה כך שאין אפשרות לתזמן אותו. הצד החיובי בטיימר הוא הפשטות בשימוש בו והמיידיות שלו – מי שצריך להיכנס להתקלח פשוט מדליק את הטיימר ומחכה עד שהוא מסתיים כדי להיכנס להתקלח ללא הצורך לכבות אותו.

מפסק חכם
חשמל חכם בבתים
הוא הפיתוח הטכנולוגי המתקדם ביותר בשוק כרגע. מספק זה פועל על Wifi כך שניתן להתחבר למפסק מרחוק ולשלוט על הדלקת הדוד גם מבלי להיות בבית. המפסק הזה מומלץ לאנשים שטכנולוגיה לא זרה להם והם יכולים להתנהל באמצעות האפליקציה של הדוד.

כמה עולה החלפת מפסק לדוד?

מחיר החלפת מפסק לדוד נגזר משני פרמטרים – עלות ביקור החשמלאי ועלות המפסק. החשמלאים שלנו יוכלו להחליף לך את המפסק במהירות כך שהתשלום על העבודה לרוב יסתכם בעלות הביקור. עלות המפסק משתנה ממפסק פשוט ועד התקנה של מפסק חכם ולכן אנחנו ממליצים לך להבין מהו המפסק שישרת אותך בצורה הטובה ביותר, להזמין אותנו ואנחנו נגיע כדי להתקין לך אותו במהירות ובמחירים משתלמים במיוחד! עדיין בהתלבטות לגבי המפסק המתאים לך? נשמח להעניק לך ייעוץ והכוונה ללא עלות וללא התחייבות בשיחת טלפון קצרה, ממוקדת ומקצועית!

לייעוץ חינם עם חשמלאי לגבי החלפת מפסק לדוד חייגו: 055-977-9950

מחירון עבודות חשמל

סוג השירות מחיר
ביקור חשמלאי מוסמך החל מ 200 ₪
החלפת גוף חימום בדוד החל מ 350 ₪
החלפת תרמוסטט לדוד שמש החל מ 250 ₪
החלפת מתג לדוד החשמל החל מ 200 ₪
החלפת פלאנג לדוד החל מ 550 ₪
התקנת שעון לדוד החל מ 250 ₪
התקנת אטמור החל מ 200 ₪
התקנת תנור אמבטיה החל מ 250 ₪
התקנת טיימר לדוד חשמל החל מ 250 ₪
תיקון דוד מקצר החל מ 250 ₪

לקוחות ממליצים:

דילוג לתוכן